Philips 55pUS7600 test - Philips czyli ciągła walka o doskonałość !

tomeko12

New member
Ja piszę o nagrodzie EISA, którą rok temu dostał 7600 a w tym 7601. 7600 jest bublem, z opinii tu przedstawionych wynika, że 7601 działa znacznie lepiej. Wynika z tego, że ta nagroda jest przyznawana za to co jest na papierze, a nie za to, jaki ten TV jest w rzeczywistości i nie świadczy o jakości.
 
Ostatnia edycja:

accu

New member
Bez reklam
xgrriq9r3


Lepsze zdjęcia zrobię w niedzielę :) (i co mam umieścić na tych zdjęciach zasugeruj).
Co do uwag to TV mam od wtorku w domu i nie miałem czasu się nim pobawić.
To co sprawdziłem od ręki to
- 4k na youtube - działa
- kanały sat z Hot Birda z transmisjom 4K działają
- filmy UHD z nośników zewnętrznych działają i nie widać żadnych zacięć
- klawiatura na pilocie działa bez problemów (7600 bardzo często wstawiał po 2-3 te same litery)
- wyszukiwanie głosem działa .. bez problemu rozpoznaje słowa

jak czas pozwoli to sprawdzę działanie aplikacji

a i posiadam firmware QM163E.0.1.15.15

Witam uprzejmie,

Dziękuję za podane informacje . :)
Mam zapytanie , jaka jest długość kabla zasilającego . Czy na ściance tylnej telewizora( pośrodku w dolnej części) znajdują dwa pionowe otwory , aby móc ewentualnie zainstalować opcjonalnie centralną podstawę przeznaczoną do tego telewizora , zamiast tych dwóch "nóżek"

? Czy mógłbyś w miarę możliwości o ile telewizora nie umieściłeś na ścianie , zrobić zdjęcia tylnej
ścianki telewizora z poszczególnymi wejściami i z włączonym systemem diodek Ambilight . Przypuszczam , że po lewej i prawej krawędzi tylnej ścianki jest po 13 diodek , a przy górnej poziomej krawędzi tylnej ścianki znajduje się 18 diodek . Mogę się w tej materii mylić .
Czy mógłbyś zrobić zdjęcia jednolitych plansz na ekranie telewizora : w kolorach : białym , czarnym , szarym , czerwonym , zielonym , niebieskim . Przy tej okazji , jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś możesz sobie sprawdzić czy matryca nie ma uszkodzonych pikseli .
Czy kodek VP9 zainstalowany w telewizorze to VP9 profile2 , który zapewne jest niezbędny do przesyłania (strumieniowania) HDR z YouTube .


BTW , powinniśmy przenieść swoje wpisy do odpowiedniego wątku , który jest przecież już założony , a ten wątek jest o poprzedniku tego telewizora i możemy drażnić użytkowników telewizorów serii 7600 , oraz wprowadzamy "bałagan" za co bardzo przepraszam .

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:

o0kolo0o

Member
OK to następne wpisy będę umieszczał w temacie 7601 ..
TV wisi na ścianie ale wieszak mam z ramieniem to odsunę ..
Z do zdjęć z planszami czy posiadasz takie plansze testowe jeżeli tak to możesz podesłać na grzeczaj@icloud.com ..
moge też zrobić film np z odtwarzaniem filmu Star Trek Into The Darknes w wersji 4K..
 

Dodi

New member
Witam, mam tv PUSa7600 od niespełna roku, jednak dziś po właczeniu listwy napięciowej do której podłączony jest tv i cały sprzęt, tv wszedł w Recovery Menu. Po wyłączeniu i ponownym włączeniu jest to samo, gdy wybiore "Reboot system now" po chwili ponownie wchodzi w to menu.
zaznaczam, że z softem nigdy nie grzebałem, tylko same aktualizacje które sam tv pobierał z neta.
PRoszę o radę, bo nie ma możliwości wlaczenia tv. Zdaje sobie sprawę, że to w końcu "android" i w tym systemie takie rzeczy to norma....dlatego jak tel to tylko i wyłącznie na IOSie !
 

żagiel75

New member
Ostatnio, przy okazji, widziałem ten telewizor w sklepie Euro, był wystawiony na galerii razem z tv innych marek - na wszystkich leciał ten sam materiał reklamowy sklepu. Powiem Wam, że obraz na philipsie był rewelacyjny, najbardziej przykuwał wzrok.
 

DJ82

Member
Ostatnio, przy okazji, widziałem ten telewizor w sklepie Euro, był wystawiony na galerii razem z tv innych marek - na wszystkich leciał ten sam materiał reklamowy sklepu. Powiem Wam, że obraz na philipsie był rewelacyjny, najbardziej przykuwał wzrok.

Obraz może jest i OK ale jakbyś go trochę poużywał to nie chciałbyś chyba z nim mieć nic wspólnego...
Przykład:
Chciałem obejrzeć sobie mecz... spieszyłem się do domu - ledwo zdążyłem... włączam TV a on nic - czarny ekran, potem nie reaguje na pilota, nagle się włączył ale na inny kanał - nic nie można zrobić, potem zwiecha, android itd... Po ponad 5 minutach się włączył... TV za 6000zł PARANOJA!!!

Poza tym brak 4k na YT też jest oszustwem i to nie tylko PHILIPSa ale i tego forum na którym było pisane że ma być a jakoś nie jest... bo nie ma kodeka i działać nie będzie. To jest raczej drogi monitor 4k z możliwością oglądania TV. Poza tym ceny przez rok spadły o ponad połowę i coraz bardziej żałuję zakupu... bo aktualizację już wychodzą coraz rzadziej a niedługo ich nie będzie a TV ciągle zaskakuje - niestety negatywnie...
 

Cavallino

Banned
Cała linia tak ma, na 7170 jest identycznie - co rusz tv wymyśla jakiś nowy problem, którego wcześniej nie było.
Czarny ekran przez kilka minut po włączeniu (a raczej próbie włączenia) też już był u mnie grany - choćby wczoraj.
 

specmenos

New member
Chodzi o to, że zgłaszasz problemy i psujesz sprzedaż bubli...


taaa, podziękować trzeba zwłaszcza jednemu naszemu koledze, co tak tu na forum zachwalał nam ten tv, jako że na co dzień sprzedaje te "super nowości".
Lekarstwem miał być super soft, co będzie "wkrótce" i wszystko załatwi. Ja tymczasem czekam teraz na wymianę TV - zgłosiłem szereg niedziałających funkcji, restarty, itp.


Czy komuś Philips wymienił już bublowaty TV PUS7600 na inny model w ramach reklamacji "nieusuwalnych usterek"?
 
Ostatnia edycja:

DJ82

Member
taaa, podziękować trzeba zwłaszcza koledze kik*, co tak tu na forum zachwalał nam ten tv.
Lekarstwem miał być super soft, co będzie "wkrótce" i wszystko załatwi. Ja tymczasem czekam teraz na wymianę TV - zgłosiłem szereg niedziałających funkcji, restarty, ciemniejący ekran.


Czy komuś Philips wymienił już bublowaty TV PUS7600 na inny model w ramach reklamacji "nieusuwalnych usterek"?

Też się nabrałem...

Myślisz że wymienią Ci TV?? szczerze wątpię chociaż też chętnie bym z takiej opcji skorzystał... Tylko jak im udowodnić że TV robi takie jazdy - oni pewnie powiedzą że wszystko jest OK... a to co nie działa usunęli z instrukcji i po kłopocie... cwani są i tyle.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
specmenos - przecież to chyba dobrze jak Ci wymienia nie działający telewizor na działający.
Uszkodzony jest uszkodzony.
Znam dziesiątki ludzi którzy są zadowoleni bardzo z tego modelu i to oni polecają innym.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Też się nabrałem...

Myślisz że wymienią Ci TV?? szczerze wątpię chociaż też chętnie bym z takiej opcji skorzystał... Tylko jak im udowodnić że TV robi takie jazdy - oni pewnie powiedzą że wszystko jest OK... a to co nie działa usunęli z instrukcji i po kłopocie... cwani są i tyle.
Nie masz racji.
Ważne jest to, co wiedziałeś, otrzymałeś w momencie zakupu TV.
Jeśli Twój TV odbiega od tego co wiedziałeś o nim w momencie zakupu, to śmiało możesz go oddać sprzedawcy, jako towar niezgodny z umową.
specmenos
Nie do Philipsa trzeba się zwrócić ale do sprzedawcy.
 

Cavallino

Banned
Nie masz racji.
Ważne jest to, co wiedziałeś, otrzymałeś w momencie zakupu TV.
Jeśli Twój TV odbiega od tego co wiedziałeś o nim w momencie zakupu, to śmiało możesz go oddać sprzedawcy, jako towar niezgodny z umową.

Tylko jeszcze sprzedawca musi zechcieć go przyjąć.
A jedyne co w takiej sytuacji zrobi sprzedawca, to odeśle do serwisu Phlipsa, który PONOWNIE stwierdzi, tak jak to zrobił w pierwszym przypadku gdy reklamowałem u nich mój 7170, że u nich telewizor działa poprawnie i się nie zawiesza (bo faktycznie nie zawiesza się codziennie, a raczje nie będą się bawić pilotem przez 7 dni) i odeśle jako nieuzasadnioną reklamację.
I to samo odpowie Ci sprzedawca.

Co wtedy zrobisz - powołasz własnego biegłego i pójdziesz do sądu?
Bo to będzie jedyna opcja.

A co będziesz oglądał przez ten czas, kiedy tv będzie w serwisie?
Myślisz że dostaniesz zastępczy tv?
Mediamarkt tego nie przewiduje.

Tak więc Twoje teoretyczne uprawnienie do zwrotu, nie jest tak proste do wyegzekwowania jak Ci się wydaje.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Ale nigdzie nie napisałem, że to jest bardzo proste.
Opinia serwisu Philipsa w tym wypadku jest tak samo ważna jak opinia serwisu który np. u Ciebie w domu stwierdzi występowanie tej wady. Dla sądu nawet mniej ważna, bo wiadomo że taki serwis nie jest bezstronny.
Jeśli więc sprzedawca będzie się wymigiwał od odpowiedzialności, to należy w momencie występowania tego problemu wezwać sobie niezależnego eksperta. Nawet biegłego sądowego. W czym problem? I tak wszelkie koszty związane z usunięciem wady towaru będzie Ci musiał pokryć sprzedawca.
Jeśli więc jesteś pewien że TV nie działa tak jak powinien a sprzedawca uważa że jest inaczej, to poinformuj go pisemnie o tym, że w takim razie bierzesz biegłego sądowego jako niezależnego eksperta i jeśli potwierdzi występowanie problemu, to znowu zareklamujesz TV i będziesz też żądał zwrotu kosztów za jego ekspertyzę. Jak w dalszym ciągu będzie się migał, to prawnik i sąd.
I tak na koszt sprzedawcy.
Zaręczam Ci, że jak sprzedawca usłyszy o biegłym sądowym, a TV faktycznie nie działa tak jak wynikałoby z instrukcji obsługi, to chcąc uniknąć kosztów znacznych szybko sprawę załatwi.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

lolo2

Well-known member
Bez reklam
Jak to fajnie wyglada na amerykanskich filmach. Szkoda ze w Polsce tak nie dziala..

Biegly Sadowy czekanie conajmniej pol roku, oplaty wszystkie na dzien dobry po twojej stronie, sprawa okolo 2 lat.

Ta droga poszedlem ze sprezarka kaesera.... juz ponad 2 lata sprawa trwa...
 

specmenos

New member
specmenos - przecież to chyba dobrze jak Ci wymienia nie działający telewizor na działający.
Uszkodzony jest uszkodzony.
Znam dziesiątki ludzi którzy są zadowoleni bardzo z tego modelu i to oni polecają innym.

No właśnie, "jeśli wymienią". Jeśli nie - napewno będzie pozew z mojej strony i sprawa sądowa. Ja nie znam osób, które są zadowolone z tego modelu. To takie oszukiwanie samego siebie - tak było i u mnie, zanim zrozumiałem, że zostałem zwyczajnie oszukany.
 
Ostatnia edycja:
Do góry