Philips 58pfl9956h

bildex

New member
To nie jest żaden clouding, takie rzeczy zwykło nazywać się banding, który jest najbardziej widoczny w sytuacjach jakie opisałeś - np. podczas transmisji piłki nożnej. Wpisz sobie w wyszukiwarkę banding i zobacz jak to wygląda na innych telewizorach.

No wiem że jest to banding. Widziałem to na innych TV. Ale w innych TV tego prawie nie widać, u mnie ewidentnie jest to widoczne.
Mój Philips kosztował sporo kasy i mi się to nie podoba. Jakby kosztował do 2tys zł to może być.
Czy banding jest w każdym dużym TV? Jak można to usunąć?
 

bildex

New member
no witam!
Był u mnie przedstawiciel Pan z Philipsa, sprawdził po miesiącu dali odpowiedź że w tych TV tak po prostu jest i nie da sie tego usunąć.
Chodzi o to że matryca podzielona jest na 2 procesory. Jedno odpowiada za lewą a drugi za prawą stronę. Mówił ten Pan z Philipsa nazwę coś z div... coś tam. Chciałem by to z synchronizowali i zrobili tak by był jednolita jakość na całym ekranie. Niestety się nie da. Pan z Philipsa powiedział, że takie rzeczy w tych TV się dzieją i jest to zapisane w Philipsie. Czyli na gwarancji tego nie zrobią bo jest to w normie.
A chciałem by dali mi taki sam TV , może być używany. Niestety nie mają takiego w Polsce.

Co teraz robić?
Wcześniej myślałem by wziąść rzeczoznawcę z UOKIK by określił to wszystko. A potem składa się to do Philipsa czy do Sądu.
Pomoże mi ktoś?
Proszę.
 

octopus1975

New member
Proponuje napisac pismo do sklepu/philipsa z prosba o zwrot kasy bo nie spodziewales sie, ze ekran bedzie mial zly obraz. Jak dostaniesz odp negatywna idz do Rzecznika Praw Konsumenta w Twoim miescie. On napisze pismo do sklepu. To ich troche przestraszy. Jak odmowia poinformuj od razu, ze zalozysz sprawe sadowa o zwrot wadliwego towaru czy takiego ktory ma wade a nie zostales poinformowany o tym, ze takie tv maja standardowo wade w postaci paska. Kazdy sad uzna to, ze kupujac tv oczekujesz w 100% sprawnego obrazu. Nie zostales przez sprzedawce poinformowany o tej przypadlosci przed zakupem wiec mozesz zwrocic towar jako niezgodny z umowa. Poza tym skoro wg Philips jest to normalne i nie kwalifikuje sie do gwarancji to po co wymieniali matryce i cos tam jeszcze? Skoro wymieniali to znaczy, ze widzieli problem (matryca sporo kosztuje i raczej nikt nie funduje napraw dla zabawy) a teraz wiedza, ze nie dadza rady naprawic wiec mowia, ze tak jest i tyle. Jak nie odpuscisz to dostaniesz nowy tv (do wyboru z oferty Philipsa) lub zwrot kasy.
 

bildex

New member
Proponuje napisac pismo do sklepu/philipsa z prosba o zwrot kasy bo nie spodziewales sie, ze ekran bedzie mial zly obraz. Jak dostaniesz odp negatywna idz do Rzecznika Praw Konsumenta w Twoim miescie. On napisze pismo do sklepu. To ich troche przestraszy. Jak odmowia poinformuj od razu, ze zalozysz sprawe sadowa o zwrot wadliwego towaru czy takiego ktory ma wade a nie zostales poinformowany o tym, ze takie tv maja standardowo wade w postaci paska. Kazdy sad uzna to, ze kupujac tv oczekujesz w 100% sprawnego obrazu. Nie zostales przez sprzedawce poinformowany o tej przypadlosci przed zakupem wiec mozesz zwrocic towar jako niezgodny z umowa. Poza tym skoro wg Philips jest to normalne i nie kwalifikuje sie do gwarancji to po co wymieniali matryce i cos tam jeszcze? Skoro wymieniali to znaczy, ze widzieli problem (matryca sporo kosztuje i raczej nikt nie funduje napraw dla zabawy) a teraz wiedza, ze nie dadza rady naprawic wiec mowia, ze tak jest i tyle. Jak nie odpuscisz to dostaniesz nowy tv (do wyboru z oferty Philipsa) lub zwrot kasy.


Witam!
macie może takie pismo, może ktoś cos takiego juz pisał. Bym był wdzięczny
 
Do góry