Philips 55PUS6561 test - HDR schodzi pod strzechy !

Rokko32

New member
Ja po dwóch miesiacach od zakupu tez mialem taki przypadek , serwis przyjechal zabral tv do czyszczenia po 3 miesiacach brud wrócił i znowu czyszczenie , teraz znow widac plamy i bede zglaszal po raz trzeci . Tv jest używany oczywiście w czystym pomieszczeniu salonie . Straszne dziadostwo Philips wypuścił i jest to niestety czesta przypadlosc tego producenta . Gwarancja konczy mi sie w październiku i nie wiem co z tym gó...m zrobic
Jak długo czekałeś na powrót TV?
 

kosimazaki12

New member
Wiele firm miało problem podobny, więc nie jest nic nowego.
Zgłoś do serwisu - jeśli się powtórzy dostaniesz nowy telewizor.
Samsung miał ten problem w dwóch seriach rok po roku. Ja po trzech latach użytkowania i dwóch wymianach matrycy dostałem zwrot gotówki za tv samsunga. Także nie traćcie nadziei. Przepisy prawa obowiązują wszyskich jednakowo. Philipsa też.
 

etomk

New member
warto doplacic ok 500 pln do 5 letniej gwarancji? ten model udalo mi sie tanio kupic.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
 

iambrg

New member
Więc przypatrz się dobrze. YT - mat. 1080p 60 fps, włączany z poziomu TV = podwójny obraz! EPG na swojej liście nie pozwoli na przełączenie programów!
Odpalilem kilka filmików i obraz jest normalny, ale w statystykach dla nerdów w żadnym wypadku nie wchodziło 60fps.
 

kniec89

New member
Witam, przymierzam się do kupna dysku zewnętrznego na filmy do tego TV. Wie ktoś może do jakiej wielkości obsługuje ? i jaki najlepiej kupić? są jakieś dedykowane?
 

futureshock

New member
Z tym YT to jest porażka na całej linii. Jeszcze nie tak dawno temu wszystko działało jak trzeba, a teraz jak nie problemy z podwójnym obrazem (najczęściej na filmach które były wcześniej transmitowane na żywo, albo właśnie podczas live), to najgorsze jest to, że jak chce się włączyć filmik to wywala to strony głównej tv. Człowiek sobie włączy jakąś playlistę z muzyką na youtube i po dwóch filmikach wywala do menu, a odinstalowanie aktualizacji nie bardzo pomaga...
 

etomk

New member
Odebrałem mojego Philipsa z Media Expert a w pudle nie było ani pilota ani nóżek... chyba oddam[emoji16][emoji16][emoji16]

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
na pon zamówili do marketu nowy egz zeby z niego wyjąć pilota i nóżki. pozwolą mi wybrać egz. bawić się w to? bo podejrzane. w środę upływa mi 14 dzień od zakupu netowego.
 
Ostatnia edycja:

Rokko32

New member
Odebrałem mojego Philipsa z Media Expert a w pudle nie było ani pilota ani nóżek... chyba oddam[emoji16][emoji16][emoji16]

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
na pon zamówili do marketu nowy egz zeby z niego wyjąć pilota i nóżki. pozwolą mi wybrać egz. bawić się w to? bo podejrzane. w środę upływa mi 14 dzień od zakupu netowego.
Oddaj ten tv, musieli coś przy nim grzebać jak nie było podstawowych elementów wyposażenia, albo niech dadzą Ci całkiem nowy egzemplarz.
 

etomk

New member
Oddaj ten tv, musieli coś przy nim grzebać jak nie było podstawowych elementów wyposażenia, albo niech dadzą Ci całkiem nowy egzemplarz.
tyle że nowy egz nie wydłuży mi 14 d terminu do zwrotu... a zakup nowego po aktualnej, nieatrakcyjnej cenie...

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
 

Rokko32

New member
tyle że nowy egz nie wydłuży mi 14 d terminu do zwrotu... a zakup nowego po aktualnej, nieatrakcyjnej cenie...

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Wiesz, oby nie okazało się że to telewizor ze zwrotu, komuś się nie podobał z różnych względów i teraz dali Tobie:-x
 
Do góry