Philips 55pUS7600 test - Philips czyli ciągła walka o doskonałość !

pike

New member
Haha.. Nie chciałem zapeszac pierwszy. Mój dzieciak też już dwa razy wtyczkę wyciągał. :)

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
 

grizli

New member
Ciekawe co trzeba robić aby TV był telewizorem a nie monitorem :D?
Standardowo, odtwarzacz Bluray, dekoder multimedi plus modół CAM (Cyfrowy Polsat) -pracuje tuner satelitarny wbudowany, do tego dzień w dzień odpalany jest KODI plus inne aplikacje -najczęściej YOU TUBE;). Pytanko brzmiało o HDMI czyli zbyt wiele opcji nie ma.
Powatarzam, do tej ostatniej aktualizacji, zawiechy nie występowały u mnie raz na tydzień tylko kilka razy dziennie !!! Miałem już serdecznie dość tego sprzętu, zawiechy dosłownie przy każdej okazji plus strasznie powolne działanie. Ciekawe, bo od samego zakupu tak nie było, stało sie tak mniej więcej od poczatku grudnia.
Najważniejsze, ze teraz jest OK;)
 

Chooper

New member
od ostatniej aktualizacji codziennie! muszę odpinać na chwilkę zasilanie.

Po włączeniu pilotem pokazuje wszystkie ramki, menu, ale....obraz czarny i brak głosu. Zmiana źródła sygnału (np. na DVD) nic nie daje.

Pomaga reset i wizja wraca.
Domyślnie podpięty dekoder SAT pod gniazdo HDMI, choć gdy np. TV wyłączony został na DVD to też po kilku h nie chciał zatrybić, więc raczej nie ma to znaczenia.

QV151E.0.5.38.150
 
Ostatnia edycja:

marmac500

Klub HDTV.com.pl
VIP
U mnie z kolei od instalacji nowego softu żadnej zwiechy, a eksploatuję go teraz dosyć mocno (TV karta CAM z kablowki, odtwarzacz HiMedia, Blu-ray, dysk sieciowy), dziesiątki razy przełączam źródła testując odtwarzacz i nic złego się nie dzieje.
 

slawomir

New member
Witam. TV posiadam od grudnia 2015r. Mam problem z włączeniem telewizora. Po wyciągnięciu wtyczki z kontaktu na ekranie pojawia się na kilka sekund logo PHILIPS, na chwilę świeci po czym pojawia się czarny ekran, logo pod telewizorem mrugnie i tv. wyłączy się. Po chwili włączy się na nowo i tak na okrągło. Co może by tego przyczyną? Czy ktoś może już miał podobny problem? Proszę o pomoc
 

tomeko12

New member
Tutaj: https://forum.xda-developers.com/android/help/guide-continuous-restart-bootloop-fix-t3344272 jest opisane rozwiązanie podobnego problemu. W skrócie:
1. Formatujesz Flash-a na FAT32
2. Rozpakowujemy WipeDataTool.upg z https://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=3694893&d=1458846172
3. Odłączamy TV od prądu, wciskamy joystick z tyłu w dół i trzymając podłączamy do prądu.
4. Z menu wybieramy Apply update from external storage i wybieramy pobrany plik.
5. Po komunikacie WipeData completed wybieramy Reboot system now.

Mam nadzieję, że pomoże.
 

slawomir

New member
Bardzo dziękuję za pomoc. Niestety nadal włącza się logo Philipsa tak jak wcześniej...
Wszystko zrobiłem zgodnie z Twoją instrukcją. Może jakaś inna podpowiedź?
Z góry dziękuję za pomoc
 

xw9

Klub HDTV.com.pl
VIP
Bardzo dziękuję za pomoc. Niestety nadal włącza się logo Philipsa tak jak wcześniej...
Wszystko zrobiłem zgodnie z Twoją instrukcją. Może jakaś inna podpowiedź?
Z góry dziękuję za pomoc

Nie napisałeś jaka wersja oprogramowania jest zainstalowana w twoim Tv. U mnie telewizor pracuje na wersji 093, nie aktualizowałem go do wersji ostatniej 150. Ogólnie z tymi odbiornikami jest tak, że jak włączysz przewód zasilający do prądu, to nic nie robisz do momentu zapalenia się białej diody czuwania. Jest to czas potrzebny na załadowanie się androida. Gdy dioda zapali się włączasz Tv pilotem. Wskazane jest aby wszystkie źródła obrazu jakie masz podłączone przez złącza HDMI (konsole, dvd itp), były w tym momencie w stanie czuwania, gdy są załączone Tv czasem głupieje, zapętla się, gaśnie itp. Podobnie przy wyłączeniu pilotem odbiornik potrzebuje jeszcze ok. 1 minuty, żeby pozamykać wszystkie uruchomione procesy. To informacja jeśli masz zamiar odłączać telewizor od napięcia np. na noc albo na czas dłuższy. Jeśli Tv nie chce się uruchomić wyciągamy wtyczkę z gniazdka zawsze na czas dłuższy niż 1 minuta. To są moje wnioski po 8 miesiącach użytkowania telewizora. Jeśli te wskazówki nie pomogą, zawsze można wgrać ponownie oprogramowanie tą samą wersję lub nowszą. Miałem taki przypadek, że po aktualizacji telewizor wyświetlał po kolei niebieskie, czerwone, zielone i białe tło na całym ekranie. Pomogło ponowne wgranie tego samego softu.
 
Ostatnia edycja:

slawomir

New member
Witam. 3 stycznia wgrałem przez internet nową wersję oprogramowania - wcześniej chodził na wersji QV151E.0.5.38.117 Trochę boję się wgrywać mu nową wersję softu z pendriva. Dzwoniłem dzisiaj do serwisu Philipsa - przyjęli zgłoszenie i mam czekać na telefon serwisanta, który ma do mnie przyjechać do domu.
 

DJ82

Member
Mój TV całkiem nieźle radził sobie na sofcie 150 aż do dziś - przed chwilą 3 razy wyciągałem wtyczkę z kontaktu... Po naciśnięciu przycisku mikrofonu na pilocie:
1) zawiesił się
2) pionowe pasy
3) czarny ekran i zwiecha...

Ktoś tu już napisał - nie ma magicznych softów - świeży soft działa jako tako przez 1-2 miesiące i tyle...
 

marmac500

Klub HDTV.com.pl
VIP
HDR, a w zasadzie jego bark w 7600. Posiadam świeży odtwarzacz sieciowy, ktory konwertuje sygnał HDR->SDR odtworzyłem próbkę Sonego Camp i Demo Ultra-HD - Sony 4K - Camp HDR poszła bardzo ładnie i kolory i nasycenie ogólnie żyleta (celowe ustawienia sklep). Mając w pamięci obraz z mojego TV udałem się z materiałem do pobliskiego sklepu EuroRTV, aby zobaczyć fajerwerki HDR i co? na trzech różnych TV za cenę w ponad 5000 zł żadnej różnicy, kompletnie, no może jakieś delikatne niuanse związane z 10 bit kolorem, obraz generalnie bardzo podobny do 7600, dopiero na soniaku za 10000, bodajże XD93? widać ową różnicę przede wszystkim w przestrzeni kolorów, jasności i głębi obrazu. Po powrocie do domu ten sam materiał, te same wrażenia.
 

pike

New member
Ja testowałem HDR na swoim 7601. A 7600 też mam w domu. I powiem wam że oprócz info ze wykryto sygnał HDR nie widzę różnic i oczu nie wypala. Ale jak wspomniał @marmac500 pewnie to nie ta półka cenowa.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
 

DJ82

Member
Sprawdzaliście swoje TV pod względem martwych pikseli?? Dzisiaj problem dopadł mojego laptopa i postanowiłem zrobić sobie biały obrazek 4k i zapodać na TV i o dziwo jest aż 7-8 martwych pikseli!!! Co prawda pod lupą lepiej je widać ale gołym okiem też da się zauważyć! Co prawda 48 cali ale piksele są dość małe...

Jak to jest u PHILIPSa z gwarancją martwych pikseli??
 

pike

New member
Ja jak kupiłem swojego to od razu dwa znalazłem... Trochę boli ale jakoś trzeba żyć. Na szczęście oba w narożniku. Co ciekawe wczoraj byłem w euro. Na wystawie stał samsung ks8000 65". Tam na szybko 3 znalazłem. Więc to nie tylko Philips.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
 

DJ82

Member
Ja nie mówię że to tylko PHILIPS ale kilka (7-8) to już chyba przesada... Na moim 8-letnim latpopie znalazłem 7 a na 2-miesięcznym laptopie mam już 3-4 ale ciężko mi policzyć bo mały ekran FHD. Na szczęście w gwarancji laptopa mam napisane że 2 obok siebie to wymiana :)

EDIT:
Dzwoniłem do PHILIPSa dowiedzieć się jak to jest u nich - człowiek na infolinii jak usłyszał pytanie dziwnie się zmieszał i powiedział żebym sobie sam poczytał w internecie jak to jest... No to ja że chce zaciągnąć informacji u źródła - w końcu powiedział coś że 5 pikseli ale to i tak serwisant decyduje...
 
Ostatnia edycja:

jasssu

New member
Mnie się nigdy nie trafiły martwe piksele. Faktem jest, że kiedyś gwarancje były lepsze na ten problem, ale i powszechność zjawiska większa. 3 telewizory z rzędu Philipsa - 0 martwych pikseli, laptop, telefon tak samo. Trzeba patrzeć na egzemplarz, który się kupuje. :)
 
Do góry