Philips 55PUS6561 test - HDR schodzi pod strzechy !

Rokko32

New member
Dzisiaj serwis MIK Radom odebrał Mojego Philipsa do czyszczenia, opinie o tym serwisie w sieci są tragiczne aż się boję jaki TV oddadzą mi z powrotem, mam jednak nadzieję że będzie czyściutki, tylko jak nie zabezpieczą go od smogu to pewnie za chwilę znów będzie to samo :(
 

smartf0x

New member
Mój też wylądował w tym serwisie. Wyczyścili bardzo dobrze, ale co z tego jak usuwają tylko skutki problemu jaką jest nieszczelność matrycy a nie samą wadę. Mój po 5 miesiącach znowu ma plamy. Za dwa tyg oddaje swój do sklepu, z prośbą o usunięcie wady jaką jest nieszczelność matrycy i skutkującymi plamami albo wymianę na produkt pozbawiony tej wady.
 

100mek

New member
Banding. Wg serwisu wszystko jest ok.
"...Skonsultowałam się w Pana sprawie z technikiem, który stwierdził, że telewizor mieści się w specyfikacji. Technik nie stwierdził usterki telewizora."

https://youtu.be/ROfn70Pk6sM

Waszym zdaniem jest ok?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Nie wiem jaki jest materiał ?
Ale jeśli materiał ok - to tak być nie powinno.
Tak było zawsze czy teraz się stało ?
 

przemk0

Member
Wieczorkiem wrzucę ten filmik u siebie na tv i sprawdzę jak to u mnie wygląda 😉
Co teraz zrobisz skoro serwis odesłał tv?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
HQ150 nie wprowadzaj herezji - jeden filmik jakiegoś materiału ma świadczyć o wszystkich modelach ? Czyli tłumacząc jak chłopu na roli - ktoś w Twojej rodzinie dostał mandat - to wszyscy mają konflikt z prawem ?
Nie można tak uogólniać spraw chyba, że ktoś a dużo złośliwości w sobie.
 

100mek

New member
Czyli tłumacząc jak chłopu na roli - ktoś w Twojej rodzinie dostał mandat - to wszyscy mają konflikt z prawem ?

Ale w tym przypadku rodzina nic sobie z tego nie robi, że w jej gronie jest ktoś kogo mogło by się wstydzić i nic z tym nie robi.

Może mój przypadek nie jest wykładnikiem jakości tego modelu, ale na pewno jakości serwisu.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Naprawdę chcesz powiedzieć że jak Samsung miał w H6400 plamy to już wszystkie telewizory w historii Samsunga będą takie...
Serwis to też są ludzie.
Nie wie lewica co robi prawica.
Oczywiście domagaj się swojego !
Może w centrali prezes jak się dowie sprawę załatwi od ręki.
Serwisant to tylko trybik w machinie...
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Ale nie dotyczy wszystkich modeli Philipsa.
Jesteś stary wyjadaczem, więc wiesz dokładnie o co chodzi.
 

loituma

New member
Nie instalowałem ostatnio aktualizacji, bo poczytałem trochę o problemach, które ze sobą niosą.
Ale niestety mój telewizorek był dziś mądrzejszy ode mnie i doinstalował sobie sam, bo zapomniałem mu tego zabronić :x

Moja wersja softu: QM163E.0.16.56.0

Teraz mam problem z przełączaniem kanałów korzystając z:

attachment.php


Zatwierdzenie przyciskiem OK nie przełącza kanału. Ktoś chyba wcześniej już o tym pisał...
Jest na to jakaś rada i rozwiązanie??
 

Attachments

  • IMG_9813.JPG
    IMG_9813.JPG
    112,6 KB · Wyś: 515

miet55

Member
Bez reklam
Ja pisałem! Jedyna opcja cofnąć kursorem w lewo żeby przejść do listy i cierpliwie czekać aż "małe raczki" zrobią kolejną aktualizacje. Mam nadzieję, ze wrócą do normalności.
 

loituma

New member
No tak, tylko to jakieś g..no a nie rozwiązanie ;)
Jak można wypuszczać soft z bobolem w jednej z podstawowych funkcji a potem miesiącami nie móc go naprawić...?
Żenujące...
 
Do góry