W temacie plamy - mój tv wrócił wczoraj z serwisu. Wymienili mu ekran i zaktualizowali oprogramowanie (choć dałbym sobie rękę uciąć, że taką samą wersję sam wgrywałem z internetu). Generalnie jestem zadowolony z pracy serwisu, a naczytałem się wcześniej opinii, że potrafią jeszcze bardziej zepsuć telewizor lub oddać nienaprawiony. Jedynym minusem jest fakt, że wszystko bardzo długo trwało - po telewizor serwisant przyjechał w czwartek 29.09, w poniedziałek 03.10 wciągnęli go do systemu, po tygodniu przyjechał ekran, kilka dni później jeszcze jakaś część i dopiero w poniedziałek 17.10 pacjenta wypisali do domu, a serwisant przywiózł go wczoraj. Czyli całość trwała prawie trzy tygodnie (bez 2 dni).
Mam jednak nadzieję, że to pierwsza i ostatnia przygoda tego telewizora z serwisem.