philips 58PUS7304 + matryca

Azeliaz

New member
Dzień Dobry. Jestem z Dąbrowy Górniczej. Wczoraj kupiliśmy telewizor philips 58PUS7304, który okazał się uszkodzony po zamontowaniu na ścianę. Nie wiemy w jakim momencie został uszkodzony, ponieważ przewożony był zgodnie z zaleceniami, czyli stojąco. Może to jednak podczas transportu, a może jednak podczas pakowania, ponieważ sprzedawca wciskał go na chama...mniejsza z tym.


Moje pytanie brzmi;
Jaki jest koszt ale realny ( od osoby sprawdzone/ znającej się ) wymiany takiej matrycy albo naprawy ?
Czy jest w ogóle sens, oraz czy gdzieś w Dąbrowie albo w okolicach jest jakiś serwis, który polecacie ?


Dodam, że w sklepie nie przyjmują zwrotów, ponieważ TV był sprawdzany. ( Mamy się kontaktować w środę, może naprawą na koszt sklepu ).



Proszę o pomoc bo szkoda 2,5 tyś wywalić tak o ;(


Pozdrawiam,
Grzegorz







 

agricola

New member
Napisz czy telewizor leżał w czasie transportu. Nowoczesne matryce nie lubię jak się je kładzie na stole czy na podłodze. TV powinien być pionowo cały czas.
 

Azeliaz

New member
Telewizor był pakowany pionowo przewożony i wypakowywany zgodnie z opisem tym bardziej, że 2 miesiące wcześniej kupowaliśmy taki sam tv ale 65 calowy i nie było żadnego problemu.


Została zgłoszona reklamacja ( rękojmia ) w sklepie. Czekamy 14 dni na odpowiedz. Może uda się wymienić na nowy, ponieważ przeglądając monitoring potwierdziły się nasze obawy, iż musiało się to stać podczas pakowania, ponieważ pracownik w tym miejscu w którym powstało uszkodzenie bardzo siłowo dociskał tv. Sklep jednak odmówił przyjęcia od razu reklamacji ani jakikolwiek czynności z powodu sprawdzania w sklepie i był sprawny. Rękojmia została odebrana przez sklep bo to jedyna możliwość w tym momencie ( na prośbę rzecznika praw konsumenta ), w razie odmowy, stowarzyszenie zajmie się naszą sprawą.


Dalej jednak chciałbym odpowiedzi na zadane pytania, tak jakby coś
 
Ostatnia edycja:

Karol1976

Active member
Bez reklam
Było trzeba sprawdzić w sklepie , rozpakować ,podłączyć itp . Bo jak nowy w kartonie nie oznacza że nie jest uszkodzony , także najlepiej sprawdzić w sklepie

Co do przewozu , nie ma różnicy czy leży czy stoi aby leżał na płasko w aucie nic jemu się nie stanie w kartonie . Ja ile razy woziłem na płasko tv w aucie do punktu poczty i nigdy żadnego uszkodzenia nie ma , tutaj jak osoba wyżej opisuje że nie itp to totalna bzdura

Była raz afera w tv , nowy tv zakupiony i okazało się że był uszkodzony , dzieki interwencji telewizji wzięli się za dupę za sklep i wymienili , Bo to była starsza rodzina i zbierali ciułali i wyszło jak wyszło ale za dupe sklep wzięli nie darowali i wymienili
 
Ostatnia edycja:
Do góry