Philips 55PUS6561 test - HDR schodzi pod strzechy !

loituma

New member
Nie instalowałem ostatnio aktualizacji, bo poczytałem trochę o problemach, które ze sobą niosą.
Ale niestety mój telewizorek był dziś mądrzejszy ode mnie i doinstalował sobie sam, bo zapomniałem mu tego zabronić :x

Moja wersja softu: QM163E.0.16.56.0

Teraz mam problem z przełączaniem kanałów korzystając z:

attachment.php


Zatwierdzenie przyciskiem OK nie przełącza kanału. Ktoś chyba wcześniej już o tym pisał...
Jest na to jakaś rada i rozwiązanie??


Napisałem w powyższej sprawie do supportu Phips. A oto odpowiedź jaką [FONT=&quot]otrzymałem:[/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT]

[FONT=&quot][FONT=&quot]"Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie Pana zgłoszenia.

Skonsultowałam się w Pana sprawie z działem technicznym, który poinformował, że na DVB-T może zdarzyć się taka sytuacja, ponieważ sygnał jest niestabilny. W tym przypadku należałoby się zwrócić do dostawcy telewizji."[/FONT]
[/FONT]


[FONT=&quot]Co wy na to?[/FONT]
 

loituma

New member
Tak też próbowałem to w sposób jak najbardziej kulturalny przekazać pani z supportu. Napisałem do nich:
Dzień dobry, dziękuję za odpowiedź
Ale to nieprawda. Sygnał mam bardzo mocny i stabilny. Mieszkam niedaleko nadajnika w Warszawie. W poprzedniej wersji softu nic takiego nie miało miejsca. Po przywróceniu telewizora do poprzedniej wersji oprogramowania problem nie występuje. Także błąd leży ewidentnie w sofcie telewizora.
Proszę o naprawienie błędu.
Z poważaniem

A support na to:
Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie Pana zgłoszenia.

Ponownie skonsultowałam się w Pana sprawie z działem technicznym, który podtrzymuje swoją decyzję. Aktualizacje należy sprawdzać na bieżąco.

I co? Pisać do nich dalej, czy dać sobie spokój?
Ewidentnie mają nas w d....
A jeśli pisać to co? Bo argumentów mi brak przy tego typu spychologii.
 

tomeko12

New member
To akurat standard obsługi Klienta w supporcie Philipsa, robienie z ludzi idiotów.
Kiedyś zgłosiłem, że w modelu PUS7600 nie działają kanały 4K z satelity.
Pierwsza odpowiedź: Słaba instalacja antenowa.
Gdy pokazałem, że jakość i poziom sygnału są idealne (100%), to odpowiedzieli, że nadawca zmienił sposób nadawania i dlatego nie odbiera (pomimo, że żadnej zmiany nie było). Po kolejnej reklamacji przyszedł serwisant i wgrał nieoficjalną wersję softu obsługującą 4K.
 

tomeko12

New member
Tak, po 4 miesiącach wmawiania mi, że ten TV odbiera 4k z satelity, a to że u mnie nie działa to wina moja, instalacji i nadawcy, a nie wina TV, którego soft tego nie wspierał (oficjalnie nie robi tego do dzisiaj, trzeba wrzucić nieoficjalny, z odblokowanym 4k w DVB-S).
 

miet55

Member
Bez reklam
O zwalonym sofcie i problemie z EPG, pisałem wcześniej. Philips zna sprawę gdyż do niedawna funkcjonowało forum gdzie ten problem był również zgłaszany. Nasze wsparcie można sobie odpuścić - łapanka uliczna! Mam nadzieję, ze w kolejnym sofcie naprawią to. Teraz jedyne wyjście podczas przełączania z EPG, to cofnięcie kursorem w lewo do listy kanałów.
Odnośnie 4K, to mój 7101 odbiera (Canal+ 4K UHD) poprzez CAM'a.
 
Ostatnia edycja:

loituma

New member
To akurat standard obsługi Klienta w supporcie Philipsa, robienie z ludzi idiotów.
Kiedyś zgłosiłem, że w modelu PUS7600 nie działają kanały 4K z satelity.
Pierwsza odpowiedź: Słaba instalacja antenowa.
Gdy pokazałem, że jakość i poziom sygnału są idealne (100%), to odpowiedzieli, że nadawca zmienił sposób nadawania i dlatego nie odbiera (pomimo, że żadnej zmiany nie było). Po kolejnej reklamacji przyszedł serwisant i wgrał nieoficjalną wersję softu obsługującą 4K.
W sumie to jest jakiś pomysł.
Wrócę do domu w przyszłym tygodniu to porobię screeny z jakością sygnału na TV i wyślę jeszcze raz do supportu. Tak łatwo nie odpuszczę... :mrgreen:
 

Inko90

New member
Witam. Mam pewien problem z otworzeniem filmu 4k.
Dzisiaj zakupiłem owy telewizor. Wszystko ładnie, pięknie, ale podczas próby odtworzenia filmu o poniższych parametrach natrafiam na komunikat o niemożliwości otworzenia pliku.

Video codec .................: HEVC with HDR
Bitrate .....................: 44.3 Mbps
Resolution ..................: 3840 x 2160 (16:9)
Frame rate ..................: 23.976 fps
Audio .......................: AC-3 | 640 Kbps | 5.1
Audio2 ......................: Atmos / TrueHD | 4 327 Kbps | 7.

Czy filmu/filmów o tych parametrach nie da się obejrzeć na tym Philipsie?
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Witam. Mam pewien problem z otworzeniem filmu 4k.
Dzisiaj zakupiłem owy telewizor. Wszystko ładnie, pięknie, ale podczas próby odtworzenia filmu o poniższych parametrach natrafiam na komunikat o niemożliwości otworzenia pliku.

Video codec .................: HEVC with HDR
Bitrate .....................: 44.3 Mbps
Resolution ..................: 3840 x 2160 (16:9)
Frame rate ..................: 23.976 fps
Audio .......................: AC-3 | 640 Kbps | 5.1
Audio2 ......................: Atmos / TrueHD | 4 327 Kbps | 7.

Czy filmu/filmów o tych parametrach nie da się obejrzeć na tym Philipsie?

Cześć,
W linku poniżej masz instrukcję do tego modelu TV. Na stronie 120 masz informacje o wspieranych multimediach w tym modelu:

https://www.download.p4c.philips.com/files/5/55pus6561_12/55pus6561_12_dfu_pol.pdf
 

miet55

Member
Bez reklam
Pewnie znowu puścili jakiegoś bubla i szybko się wycofali. Gdzieś dalej znalazłem, że coś było. Niby miały być następujące poprawki:

Naprawa dla OSD "Scrambled Channel" po zappingu lub wyjściu za pomocą przycisku Watch TV
- Poprawiono nieprawidłowy współczynnik proporcji w aplikacji Megogo
- Naprawiono zapełnianie partycji systemowej
- Naprawiono pionowo rozciągnięty obraz na niektórych kanałach
- Aplikacja Amazon przeniesie się do aplikacji Prime Video
- Poprawki zabezpieczeń Google
- Zaktualizowane logo kanałów
- Poprawa stabilności

Liczyłem bardzo, że naprawią ostatnio spaskudzone EPG (przełączanie kanałów) a tu nic o tym!

Nie mogłem edytować wyżej napisanego posta - dlaczego???
 
Ostatnia edycja:

loituma

New member
Rozumiem, że firmaware, o którym piszecie został wycofany?

Napisałem jeszcze raz do Philipsa w sprawie przełączania kanałów z listy programów. Tym razem poprosiłem, żeby nie robili z nas mądrych inaczej i żeby nie zwalali winy na innych.
Zażądałem też naprawienia błędów.
Od kilku dni czekam na odpowiedź.
Support, że klękajcie narody normalnie...
 
Do góry