Philips 65PUS7101 clouding

Ice_The_Flow

New member
Witam,

zakupiłem Philips 65PUS7101 i przeszkadza mi w nim clouding na czarnym tle widoczny na zdjęciu:


n1c1x3n7d1do_t.jpg
[/URL][/IMG]


TV nie kosztował mało i denerwuje mnie, że ma jakieś wady. Mam jeszcze kilka dni na możliwość zwrotu bez podania przyczyny. Jak sądzicie koledzy - ta technologia tak ma czy wymienić na inny model/ egzemplarz czy zostawić. Nie mam porównania może teraz TV tak mają - wcześniej używałem plazmy Panasonica.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Nie sprawdza się podświetlenia na pustej matrycy bo nie włączony jest backlight.
Włącz materiał filmowy i zdjęcie zrób tak aby przysłona była zdecydowanie krótsza. Bo zdjęcie jest prześwietlone.
 

Ice_The_Flow

New member
Nie jestem specem od fotografii, ale takie zdjęcia udało mi się wykonać:

51ssqq.jpg


2usbpch.jpg


atvp12.jpg


czarne tło z testu z youtube

2hn2hxs.jpg
 
Ostatnia edycja:

Paw3los

New member
Ice_The_Flow, żeby zauważyć problemy na ciemnym tle, koniecznie wyłącz "polepszacze" kontrastu.
kiki nie opowiadaj głupot o braku podświetlenia na pustej matrycy. To dlaczego jest jasna? Świeci światłem odbitym od księżyca? :D
Wtedy właśnie najlepiej widać wszystkie wady. Wiem coś o tym...
 

FoX88

New member
Gwarancja nie uwzględnia cloudingu więc możliwości tak naprawdę masz dwie:
1. Pogodzenie się z takim stanem jak jest.
2. Zwrócenie tego TV póki masz możliwość i spróbować drugą sztukę tego samego TV albo coś innego wedle uznania.

Nikt Ci nic tutaj magicznego nie wykombinuje.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Możesz zawsze reklamować w serwisie. Niech ocenią sami.
Wg mnie na zdjęciach które teraz zrobiłeś clouding przy załączonym obrazie jest naprawdę minimalny.
paw3los - nie wpisuj głupot. Bo teraz różnicę miedzy pierwszy zdjęciem a kolejnymi widzi nawet niedowidzący.
 

Paw3los

New member
paw3los - nie wpisuj głupot. Bo teraz różnicę miedzy pierwszy zdjęciem a kolejnymi widzi nawet niedowidzący.