Philips 55pUS7600 test - Philips czyli ciągła walka o doskonałość !

miru5

New member
Hej,
Gwiazdka przyszła - NOWY SOFT 000.005.038.150,
Coś czuję że Philips przyniósł worek niespodzianek :) cały rok kazał czekać....

Wesołych Świąt
 

pike

New member
Super wiadomość. Również życzę wam wszystkiego najlepszego.

W sumie to z automatu jeszcze go nie ma.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:

DJ82

Member
Wgrałem nowy soft - żadnych wizualnych zmian nie zauważyłem... Zobaczymy jak ze stabilnością bo w opisie napisane że poprawiona. Oczywiście 4k z DVB-S nie działa.
 

miru5

New member
Odpukać w niemalowane - ale na razie nie zauważyłem większych problemów.Brak czarnych ekranów, zwiech... nie trzeba wyciągać wtyczki - aż się dziwnie czuję. Android w tym modelu nie jest demonem prędkości - ale współpracuje z TV.
Polecam Netflix - tutaj jakość obrazu powala na kolana.
Czekam na Wasze opinie.
 

tomeko12

New member
Coś, co u mnie w 95% przypadków kończyło się czarnym ekranem i koniecznością wyciągnięcia jednego z modułów CAM (nagrywanie i latanie po kanałach) w końcu działa jak należy. Do tego brak zwiech przy oglądaniu TV. Czyżby 1,5 roku po wprowadzeniu na rynek sprzęt zaczął poprawnie spełniać podstawową funkcję jaką jest odbiór programów telewizyjnych?
 

miru5

New member
tomeko12 - przyznaję Ci 1 100% racje. Po 2 dniach testowania - jestem szczęśliwym posiadaczem PUS7600 - teraz po tak długim czasie... - nie mogę złego słowa powiedzieć na ten model - poprostu działa jak powinien - tak niewiele potrzebna do szczęścia. są jeszcze drobne poprawki - ale
Koledzy aktualizujcie do wersji 150 - a radość zawita do Waszych domów.
 

DJ82

Member
Ten soft to powinien być wgrany w TV który odbierałem ze sklepu czyli 1,5 roku temu...
a teraz to powinno co najmniej działać 4k z DVB-S i YT (czego na 100% nie będzie). Poza tym TV nadal nie jest demonem prędkości...
 

tomeko12

New member
Skoro doprowadzili TV do stanu używalności, to mam nadzieję, że udostępnią Androida 6, dzięki czemu na androidowych aplikacjach będzie działał dźwięk 5.1 (o 3D już nie marzę).
Na pewno nie ma co się spodziewać 4K na YouTube (chyba, że Google w YT coś zmieni) i Androida 7 (tutaj sprzęt, a dokładnie grafika, nie spełnia wymagań).
Dzisiaj potestuję jeszcze pozostałe funkcje (poza oglądaniem TV), zobaczymy, czy reszta działa OK.
 

Dodi

New member
A co Panowie z problemem rozlaczania WiFi (bardzo czesto trzeba recznie wyszukac i polaczyc)?
Wczesniej nie mialem tego problemu, jednak od ok 3miesiecy opisywany przez Was problem u mnie rowniez sie pojawil.
Znalazl ktps na to rozwiazanie, czy nowy soft cos zmienil?
 

pike

New member
Skoro doprowadzili TV do stanu używalności, to mam nadzieję, że udostępnią Androida 6, dzięki czemu na androidowych aplikacjach będzie działał dźwięk 5.1 (o 3D już nie marzę).
Na pewno nie ma co się spodziewać 4K na YouTube (chyba, że Google w YT coś zmieni) i Androida 7 (tutaj sprzęt, a dokładnie grafika, nie spełnia wymagań).
Dzisiaj potestuję jeszcze pozostałe funkcje (poza oglądaniem TV), zobaczymy, czy reszta działa OK.
Ale się rozmarzyles ;) podejrzewam że nie są w stanie tego ogarnąć. Na 7601 też to nie działa, no za wyjątkiem YouTube w 4k. Ale to i tak lipa bo jest tu problem z najnowszą aktualka tej aplikacji bo stream nie wyrabia. Pomaga odinstalowanie aktualizacji ale wtedy nie wiem czy idzie w 4k czy w podbitym 1080 :)

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
 

rafal20x

New member
Ściągam ten soft będę testował, opis działania TV oprócz brak 4k zachęcił w nowym roku pewnie wyjdzie łątka dodająca 4k ale nie jestem pewien czy sprzęt da radę.
 

grizli

New member
Panowie, natchneliście mnie nadzieją na nowy rok:-D tą informacją o nowym sofcie. Przed świetami sprawdzałem i nic nie było jeszcze a do dziś, moje uczucia wygasły do tego TV po pierwszysch zachwytach. Pierwsze kilka miesięcy było spokojnych ale potem im dalej tym gorzej. Dzień bez przynajmmniej jedego wyrwania wtyczki z gniazdka to był dzień stracony. Nie wspominajac o innych licznych zawiechach,,,a tak dla zasady :mrgreen: .
Właśnie pobieramy aktualizacje, no zobaczymy :krol:
 

grizli

New member
Ja mam podłączony dekoder Multimedii po HDMI oraz odtwarzacz Blueray i nic takiego nie zauważyłem. Po aktualizacji ,,odpukać,,ale ten Telewizor w końcu jest Telewizorem a nie teoretycznym narzędziem zabójstwa gdyby lecąc przez otwarte okno spadł komuś na głowę.
Minęły 3 dni i NIC absolutnie się nie dzieje, żadnej zawiechy, przycięcia dłuższego, tylko się cieszyć:D:D:D
 

Cavallino

Banned
Ja mam podłączony dekoder Multimedii po HDMI oraz odtwarzacz Blueray i nic takiego nie zauważyłem. Po aktualizacji ,,odpukać,,ale ten Telewizor w końcu jest Telewizorem

A skąd wiesz?
Bo z tego co opisałeś używasz tylko funkcji monitora, a nie telewizora.
Jako monitor zazwyczaj działał prawidłowo.
Tzn. nie wymagał resetu częściej niż raz na tydzień. ;-)
 

DJ82

Member
Dzisiaj na sofcie 150 TV miał problem z włączeniem - standardowo logo PHILIPS max jasność potem zapaliła się jednocześnie dioda - w końcu po 2-3 minutach TV się włączył na 20 sekund żeby znowu się zrestartować...
Wczoraj używałem sporo NETFLIXa.

Jednak nie jest to doskonały soft...
 
Do góry