Philips 55PUS6561 test - HDR schodzi pod strzechy !

D

Deleted member 121090

Guest
Napisz na PW dostaniesz kontakt do kolegi.
Dlaczego te porady są bardzo często niejawne?
Przecież jest to temat który ma pomóc wszystkim zainteresowanym forumowiczom?
Nie lepiej,żeby ten kolega napisał na publicznym forum co należy w przypadku konkretnych problemów zrobić?
Równie dobrze można wszystkie masze posty pisać tylko do konkretnych forumowiczów na priv.
Nie rozumiem takiego podejścia do tematu.
 

gothblack

New member
hahahhaa za prosto by było gdyby wszystko hulało.....zainstalowałem Kodi 17 krypton i co?? ano żadnej wtyczki wiadomo jakiej nie moge zainstalować ...nie jest to priorytet ale skoro było to chiałbym żeby tak zostało......wymiękam powoli przy tym ustrojstwie...
 

psajtex

New member
Widocznie coś źle robisz. Z Kodi i wtyczkami nie mam najmniejszych problemów. Jest to Android - więc bardzo zbliżona obsługa do telefonów.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
 

Ziku90

New member
Dlaczego te porady są bardzo często niejawne?
Przecież jest to temat który ma pomóc wszystkim zainteresowanym forumowiczom?
Nie lepiej,żeby ten kolega napisał na publicznym forum co należy w przypadku konkretnych problemów zrobić?
Równie dobrze można wszystkie masze posty pisać tylko do konkretnych forumowiczów na priv.
Nie rozumiem takiego podejścia do tematu.
Też nie wiem co to jest za niby wiedza tajemna...

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
 

Lorak6

New member
W moim przypadku który opisywałem raczej zostaje tylko serwis. Niestety z uwagi na weekend nie ma żadnego z kontaktu z supportem philipsa ale wątpie żeby cokolwiek pomogli. Po kilkukrotnych próbach instalacji aktualizacji z USB poddaje się i czekam do poniedziałku na kontakt z supportem i w dalszej kolejności pewnie na gwarancje go oddam. Android kleknął po aktualizacji i nie moge go podnieść :p Problem powszechny nie jest ale widziałem na forum philipsa temat o takiej samej sytuacji tyle, że w pus7101
 

Lionel

New member
W moim przypadku który opisywałem raczej zostaje tylko serwis. Niestety z uwagi na weekend nie ma żadnego z kontaktu z supportem philipsa ale wątpie żeby cokolwiek pomogli. Po kilkukrotnych próbach instalacji aktualizacji z USB poddaje się i czekam do poniedziałku na kontakt z supportem i w dalszej kolejności pewnie na gwarancje go oddam. Android kleknął po aktualizacji i nie moge go podnieść :p Problem powszechny nie jest ale widziałem na forum philipsa temat o takiej samej sytuacji tyle, że w pus7101

A dostałeś kontakt do kolegi ??? :lol:
 

marcingp5

New member
Mam Szybkie pytanie ? Czy komuś udało się połączyć Smart View w Galaxy S7 (Obraz z telefonu) na tym Philips pus 6561 ?
Bo mnie nie wyszukuje wcale telewizora jedynie działa przesłanie pliku bezpośrednio.
 

boryso

New member
Mam Szybkie pytanie ? Czy komuś udało się połączyć Smart View w Galaxy S7 (Obraz z telefonu) na tym Philips pus 6561 ?
Bo mnie nie wyszukuje wcale telewizora jedynie działa przesłanie pliku bezpośrednio.
Skorzystaj z aplikacji Home w sklepie Google.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

dmi

New member
Małe podsumowanie:

2 tygodnie temu wymieniłem na nowego pus6561 49cali w saturnie i:

-matryca póki co nie jest brudna
-android działa lepiej, nie wiesza się
-banding jest ale to da się przeżyć- w tym przypadku nic się nie poprawiło, mecze oglądam tylko podczas mistrzostw świata/europy, więc rzadko
-pionowy pas jest po prawej stronie bliżej rogu, ale oglądając filmy tego praktycznie nie widzę
-nie ma praktycznie cloudingu! Może minimalny w prawym dolnym rogu 2cm w głąb
-pnm ciągle nie działa idealnie, nie uzyskuje odpowiedniej płynności ale oczywiście zależy to też od pliku źródłowego-zależy jaka jakość.

Ogólnie zostały mi 2 tygodnie na zwrot i chyba go zostawię :)

Zresztą tak jak pisało tu wiele osób, za ta cenę nie można oczekiwać cudów w postaci idealnego obrazu oraz czerni, jest w miarę dobrze i wcale czerń nie jest tragiczna-fakt, nie mam porównania z innymi w tym przedziale cenowym. Mimo wszystko nie ma co wybrzydzać zbytnio. Narzekać ludzie będą zawsze, bo idealnie nigdy nie będzie, co kolejna osoba to co raz to różne opinie i tego nie da się zmienić.
 
Ostatnia edycja:

flappyduck

New member
Za tą cenę nie znajdziesz nic lepszego :) No ba, narzekać to zawsze. Najlepiej za darmo. A i tak będą narzekać. Z mojej strony a użytkuję Philipsa śmiga aż miło. Szkoda tylko, że Kodi tak zrąbali..
 

irytek102

New member
Czy ktoś z użytkowników tego tv doświadcza "czarnego ekranu" w przypadku gdy rozłączy się z wifi albo gdy sieć wifi przestanie być dostępna (np. restart routera)?
Mam wersję 49pus6561 i już kilka razy podobny objaw że tv zamarza na czarnym ekranie, ambi świeci.
Co z tym można zrobić?
 

gothblack

New member
Widocznie coś źle robisz. Z Kodi i wtyczkami nie mam najmniejszych problemów. Jest to Android - więc bardzo zbliżona obsługa do telefonów.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Miałeś racje źle sie do tego zabrałem.W nowym Kodi krypton17 zakładki są pozmieniane i troche trzeba sie natrudzic by znaleźć co trzeba, ale już ok wszystko działa
 

gothblack

New member
Niestety nie po drodze mi z Netflixem.Jak wcześniej pisałem po restarcie dźwiek 5.1 si pojawił.
jak sie pojawił tak zniknął.2-3 nowe ustawienia tv i bez zmian.Żeby było ciekawie raz sie pojawia by po kolejnym uruchomianiu nawet tego samego filmu była cisza.....jeszcze sprawdze czy to nie wina optyka.Niestety nie mam drugiego tak długiego kabla by podmienic....no cóż jeśli nie rozwiąże problemu to przynajmniej 50 miesięcznie zostanie w kieszeni.
Mam jeszcze HBO i c+ także ten tego dam rade
 

loituma

New member
Czy ktoś z użytkowników tego tv doświadcza "czarnego ekranu" w przypadku gdy rozłączy się z wifi albo gdy sieć wifi przestanie być dostępna (np. restart routera)?
Mam wersję 49pus6561 i już kilka razy podobny objaw że tv zamarza na czarnym ekranie, ambi świeci.
Co z tym można zrobić?
Nie mam tego typu problemów...
Zrobiłem właśnie testy i wyłączyłem kilka razy router. Nic takiego nie wystąpiło. TV oczywiście przestał odtwarzać, ale nie zawieszał się w tym momencie.

Jedyne co mi przychodzi do głowy to zainstaluj TV na nowo.
 

telewizorjak

New member
Jakuch ustawien powinienem uzyc grajac na komputerze? Czy zwykly tryb gra bez zadnego ingerowania czy jednak wlaczyc tryb komputer.
Druga sprawa to czytajac test pisze ze input lag przy 4k jest nieodczywalny. Ja ustawilem tylko 1440p i nie da sie grac.... Nie tak chyba mialo byc. Tez tak macie?
 

arcpl

Member
Jakuch ustawien powinienem uzyc grajac na komputerze? Czy zwykly tryb gra bez zadnego ingerowania czy jednak wlaczyc tryb komputer.
Druga sprawa to czytajac test pisze ze input lag przy 4k jest nieodczywalny. Ja ustawilem tylko 1440p i nie da sie grac.... Nie tak chyba mialo byc. Tez tak macie?

Ja mam ustawiony tryb "Gry" z delikatymi zmianami w profile kolorów, oprócz tego zaznaczony tryb komputera i w opcjach HDMI ustawione UHD 4.4.4.

Upewnij się że masz w miarę nowoczesną kartę bo ja np. mam starego radka serii 7000 i mam max 60Hz w trybie 1080p
1440p jak i 2160p tylko przy 30Hz co automatycznie skreśla z używania tego trybu grać w takim trybie nie ma sensu a juz myszka "przymula" na pulpcie.
Jak chcesz aby to dobrze funkcjonowało w 2K/4K to tylko GTX 1000 lub Radeon serii RX 400.
 

telewizorjak

New member
Tak, ustawilem 444 zresetowslem kompa i input lag znikął. Co do trybu komputera, gdy go wlaczylem to gra strasznie wyblakła więc chyba zostane przy wylaczonym.
 

bluray

Banned
Wniosek jest jeden:
Ten model TV PHILIPS nie nadaje się do komputera.

Niestety nie jest do kupienia.
Trochę dziwi, że model 6561 ma trzysta stron nienawiści, gdy Panasonic z Turcji ma tylko 23 strony nienawiści. Produkcja Vittel by Jappan.
 

gothblack

New member
Niestety nie po drodze mi z Netflixem.Jak wcześniej pisałem po restarcie dźwiek 5.1 si pojawił.
jak sie pojawił tak zniknął.2-3 nowe ustawienia tv i bez zmian.Żeby było ciekawie raz sie pojawia by po kolejnym uruchomianiu nawet tego samego filmu była cisza.....jeszcze sprawdze czy to nie wina optyka.Niestety nie mam drugiego tak długiego kabla by podmienic....no cóż jeśli nie rozwiąże problemu to przynajmniej 50 miesięcznie zostanie w kieszeni.
Mam jeszcze HBO i c+ także ten tego dam rade


Rozwiązanie :

1 ) Dekoder nie może być podłączony do kina. W moim wypadku nie chodzi o sam dekoder,ale o gniazdo" in" w KD. Odłączenie kabla hdmi przy dekoderze,ale zostawienie go w KD nie dawało efektu. Nie jestem znawcą nie wiem dlaczego tak jest,ale do mojego KD nie może być podłączony dekoder by netflix grał w 5.1
2) TV nie może być w momencie oglądania netflixa podłączone do kina przez hdmi out w kinie.
3)TV może w tym czasie być podłączone przez opticala.
4)Każdorazowe odłączenie czegokolwiek musi być zwieńczone wyłączeniem tv oraz Kd i ponownym uruchomienie
5) W TV nie ustawiamy na "easylink" tylko "wyłącz głośniki:
5 W KD wyłączamy wtedy HDMI Control i ustawiamy wejście audio na wejście pod które podłączony jest optical.
6) Odłączenie dekodera i komunikacja przez hdmi arc nie przynosi efektu mimo poprawnych ustawień według instrukcji.

Trochę wkurzające każdorazowe odłączanie HDMI ,ale jak dla mnie warto. Narcos,Black Sail W DD rekompensują wysiłek.

Wkleiłem porade z innego forum niejakiego Romka86 i jednocześnie mu dziekuje.....działa.Ale nie moge ruszac dekodera upc bo wtedy następuje cisza...nigdy sam bym na to nie wpadł.
 
Do góry