PHILIPS 55PUS7809 - downgrade Netflixa?

Usagi

New member
Witam,

Panowie, pytanie do Was - od paru miesiecy cieszylem sie na modelu jak w temacie z nowszego Netflixa, tzn. boczne menu, mozliwosc pomijania czolowek itd. jeszcze w srode z tego korzystalem, wyjechalem na kilka dni w delegacje, wczoraj wracam odpalam Netflixa w pierwszym momencie nie zwrocilem na to uwagi, dopiero po chwili widze ze cos jest inaczej, okazuje sie ze tak jakby Netflix sie "zdownradowal" do jakiejs starej wersji, w pomocy wychodzi ze jakas wersja z 2013 roku, telewizor nie posiada Androida tylko Saphire czy jak to sie zwie, moze ktos z Philipsem ktory z tego korzysta sie wypowie czy tez tak ma, czy to jakis "odgorny" downgrade czy tylko u mnie :/

Dzięki z góry za pomoc! Pozdrawiam!
 

Usagi

New member
U mnie Netflix działa na najnowszej wersji. W ustawieniach nic nie pisze?

Nie w ustawieniach nie mam nic, to sie samo zrobilo w wtorek jeszcze ogladalem Dragon Prince na Netflixie i na 100% byla to wersja z bocznym menu, obejrzalem, wylaczylem tv i tyle. Sroda-Czwartek bylem w delegacji, wrocilem w Piatek, odpalilem NF i juz mialem stara wersje...

W Saphire mam wogole wplyw na aktualizacje itp? mnie to wyglada bardziej jakby te moduly to sie z jakiejs "chmury" uruchamialy - smarttv.zeasn.tv, w logach routera zawsze ten link widze i cache.zeasn.tv jak uruchamiam smart na Philipsie.

Oczywiscie probowalem juz resetowania do fabrycznych telewizora, nie pomoglo :/
 

Usagi

New member
OK, odpisał mi Philips, tak jak podejrzewałem, ani ja nic nie nagrzebałem ani też sam TV nic sie nie zmieniło.

"Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie Pana zgłoszenia.

Skonsultowałam Pana sprawę z inżynierami z działu technicznego, którzy poinformowali, że taka sytuacja może mieć miejsce, ze względu na aktualizacje aplikacji. Możliwe jest, że aktualizacja nie była odpowiednia dla systemu telewizora, przez co aktualizacja została wycofana. Zalecamy w tym wypadku kontakt z serwisem Netflix. "

Nie wnikam juz ze wszystko przynajmniej u mnie w tej nowej wersji dzialalo bardzo dobrze, zero zwiech, wywalania, plynnie... widocznie komus nie dzialalo i trzeba bylo wszystkim obnizyc wersje. Dlatego moim zdaniem nie ma jak zewn. urzadzenie z androidem do obslugi SMART typu NVidia Sheld i podobne, przy TV nigdy nie wiadomo czy Netflixowi, Philipsowi czy komus jeszcze innemu nie strzeli do glowy wycofac uslugi czy tak jak w tym wypadku przywrocic stara wersje z 2013 kiedy dano sie przez 2 miesiace cieszyc z nowej... :/
 
Ostatnia edycja:
Do góry