Dzień dobry.
Mam problem z połączeniem urządzeń z w/w TV. Na początku użytkowania tegoż TV (mam go od niedawna) udało mi się połączyć smartfon Redmi Note 5 bez problemu, ale od kilku tyg. jest problem. Wchodzę w Miracast na TV, włączam ekran bezprzewodowy w telefonie, ale gdy staram się połączyć z TV to po 1 sek. mam komunikat na TV, że połączenie anulowano. Próbowałem z drugiego telefonu - Xiaomi Mi A2 Lite - dokładnie ten sam komunikat. Resetowałem w opcjach TV urządzenia w Miracast, bez rezultatów..
Mam problem z połączeniem urządzeń z w/w TV. Na początku użytkowania tegoż TV (mam go od niedawna) udało mi się połączyć smartfon Redmi Note 5 bez problemu, ale od kilku tyg. jest problem. Wchodzę w Miracast na TV, włączam ekran bezprzewodowy w telefonie, ale gdy staram się połączyć z TV to po 1 sek. mam komunikat na TV, że połączenie anulowano. Próbowałem z drugiego telefonu - Xiaomi Mi A2 Lite - dokładnie ten sam komunikat. Resetowałem w opcjach TV urządzenia w Miracast, bez rezultatów..