Philips 55PUS6561 test - HDR schodzi pod strzechy !

Rokko32

New member
Właśnie przyjechał do Mnie Tv po czyszczeniu matrycy, jak na razie jest ok, tylko mam pytanie czy macie jakiś sposób na to, żeby to w przyszłości się nie powtórzyło, czy można coś zrobić? czy po prostu to TV nie dopracowany pod tym względem i trzeba z tym żyć aż do zmiany modelu :-x?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jeśli się jeszcze zabrudzi Philips potwierdził , że wyczyści kolejny raz bez problemów.
 

100mek

New member
Nie chodzi mi kiki o jeden filmik tylko o odpowiedź autoryzowanego serwisu producenta, w której to stwierdza, że ich zdaniem to co my widzimy na filmiku a nasz forumowy kolega na ekranie swojego TV, to rzecz normalna w ich telewizorach i to jest zgodne ze specyfikacją ich telewizorów.
To jest bulwersujące.

Może na bieżąco śledzą nasze forum i zrobiło im się głupio. Nic im więcej nie pisałem i ...
"... Otrzymałam również informację, że na chwilę obecną sprawa ze słabą jakością obrazu jest weryfikowana przez techników. Na razie nie ma jeszcze stwierdzenia czy jest to wada telewizora, technicy starają sie zbadać wszystkie możliwości tak aby podjąć właściwą decyzję.***"


Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
Właśnie przyjechał do Mnie Tv po czyszczeniu matrycy, jak na razie jest ok, tylko mam pytanie czy macie jakiś sposób na to, żeby to w przyszłości się nie powtórzyło, czy można coś zrobić? czy po prostu to TV nie dopracowany pod tym względem i trzeba z tym żyć aż do zmiany modelu :-x?

Podejrzewam że wadę usunięto aby kurz się nie zbierał , poprawiono nieszczelności itp
 

loituma

New member
Może ktoś pokazać jak wygląda ta zabrudzona matryca?
Może i ja mam, tylko nie będąc maniakiem telewizyjnym nie zauważyłem tego... A powoli kończy mi się gwarancja. Może trzeba będzie poruszyć temat i u mnie...
 

Rokko32

New member
Może ktoś pokazać jak wygląda ta zabrudzona matryca?
Może i ja mam, tylko nie będąc maniakiem telewizyjnym nie zauważyłem tego... A powoli kończy mi się gwarancja. Może trzeba będzie poruszyć temat i u mnie...
U mnie coś takiego było
 

Attachments

  • WP_20180223_20_10_19_Rich.jpg
    WP_20180223_20_10_19_Rich.jpg
    241,6 KB · Wyś: 61
  • WP_20180223_20_12_03_Rich.jpg
    WP_20180223_20_12_03_Rich.jpg
    255,7 KB · Wyś: 51

grzesiek1945

New member
@up

Koszmarnie to wygląda, sprawdzałem u siebie przed chwilą po roku używania tego tv, jest idealnie biało bez plam.

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
 

loituma

New member
Dzięki za foty
Rzeczywiście masakra jakaś. :shock:

No to u mnie jest czysty jak łza w związku z tym.

Tylko banding i cluding widoczny. Ale nie wiem jak do tego podchodzi serwis. Z tego co piszecie to trochę się migają.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Philips ma czyścić matrycę w modelu za darmo, nawet jeśli będzie po gwarancji.
 

klonxxx

Banned
Philips ma czyścić matrycę w modelu za darmo, nawet jeśli będzie po gwarancji.

To gdzie jest oficjalne oświadczenie Philipsa ?Powinien to napisać ich rzecznik lub jakiś przedstawiciel, jak robią to inne firmy.Tak to równie dobrze mogę napisać że słyszałem że będą czyścić przez następne 10 lat i kto uwierzy ...
 

futureshock

New member
Miał ktoś z was problem z zalogowaniem się do aplikacji YT? Od kiedy ustawiłem na koncie google dwustopniowe logowanie (teraz już wyłączyłem) wylogowało mnie z aplikacji YT na smart tv i od tego czasu nie mogę się zalogować bo przycisk nie działa do logowania. W trzech zakładach mam przycisk "zaloguj się" ale nie reaguje na polecenie, jak klikam na pilocie OK to dioda na tv się swieci ale zadne okienko do logowania nie wyskakuje...

Resetowałem aplikację i nic to nie dało. :/
 

lukikow1

New member
Czy ktoś próbował zdegradować wersje oprogramowania? Czy jest to bezpieczne? Chcę wrócić do ostatniej wersji sprzed wersją Androida 7.1.2.
 

znikim

New member
Witam. Obecnie ten TV w 55` chodzi po 3150 warto go jeszcze kupować? Czy lepszym rozwiązaniem jest coś nowszego od Philips`a?
 

lukikow1

New member
Udało się wrócić do wersji QM163E_U_0.10.77.2. Zajęło mi to trochę czasu, ponieważ złapałem bootloopa. Pomocne mi było rosyjskie forum.
 
Do góry