Philips 9705 wszystko o serii

BRIKSIK

New member
no i jeszce jedna sprawa np białe napisy ciemnieją razem z obrazem tj dynamiczne podswietlanie czy jak to tam zwał za cholere nie moge tego wyłaczyc owszem jak wyłączeę dynamiczne całkiem to ok ale z czerni juz kicha
 

tomac

New member
Witam,

Dziś również i ja stałem się posiadaczem modelu 40PLF9705 z promocji w RTV EURO AGD, czyli za 3490zł. Kupowałem online i telewizor jest z 1038, czyli dość stary, a w sklepie oglądałem najpierw na żywo model 1132 i myślałem, że już tylko takie mają na stanie.

Z ekranem jest pewien problem, gdyż w jego środkowej cześci zaobserwowałem, że grupa diod świeci ciutkę słabiej niż reszta. Defekt widać właściwie tylko na białym tle (ja akurat go odkryłem przeglądając stronę WWW), przy oglądaniu programów raczej trudno to zauwazyć. całość wygląda tak, jakby przy wkładaniu TV do pudła ktoś mocniej dotknął ręką ekranu. I właśnie obawiam się takiej interpretacji serwisu - tzn. winę zwalą na mnie, że niby źle wyciągałem tv z kartonu albo za mocno czyściłem ekran.

Teraz pytanie: czy dzwonić z tym do serwisu czy może lepiej zapomnieć o tym znalezisku?

simon333 - dzięki za ustawienia obrazu.

Tomek
 

Czarny1212

New member
Tomac,
o ile pamiętam kupując online możesz towar zwrócić do 10 dni bez podawania przyczyny. Jeśli się uda to należy to wykorzystać. Później kupisz w tej cenie jeszcze nie jeden egzemplarz. Cena dobra a TV jest jej wart ale pod warunkiem, że bez tak wyraźnych wad. Jeśli nie uda się zwrócić to po prostu zgłoś reklamację. Philips realizuje ją w miarę poprawnie ale poszukaj jeszcze innych ewentualnych niedoróbek i wtedy zgłoś wszystko razem. Zaoszczędzisz czasu i fatygi. Ogólnie dobry wybór w naprawdę fajnej cenie. Witamy w klubie :)
 

tomac

New member
Czarny1212, dzięki za odpowiedź.
Problem w tym, że tv kupowałem na raty (0%, więc postanowiłem skorzystać, choć mogłem kupić za gotówkę) i odkręcanie tych rat jest trochę kłopotliwe.
Więc ostatecznie albo zdecyduję się na serwis, albo na razie sprawę odłożę.
Poczytałem też trochę o problemie i dużo ludzi ma takie defekty (w LG, Samsungach itd.), ale po dłuższym czasie użytkownia - są spowodowane kurzem. Skoro mój tv jest wyprodukowany 1038 to teoretycznie już rok gdzieś stał w magazynie, więc mam nadzieję, że wystarczy wyczyścić matrycę od wewnątrz. Jutro zadzwonie do Philipsa i zobaczymy co powiedzą.
 

Soniak45

New member
tomac Witam tak jak pisał czarny1212 wydaje mi się iż zakupiony towar online możesz zwrócić w ciagu 10 dni .Przede wszystkim należy go dokładnie obejrzeć,ale w praktyce sami wiemy jak jest kurier sie spieszy a nie bedzie czekał 2 godziny zanim odpalimy telewizor i znajdziemy usterki.Myslę ze skoro produkt nie spełnił oczekiwań należy go odesłać z prosbą o wymiane skoro można tak na allegro to czemu nie w rtv euro agd,chronią Nas przecież prawa konsumeckie.Swoją drogą to dziwne ja kupiłemokoło 1 wrzesnia online z dostawa do sklepu i przywieźli mi model 1133 TY powinienes mieć jeszcze nowszy widać zależy jak złapią karton z tv jednemu sie trafi tak drugiemu tak :( Mój jak narazie odpukać gra fajnie ale na własnych ustawieniach .Obraz zyleta czerń kolor bije wszystkie tv ale obróbkaniektórych szybkich obrazów w ruchu z włączonym PNM na maxa przekłamuje dodajac klatki i w efekcie np lecacy ptak na tle skał to nie jeden osobnik tylko jakby kilka z małym przesunieciem dlatego należy ustawić na minimum bo inaczej tv zaczyna dodrukowywać kolejne obrazki :) Sony radził sobie z tym problemem lepiej ale nie ma ambilighta a bez ambi oglądanie w nocy to nie oglądanie a jedynie smętne wpatrywanie się w ekran poprostu to efekt zerowy i nikt i nic mnie nie przekona że jest inaczej miedzy innymi dla tej funkcji olałem sonego który teraz gra w 2 pokoju:) .Poklikaj w googlach ja podaje Ci dwa linki a jest ich zapewne wiecej.Pozdrawiam


Zwrot produktu - Zasady i warunki | eYouGuide | Europa

PRAWA KONSUMENTA - Czy można zwrócić produkt zakupiony na raty podczas prezentacji grupowej ?
 

tomac

New member
Dziś rano kontaktowałem się już z Philipsem i gość na infolinii stwierdził, że to na pewno zabrudzenie matrycy od wewnątrz i nie ma sensu oddawać telewizora do serwisu, bo to nowy produkt - sklep, w którym kupowałem, powinien mi wymienić egzemplarz. Potem dzwoniłem do EURO i dostałem maila do gościa, który zajmuje się zwrotami (szkoda, że nie podają telefonu). Tak czy inaczej jeżeli nie wymienią mi telewizora na nowy to postanowiłem oddać obecny w ramach 10 dni zwrotu.
Poza tą nieszczęsną plamą telewizor jest wspaniały, kolory, kontrast no i ambilight, więc tutaj nie mam czego się doczepić.

edit:
I dalej moja sprawa ma się tak, że wysłałem już panu Bartłomiejowi Germanowi z rtv euro agd trzy zdjęcia plamy, a on je dalej przesyła do serwisu i to tam zdecydują czy naprawa czy wymiana.
Niestety poinformował mnie też o tym, że:
"W przypadku zakupu ratalnego (rezerwacja w sklepie internetowym, zakup w sklepie stacjonarnym) zwrot urządzenia nie jest niestety możliwy."
I tutaj chyba ma rację, gdyż de facto zakup (przyznanie rat) został sfinalizowany w placówce sklepu, więc umowa nie była zawierana na odległość. Ech, trzeba było olać te raty i kupić za gotówke.
 
Ostatnia edycja:

Czarny1212

New member
Tomac,
napisz jak poszło z serwisem i naprawą.
Mam nadzieję, że już siedzisz z piwkiem w ręku przed ekranem Phila z ambi oglądajac mecz Polska - Niemcy w finale Euro2012 przy wyniku 5:0 dla naszych ... hi hi niestety to tylko marzenia, które z tym TV stają się realniejsze !
Pozdrawiam,
 

GracX

New member
Bez reklam
Panowie dlaczego po podłączeniu lapka do tv poprzez HDMI opcja 200mhz oraz natural motion są niekatywne (na szaro) bez możliwości włączenia ich
 

rhythm

New member
Witam,
w niedziele kupiłem 9705 w RTV EURO AGD i dostałem model z 1035. Telewizor piszczy, przez co muszę to zgłosić na gwarancję:/ Obraz za to niesamowity, naprawdę robi na mnie wrażenie i wygrał w bezpośrednim teście z Sony HX800 do którego go porównywałem.
Jednak wczoraj wystąpiły problemy... Najpierw podczas gry jakby wyłączyły się 2 partie diod w lewym górnym i prawym dolnym rogu ekranu co powodowało duże ciemne "chmury". Zajmowały około 30% monitora więc to sporo, jednak po ponownym uruchomieniu zniknęły. Pograłem jeszcze trochę i wyłaczyłem tv. Kiedy po dwóch godzinach próbowałem go uruchomić nie udało się przez pół godziny. Dokładnie włączał się ale napis philips był dziwny a dalej nic nie dało się zrobić. Wyłączyć dało się tylko przyciskiem power obok wejścia na kabel. W końcu odłączyłem go od prądu na dłuższy czas i po ponownym uruchomieniu jakoś zaskoczył i cały wieczór działał bez problemów. Dzisiaj rano kiedy spróbowałem go odpalić to póki co się nie udało:/
Aha, od nowości menu w tv nie działa "płynnie" ale nie wiem czy to jakaś wada czy one po prostu tak mają.

Czy ktoś miał podobne problemy? Zgłaszać to do RTV EURO AGD i żądać wymiany na nowy czy do Philipsa bezpośrednio?
pozdrawiam i proszę o szybką pomoc
 

tomac

New member
rhythm,
Przeczytaj moje wiadomości z poprzedniej strony - też mam problem z tym modelem Philipsa (na białym tle widać lekko szarą plamę na środku ekranu, ok. 10cm średnicy). Niestety jako, że kupowałem na raty to nie dotyczy mnie prawo zwrotu do 10 dni, obowiązujące przy sprzedaży internetowej. Wnioskuję, że Ty kupowałeś w sklepie, skoro porównywałeś dwa telewizory. W temacie zwrotu to sprawa jest nie do przeskoczenia - trzeba zrobić reklamację (z żądaniem wymiany telewizora) i wysłać telewizor do serwisu, a oni tam ocenią usterki. Wydaje mi się, że lepiej taką reklamację składać w sklepie, bo można zażądać wymiany - wtedy serwis nie ma prawa Ci go naprawiać, gdy stwierdzą usterkę muszą wymienić. Natomiast robiąc reklamację poprzez formularz na stronie www serwisu nie ma tam pola "co dalej" i pewnie wymienią Ci telewizor tylko w ostateczności.
Rozmawiałem z konsultantem z infolinii Philips Polska - on twierdzi, że sklep musi mi wymienić telewizor, jako towar niezgodny z umową, zawierający ukrytą wadę. Jednak jego opinia ma małą moc wykonawczą.
Rozmawiałem też ze sprzedawcą w sklepie i on twierdzi znowu, że oni nie mają prawa sami wymienić telewizora (bez orzeczenia serwisu), bo wtedy Philips nie przyjmie im zwrotu i nie odda pieniędzy. Natomiast powoływanie się na niezgodność towaru z umową też marnie widzi, bo telewizor wyświetla piękny obraz, a że jest plama, którą w sumie bardzo trudno zauważyć, to już mało znaczący szczegół.
Nawet opowiadał taką historię, że klient kupił Philipsa i po roku wyskoczyła mu podobna plama - oddał telewizor do serwisu, a po 2 tygodniach mu go zwrócili nic nie naprawiając, bez żadnego komentarza. Reklamował go drugi raz, tym razem przez sklep, to serwis znowu nic nie naprawił, ale napisał, że to od dymu papierosowego i nie należy palić w bliskiej odległości telewizora. Klient się wkurzył i pozwał serwis do sądu.
 

rhythm

New member
kurcze, w rtv euro agd powiedzieli mi że mam się zwrócić bezpośrednio do serwisu więc tak zrobiłem... teraz czekam na odpowiedź.
 

tomac

New member
Ale wysyłałeś już telewizor do serwisu (tzn. czy ktoś po niego przyjechał)? Czy na razie tylko wypełniłeś formularz na stronie www serwisu?

Tak w sumie, jeżeli kupowałeś w sklepie to rzeczywiście miałeś dużego pecha, że na taki stary model trafiłeś. Ja oglądałem wystawiony na półce model z datą produkcji 1132, czyli połowa tego roku i myślałem, że już tylko takie mają, a kurier przywiózł telewizor sprzed roku (1038 ) :(
Nie wiem czy pamiętacie, że Philips robił darmową akcję testowania telewizorów przez 30 dni (w miesiącach maj-czerwiec). No i teraz niech każdy się zastanowi co się stało ze sprzętem, który został zwrócony producentowi, bo klient się rozmyślił i nie jest zainteresowany zakupem.
 

rhythm

New member
Jutro mają przyjechać. Nie wiedziałem o tej akcji a nie jestem teraz w stanie sprawdzić ile czasu tv działał bo nie mogę go włączyć.
 

Soniak45

New member
VVV /tomac/rhythym - Witam zgadza sie najlepszym jesli chodzi o cene jak wchodzi na rynek i prowadzi w usterkowosci powinni mu przyznac 1 nagrodę .tomac ma racje mi się udało ktoś złapał karton 1133 ,może dlatego że gadałem na infolini i poprosiłem do działu technicznego tam miły pan osobiście obiecał zainteresować sie rezerwacją.Widać z tego ze maja i nowe i zwroty.Zatem zakup Philipsa to jak jajko z niespodzianką zamawiasz i dostajesz bubla w srodku,jak mozna wiedzieć o wadach typu piszczenie i czekac az sie klient zorientuje teraz wiemy dlaczego Philips dział tv przyniósł straty i go spzredali chinolom.Panowie z tego co widze to zakup Phila sprawnego to jak szóstka w totolotku udało sie to dopiero jak czytam niejakiemu accu,siebie nie liczę bo mam go 3 tygodnie ,ale wiem że jak sie popsuje to zawioze im go do serwisu nawet na rowerze :).Nie dajmy sie zwariować Polska to nie busz tylko kraj unijny i jakies prawa mamy a w końcu po kilku naprawach musza wymienic na nowy.Nie poddawac sie i walczyc Panowie ,sa instytucje jak federacje konsumenta i inne .Reasumujac Tv za te 3490 zł wart czerń kolory i ambi powalają ,ale producent zamiast wymyslac słono sobie zyczac za nowinki typu antyodblaski oko ćmy ,max 3d gdzie nie ma jeszce wszystkich programów w HD a wiekszosc w SD, powinien zadbac o model który obecnie jest fajny i wystarczajacy dla większosci oczu biorac pod uwage cena/jakosc ,ale szwankuje jak czytam od momentu wprowadzenia na rynek i nie wciskac ludziom kitu w kartonach liczac że moze nie usłyszą lub nie zauwaza ,taka partia powinna byc cofnieta albo serwis powinien jeździć i wymienic wadliwe zasilacze.tak sie postepuje jak sie chce za tv kupe kasy i ma sie logo powaznej firmy .Pozdrawiam i zyczę szybkiego załatwienia Waszych spraw.A ludzie z Filipsa jesli bede miec dalej takie podejscie do produktu typu tv to się zdziwia jesli ich tv będa stały zakurzone na sklepowych półkach odstraszając potencjalnych klientów ceną i atrakcyjnoscią masowych usterek.

---------------------------------------------------------------
Philips 40"9705/Sony 40" W5500/Sony BDV E-870/Sony PS3/Sony HX1
 

bumcio

New member
Witam wszystkich użytkowników serii 9705,

Piszę do was z prośbą o małą pomoc, bo mam problem z tą serią. Jestem nie w pełni szczęśliwym użytkownikiem modelu 40pfl9705h (produkcja 1038 ). Po zainstalowaniu tv w pierwszej kolejności oczywiście uaktualniłem oprogramowanie do tv (przez USB) do najnowszej dostępnej wersji ze strony producenta podłączyłem dekoder cyfry+ (sagemcom dsi87) przez hdmi (port hdmi 1). Problem który dotyczy mojego egzemplarza to 1-2 sekundowe zaniki dźwięku podczas oglądania tv. Czasem jest to raz lub dwa razy na godzinę, a czasami jest to np. 4-5 razy na minutę lub dwie. Potem przerwa na 3-4 minuty (lub np. na 30min) i znów 1-2 sekundy przerwy w odtwarzaniu dźwięku. Nie jest to uzależnione od kanału czy konkretnego okresu czasu oglądania tv. Troszkę zgłupiałem, bo tv w pełni mnie satysfakcjonuje tylko ten feler dźwiękowy. Dodam, że do tv mam także podłączony przez hdmi (port, side hdmi) komputer, z którego często korzystam (odtwarzanie muzyki, gry czy filmy) i w trakcie tej pracy nie zauważyłem aby były jakiekolwiek zacięcia dźwięku. Przebrnąłem przez cały wątek i doczytałem, że któryś z użytkowników miał przez moment taki problem ale z czasem jego tv się poprawił i działa ok (po aktualizacji?). Głównie chodzi mi o ustalenie czy to wina tylko i wyłącznie tv czy być może jakieś zakłócenia w pracy z dekoderem i jak to w łatwy sposób ustalić (jakiś test zrobić czy coś). Proszę o jakąkolwiek poradę czy sugestię co robić, będę wdzięczny. Nie ukrywam że nie tak sobie wyobrażałem jakość najwyższej serii philipsa :???:. HELP!

Aha jeszcze jedno pytanie czy to podwójne reklamowanie się marki philips przy włączaniu tv da się wyłączyć czy trzeba z tym żyć? Receptura z tego wpisu #52 (autor accu - o serii 32pfl9705) nie działa u mnie :(

PS. Ambilight miażdży! :grin:
 
Ostatnia edycja:

tomac

New member
bumcio,
Mam podłączoną Cyfrę przez Pace PVR i żadnych zaników dźwięku nie zaobserwowałem. Może spróbuj podłączyć testowo dekoder do tego wejścia bocznego i zobacz jak działa. HDMI1 jest o tyle specyficzne, że jest to HDMI ARC i może dekoder sobie z tym nie radzi. Pozostałe HDMI2 i HDMI3 oraz to boczne to zwykle wejścia.
 

accu

New member
Bez reklam
Witam,
@bumcio
Piszesz, że połączenie komputera poprzez hdmi z telewizorem działa, więc spróbuj może tym kablem hdmi połączyć telewizor z dekoderem , pamiętając oczywiście zmienić przypisane złącze hdmi przy dodawaniu nowych urządzeń , a komputer połącz kablem hdmi (który był połączony telewizor z dekoderem poprzez złącze hdmi)Oczywiście też należy zmienić uprzednio przypisane złącze hdmi przy dodawaniu nowych urządzeń. W ten sposób masz możność sprawdzenia kabli hdmi jak i złączy poszczególnych hdmi w telewizorze.Czyli po prostu , wymieniasz kable hdmi oraz zamiast dekodera podłączasz komputer ,a komputer zamiast dekodera w miejsce poprzednich połączeń , pamiętając o przypisaniu złącz hdmi do urządzeń.
Sprawdź instrukcję dekodera , rozdział o przesyłaniu dźwięku.
Myślę, że uporasz się z problemem i będziesz w pełni zadowolonym użytkownikiem telewizora firmy Philips model z serii 9705H.

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:

bumcio

New member
Hej,

Przełączyłem kable, skonfigurowałem urządzenia tak jak trzeba teraz pozostaje cierpliwość i baczna obserwacja czy jest poprawa. Dzięki za sugestie. Rozumiem, że kwestia tego ekranu startowego jest nierozwiązywalna i trzeba z tym żyć (mam oczywiście ustawiony "dom" w preferencjach)?
 
Do góry