Philips 55PUS6561 test - HDR schodzi pod strzechy !

Listopadowy

New member
Mam szybkie pytanie, w jakich kartonach dostaliście swoje telewizory? Bo mój w pierwszej kolejności był cały kolorowy, a teraz po zwrocie i wymianie to zwykłe pudełko o kolorze kartonu (takie bardziej "eko"), rozumiem, że w trakcie produkcji zmienili je ?
 

KudlatyKr

New member
Czy ktoś z Was się orientuje czy problem z matrycami, smogiem i podświetleniem dotyczył jakiejś części telewizorów czy wszystkich ? Pytam bo mam możliwość kupić model wyprodukowany w grudniu 2017 i zastanawiam się jak duże mam szanse na trafienie ,,lewego" modelu.
Będę wdzięczny za szybką odpowiedź :)
 
Ostatnia edycja:

iambrg

New member
grudzień 2016 - dopadł go ni stąd ni zowąd, nagle zzauważyłem że jakiś ciemny ekran się zrobił odpaliłem plansze testowe i ciemny poziomy pas u góry ekranu (jakieś 3 dni temu). Ponadto zaczął gubić sygnał z PCeta - trzeba jeszcze raz wybrać źródło.
 

Rokko32

New member
Jako że różne opinie o smogu zamówiłem 65PUS6412 :) Dziękuje za pomoc :D Mam nadzieję, że dobry wybór.
Jeśli zmienili technologię produkcji TV to masz szanse że będzie Ok, jeśli nie to zapewne smog będzie czekał na Ciebie :) Kto by pomyślał że w dzisiejszych czasach telewizory nie są odporne na smog i kurz i trzeba czyścić matryce.
 

smartf0x

New member
To moje pytanie brzmi tak: czy jak u mnie występuje "smog" pod matrycą, mam podstawy żeby oddać go do sklepu gdzie go kupiłem i domagać się wymiany na model pozbawiony tej wady? Dodam, że już raz oddawałem TV do czyszczenia i znowu mi się ten syf pod matrycą pojawił, a gwarancja/rękojmia kończy się w listopadzie i będę musiał bujać się z tym problemem sam.
 

smartf0x

New member
Doradźcie mi jak mam to teraz rozegrać. Tak jak pisałem, TV wylądował już w serwisie philipsa ale z tytułu gwarancji. Teraz chce oddać TV do Media Markt z tytułu rękojmi z prośbą o wymianę na model pozbawiony wady (wyczyszczenie matrycy nic nie da, bo ten brud pojawia się po jakimś czasie). Dzwoniłem na infolinię MediaMarkt i konsultant stwierdził że będzie to traktowane jako pierwsze zgłoszenie. Chcę uniknąć sytuacji gdzie MediaMarkt wyśle go na czyszczenie i stwierdzi, że rozwiązali problem.
 
Do góry