Philips 55pus9109/12

squer0203

New member
Jestem posiadaczem 55PUS9109 od 14.02.15 i mogę powiedzieć, że nowy soft naprawił sporo zauważonych wcześniej problemów np. ze Skype i kamerą czy dzwonieniem na zwykły numer tel. Dodatkowo można już wysyłać bez większych problemów ze smartfona filmy i zdjęcia. Jednak soft nadal jest mocno niestabilny. Czyli można liczyć, że raz dziennie zrobi się zwiecha i restart tv. Dodatkowo od ok 8 dni z nowym softem musiałem wypiąć go z zasilania tak ze 3 razy aby:
1. Ponownie sparować suba z TV bo za cholerę go nie widział.
2. Połączyć się z wi-fi bo za ..... nie widział sieci ... tylko ręczny ip na ;an działało - dhcp nie nadawał ipka - tv nie pobierał.
3. I jeszcze raz chyba ze smart phonem miałem problem żeby sterować.

Generalnie nie jestem nerwowy w tej kwestii i mam bardzo dużą cierpliwość. Pracując zawodowo kilkanaście lat w serwisie oprogramowania jestem nauczony że nowa wersja softu może i zawsze ma pewne regresje na wcześniej działające poprawnie funkcje a zawsze zawiera bugfix. Jednak w przypadku philipsa odniosłem wrażenie że dział programistów to max 2-3 osoby a dział testów składa się właśnie z tych programistów :).
Na pewno nie testują ścieżek krytycznych i nie mają testów automatycznych :).
Ale pozostaje cierpliwie czekać aż sony wypuści tv a androidem i może będą mieć większe przełożenie na philips i ew. dział programistów google .....

Jako pozytyw pozostaje wspomnieć, że jakość obrazu robi wrażenie i można powiedzieć że powala.
Oczywiście Abi to klasa sama w sobie - czekam na zestaw hue :).
 
Jestem posiadaczem 55PUS9109 od 14.02.15 i mogę powiedzieć, że nowy soft naprawił sporo zauważonych wcześniej problemów np. ze Skype i kamerą czy dzwonieniem na zwykły numer tel. Dodatkowo można już wysyłać bez większych problemów ze smartfona filmy i zdjęcia. Jednak soft nadal jest mocno niestabilny. Czyli można liczyć, że raz dziennie zrobi się zwiecha i restart tv. Dodatkowo od ok 8 dni z nowym softem musiałem wypiąć go z zasilania tak ze 3 razy aby:
1. Ponownie sparować suba z TV bo za cholerę go nie widział.
2. Połączyć się z wi-fi bo za ..... nie widział sieci ... tylko ręczny ip na ;an działało - dhcp nie nadawał ipka - tv nie pobierał.
3. I jeszcze raz chyba ze smart phonem miałem problem żeby sterować.

Generalnie nie jestem nerwowy w tej kwestii i mam bardzo dużą cierpliwość. Pracując zawodowo kilkanaście lat w serwisie oprogramowania jestem nauczony że nowa wersja softu może i zawsze ma pewne regresje na wcześniej działające poprawnie funkcje a zawsze zawiera bugfix. Jednak w przypadku philipsa odniosłem wrażenie że dział programistów to max 2-3 osoby a dział testów składa się właśnie z tych programistów :).
Na pewno nie testują ścieżek krytycznych i nie mają testów automatycznych :).
Ale pozostaje cierpliwie czekać aż sony wypuści tv a androidem i może będą mieć większe przełożenie na philips i ew. dział programistów google .....

Jako pozytyw pozostaje wspomnieć, że jakość obrazu robi wrażenie i można powiedzieć że powala.
Oczywiście Abi to klasa sama w sobie - czekam na zestaw hue :).

Ja mam wyższy model i nadal mam problem ze Skype-m, brak obrazu z kamerki. W poprzednim sofcie obraz był ale urywało obraz przychodzący.
Co ambi to po przesiadce z 9607 mam wrażenie że mniejszego powera,ale to już szczegół. Lampki hue też jakoś słabiej migają. Z 9607 przez apke androida miałem disco w pokoju ,teraz trochę brakuje.
 

bodex20

New member
Witam Panowie. jestem posiadaczem od tygodnia. U mnie jest jeden problem z filmami 3d góra dół. Chciałem zapytać czy u was to także występuje. Mam najnowszy soft wgrany z lutego 2015. Z pozostałymi dodatkami nie mam problemów, głośnik, wi-fi, internet, skype, czy serwer multimediów działa. Tylko te filmy nie paruje do 3d. Napiszcie czy macie tak samo. Filmy sbs paruje elegancko.

A tak w ogóle to możecie mi pomóc z obsługą multiview i hbbtv tak krok po kroku jak to włączać.
Czy hbb działa tylko w przypadku tv naziemnej??
 
Ostatnia edycja:

squer0203

New member
Witam Panowie. jestem posiadaczem od tygodnia. U mnie jest jeden problem z filmami 3d góra dół. Chciałem zapytać czy u was to także występuje. Mam najnowszy soft wgrany z lutego 2015. Z pozostałymi dodatkami nie mam problemów, głośnik, wi-fi, internet, skype, czy serwer multimediów działa. Tylko te filmy nie paruje do 3d. Napiszcie czy macie tak samo. Filmy sbs paruje elegancko.

A tak w ogóle to możecie mi pomóc z obsługą multiview i hbbtv tak krok po kroku jak to włączać.
Czy hbb działa tylko w przypadku tv naziemnej??

Cześć,
a jaką masz datę produkcji jak możesz zdradzić? Jakoś nie chce mi się wierzyć że wszystkie występujące u mnie problemy to nie jest soft??
 

bodex20

New member
Na tablicy mam 02/2015 rok produkcji, teraz już wiem że hbb nie działa a
poprawnie, będę czekał na aktualizację, po wciśnięciu czerwonego przycisku brak reakcji na pilocie, multiview tylko z dyskiem zadziała także to już wiem a co do 3d to się u was powtarza??
 

squer0203

New member
Witam ponownie,
po moich przemyśleniach zaczęło mi przychodzić do głowy, że wszystkie zwiechy pojawiały się po sparowaniu TV z subem.
Generalnie to co już było opisywane na innych postach że często przy włączonym Tv po kilku godzinach subwoofer sam się wzbudzaił i świecił na niebiesko. Generalnie taka akcja pojawiała się codziennie po nocy. Idąc tym tropem po sobotnim przymusowym odłączeniu TV od sieci w ramach protestu wyłączyłem permanentnie sub'a. Pomimo niedzieli i średni dużo większego użytkowania sprzętu ... -> odpukać tv się nie zawiesił do dzisiaj ...
 

squer0203

New member
Tak, żeby nie było że już jest git.
Po dwóch miesiącach użytkowania moja cierpliwość sięgnęła zenitu. Zadzwoniłem na call center do serwisu i jak opowiedziałem Pani co już do tej pory zrobiłem idąc za wskazówkami z forum - nie miała więcej pytań i jutro mam serwis u siebie. Ciekawi mnie jaka będzie diagnoza.
Pracuje w serwisie oprogramowania i ciekawi mnie w którym kierunku będzie diagnoza :)...
W zasadzie jestem cierpliwy - jednak 2 miesiące na ustabilizowanie softu i tv to za wiele. Ostatnio po kilku reinstalacjach tv zauważyłem, że problemy z:
- zwiechy
- wyłączanie się dzięku
- doszło jeszcze na dekoderze HD Polsatu gubienie klatek na każdym kanale. Myślałem, że to dekoder i go restartowałem, re-inicjowałem myśląc że to jego problem. Ale w końcu zrobiłem standardowe odpięcie od AC -> i problem ustępował średnio na 1-2 dni. Ciekawe, że w tym samym czasie jak przełączałem się na HDMI do którego mam podpiętego NAS'a asustora - to na tym źródle problemu nie było. No i fakt, że ten problem ujawnił się jakieś 7 dni temu :).
Pozostaje wierzyć, że Philips podejdzie profesjonalnie i stwierdzi wadę mimo wszystko z hardware i zaproponuje wymianę... no chyba że zrobi Pan magiczne wgranie/reset pamięci itp.. i wszystko będzie fruwać :)... w co raczej wątpię.

Jednak dalej wierzę, że zakup tego tv to dobry wybór - bo o ile działa to jakość na prawdę super.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Może masz wadliwą sztukę, bo naprawdę sporo osób nabyło ten model ku radości własnej i bezkonfliktowej pracy.
 

squer0203

New member
Mam taką nadzieje. Wczoraj przyjechał Pan z serwisu Philips'a i zabrał tv. Teraz pozostaje czekać na diagnozę. Liczę, że będzie rzetelna -> wskazałem wpisy w tym poście bo sam wiem jak ważne dla serwisu jest dokładne opisanie objawów.
 

squer0203

New member
Ale faktem jest, że Pani w callcenter stwierdziła, że nie mają zgłoszeń dot. tego modelu. Osoba z serwisu w Radomiu też pierwszy raz zabrała taki model na warsztat :).
 

squer0203

New member
Dzisiaj minęło równo 3 tygodnie jak jestem bez tv.
Pomijam fakt, że wydając 9k na TV chciałoby się z niego korzystać i tutaj trochę rozczarowanie że przez taki okres czasu nikt z serwisu nie poinformował jaki jest status naprawy nie wspominając już o ew. sprzęcie zastępczym.
Miałem po ok 7 dniach telefon od technika w sprawie ustalenia dokładnie usterek wiec wskazałem link do tego posta. Otrzymałem enigmatyczne stwierdzenie, że mogą zrobić twardy reset ale nie czuje do końca czy to pomoże. W zasadzie sam wykonałem większość rekomendowanych czynności i nie odniosły one skutku .... dlatego Pan stwierdził, że wyśle prośbę o opinię do producenta.
Infolinia philips poinformowała, że prawdopodobnie będę miał telewizor w przyszłym tygodniu czyli równo miesiąc od zgłoszenia usterki.
Pan w serwisie realizującym prace w Radomiu stwierdził, że zakończono testy i w przyszłym tygodniu będzie znana ekspertyza techniczna. Ale jaki będzie efekt to już nie przekazał.
Reasumując wychodzi na to, że kupując telewizor klasy premium producent ma w d... klienta jeżeli towar jest wadliwy. Nie kupiłem TV marketowego za 1,5K i wydaje się że można byłoby oczekiwać innego traktowania - ale tego można się było spodziewać po wszelkich komentarzach na forach. Dobrze, że posiadałem jeszcze stary swój TV i mam możliwość awaryjnie z niego korzystać.
Reasumując mam tylko nadzieje, że zostanie podjęta słuszna decyzja i otrzymam nowy produkt lub wymieniony fizycznie element elektroniki, który odpowiada za ewidentne błędy oprogramowania. Jeżeli kilka postów wcześniej osoba pisze iż TV w produkcji 2/2015 nie posiada zgłoszonych przeze mnie przypadłości - to jest oczywistym, że mam wadliwy model.
Zobaczymy co pokaże przyszłość .....
Obym się nie rozczarował .....

Przyznam, że moja cierpliwość się kończy i już mnie świerzbi wysłać paszkwila do 'wszystkich świętych' w Philips Polska oraz znanych redakcji pism, portali, forum zajmujących się zagadnieniami RTV ....
 

squer0203

New member
za bledy oprogramowania odpowiadaja programisci z lapanki zatrudnieni w philipsie nie hardware

Ale faktem jest, że ten sam soft ma kolega z wcześniejszego posta (inna dana produkcji 2/2015 ja mam 11/2014) i nie zgłasza analogicznych jak Ja problemów. Wiec podejrzewam, że mój może mieć problem z pamięcią (może za wolna) lub innym elementem który powoduje dużą niestabilność ostatniego oprogramowania.
 

squer0203

New member
TV wrócił z Serwisu.

18.05.2015 otrzymałem tv. Została wymieniona płyta główna. Aha i w ramach przeprosin za tak długie oczekiwanie producent zaproponował wystartowanie od nowa okresu gwarancji.
Pierwsze włączenie i jest odczuwalne szybsze działanie TV.
I tu niestety pierwszy zonk...
Mam dekoder PVR HD 7400 i efekt taki jak opisywałem wcześniej - czyli po dosłownie kilku h oglądania pojawiają się tzw. zgubione ramki. Obraz kilka razy na minutę mruga czy portafi doprowadzić do szału. Już teraz wiem że to powodowało totalne zawieszenie TV wcześniej. Teraz już 2 dni użytkowania ten sam efekt, że po mruganiu tv się zawieszał - ale fakt że tym razem spokojnie działa pilot i jest możliwe wyłączeni i włączenie ponowne tu +.
I analogicznie jak wcześniej wyjęcie z sieci prądu na chwilę powodowało, że nie niepożądane zjawisko ustawało na max jeden dzień. Jak otrzymałem tv w lutym takiego efektu nie było w ogóle i to już opisywałem, że problem narastał - tzn wcześniej pojawiał się po 4-5 dniach teraz już po jednym.
Teraz postanowiłem wymienić dekoder na nowy PVR HD 7000 - produkcji polsatu. Dodatkowo żeby nie było to też kupiłem niepotrzebnie lepszy kabel hdmi. Dlaczego tak zrobiłem - prostym testem każde inne źródło - BD, Xbox czy zewn NAS nie było takich problemów.
I niestety nowy dekoder i zmiana na inne wejścia HDMI - problem nadal i to bardzo szybko po restarcie - max 1h.
Zacząłem zmieniać ustawieni ekrany w dekoderze i tu mam rozwiązanie.
Nie toleruje 1080i i niestety żeden nadawca nie nadaje 1080p. Zmieniłem na 720p i problem ustał. Tylko teraz pytanie czy to nie jest kolejna usterka tego tv skoro tego problemu w ogóle nie było przez pierwszy miesiąc użytkowania ?
Czy ktoś ma takie doświadczenie i może to zweryfikować.
Z góry dzięki za pomoc.
 

squer0203

New member
Zdiagnozowałem usterkę mojego tv.
2 tyg. temu nagrałem filmik i przesłałem do serwisu w Radomiu, który świadczy takie usługi dla Philips. Widać na nim doskonale że ekran gubi klatki na każdym sygnale hdmi jeżeli otrzymuje w rozdzielczości 1080i. Zmieniłem na filmie dvd z 1080p na 1080i i od razu widać różnicę. Z mojego ftp pobrał również producent ten film i niestety mija już 2 tygodnie w poniedziałek i nadal cisza.
Przyznam się szczerze, że zaczyna to być męczące i zaczynam tracić cierpliwość.
Myślę że to od samego początku była wada mojego tv i powód że był mocno niestabilny i się wieszał.
 

squer0203

New member
Mogę już stwierdzić, że autoryzowany serwis Philips ma wy...... na mój problem.
Oczywiście wgrałem aktualizację ok 10.07, która spowodowała, że oprócz wcześniejszej usterki obecnie mam notoryczny problem z podłączeniem suba oraz inne problemy ze stabilności, które dzisiaj jak nie mam dekodera polsatu spowodowały, że korzystanie praktycznie nie jest możliwe. Oczywiście napisałem kolejnego maila do managera serwisu i od ponad 2 tyg. zero odzewu.
Podsumowując nowy soft spowodował, że nie mam obecnie suba i jak sie upieram to znika mi dźwięk i kolejny restart poprzez AC. ....
Brak słów..


Zdiagnozowałem usterkę mojego tv.
2 tyg. temu nagrałem filmik i przesłałem do serwisu w Radomiu, który świadczy takie usługi dla Philips. Widać na nim doskonale że ekran gubi klatki na każdym sygnale hdmi jeżeli otrzymuje w rozdzielczości 1080i. Zmieniłem na filmie dvd z 1080p na 1080i i od razu widać różnicę. Z mojego ftp pobrał również producent ten film i niestety mija już 2 tygodnie w poniedziałek i nadal cisza.
Przyznam się szczerze, że zaczyna to być męczące i zaczynam tracić cierpliwość.
Myślę że to od samego początku była wada mojego tv i powód że był mocno niestabilny i się wieszał.
 

vvv

Well-known member
Bez reklam
Przykro mi pisać ale niestety jak miałem zamiar kupić nowego Philipsa w Saturnie i 3 nowe TV
Pan rozpakował i wszystkie wieszali się to mieliśmy niesmak !
Pomyślałem sobie ze coś robimy nie TAK ale niestety wszystkie TV wieszali się i bez wyłączenia nie dały się uruchomić !!
Jestem wieloletnim zwolennikiem Philipsa ale ...... No właśnie nic mnie nie przekona do kupna Tego TV !
Niestety produkcja w Holandi to inna Bajka a teraz to kupujemy tylko Produkt Chihski niestety bardzo niskiej jakości za wygórowana cenę !
Reasumując mnie nic nie przekona do nowych TV po czasie będziemy mieli Problemy i to widać po podejściu Firmy do modeli z minionego roku gdzie już musimy zapłacić za Box to TV 200€
😡😡😡
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Telewizory są produkowane w Polsce.
Nie kupujemy chińskich modeli - bo one z Chinami nie mają nic wspólnego.
Modeli 9109 sprzedaliśmy sporo i żaden nie został zgłoszony na wieszanie.
 
Do góry