Philips 55PUS6561 test - HDR schodzi pod strzechy !

Tomiq37

New member
Jak mowilem u mnie działa prawidłowo HBO GO ! Jest w HD lub 720 ale. Moje około tego nie rozróżnia :)

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
 

Rokko32

New member
Pewnie jest to powiadomienie z ES File Explorer, jak masz zainstalowany. Musisz je wyłączyć w opcjach aplikacji.
Jak nie z ES File Explorer to pewnie z innej aplikacji.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
Tak masz rację, doszedłem do tego i wyłączyłem. Dzięki za info
 

gothblack

New member
Niestety jak był syf tak jest na HBO GO...napisałem do nich maila zobaczymy czy w ogóle opowiedzą.Teraz mam inny problem mianowicie połączyłem po optyku TV do amplitunera i napiszcie mi jak uzyskac 5.1 , że nie wspomnę o DTS i z jakiego żródła? Ponoć z Kodi się nie da...Netflixa jeszcze nie mam , a z tego mojego syfiatego HBO GO też tylko stereo...plissssss pomóżcie....
 

arcpl

Member
Niestety jak był syf tak jest na HBO GO...napisałem do nich maila zobaczymy czy w ogóle opowiedzą.Teraz mam inny problem mianowicie połączyłem po optyku TV do amplitunera i napiszcie mi jak uzyskac 5.1 , że nie wspomnę o DTS i z jakiego żródła? Ponoć z Kodi się nie da...Netflixa jeszcze nie mam , a z tego mojego syfiatego HBO GO też tylko stereo...plissssss pomóżcie....

Tylko i wyłączenie wbudowany player (obsługa formaty dźwięku) jak i ewentualnie Netflix (nadają tylko w DD bo nie spotkałem się z DTS)
Podłączenie po Optyku w TV zmieniony format na Wielokanałowy i głośniki TV na sztywno wyłączone.

KODI/SPMC/Emby/Plex zawsze jakies problemy były czy to nie ma obrazu (info że niby słabe połączenie) net (30Mbps) przy Emby/Plex czy też znowu trzaskający DTS w Kodi 16/beta17 czy też SPMC.
Tak wiec jeśli chodzi o zewnętrzne aplikacje to wstyd!
 

phil123

New member
Niestety jak był syf tak jest na HBO GO...napisałem do nich maila zobaczymy czy w ogóle opowiedzą.Teraz mam inny problem mianowicie połączyłem po optyku TV do amplitunera i napiszcie mi jak uzyskac 5.1 , że nie wspomnę o DTS i z jakiego żródła? Ponoć z Kodi się nie da...Netflixa jeszcze nie mam , a z tego mojego syfiatego HBO GO też tylko stereo...plissssss pomóżcie....

1. Czy masz amplituner z DTS i 5.1 Dolby Digital ?
2. Czy amplituner ustawiony jest na wielokanałowy
3 Sprawdź czy z TV normalnego programu masz dźwięk 5.1
4 w hbo go tylko stereo
5 Z internetu może niema dźwięku 5.1 tak jak to jest z HDR które ma tylko z USB :)
 

Tomas_ok

New member
Testuje już drugi egzemplarz tego modelu, pierwszy pojechał do serwisu który uznał usterkę jako nienaprawialną (delikatne pasy na ekranie widoczne na określonych kolorach). Wymieniony model spisuje się jak na razie bardzo dobrze, aktualizacja przeszła bez większych problemów. Jedno nie podlega dyskusji - telewizor wyjęty z pudełka wymaga kalibracji, nawet we własnym zakresie - na tablicach testowych. Ten telewizor na ustawieniach fabrycznych oddaje max jakieś 60 - 70% swojego potencjału. Polecam wszystkim pobawienie się zaawansowanymi ustawieniami koloru, a szczególnie uzyskanie naturalnej bieli która w ustawieniach fabrycznych ma żółty odcień.
Po kalibracji wzrasta zdecydowanie kontrast i nasycenie barw TV.
 

gothblack

New member
1. Czy masz amplituner z DTS i 5.1 Dolby Digital ?
2. Czy amplituner ustawiony jest na wielokanałowy
3 Sprawdź czy z TV normalnego programu masz dźwięk 5.1
4 w hbo go tylko stereo
5 Z internetu może niema dźwięku 5.1 tak jak to jest z HDR które ma tylko z USB :)

1.Mam
2.Tak
3.TV z tunera UPC idzie stereo przez telewizor(z tunera bezpośrednio 5.1) zaś XBOX poprawnie 5.1
4.To kupa
5.Hmmmm i chyba tu pies pogrzebany.....zostaje mi teraz tylko zarejestrowanie sie na Netflixie i zobaczymy...
 

Lorak6

New member
Witam! Mam problem z pus6561 po ostatniej aktualizacji tzn aktualizowałem tv przez internet aktualizacja pobrała sie i zainstalowała po tych czynnościach tv wyłączył sie i już sie nie włączył. Cały czas uruchamia sie ponownie. Wylacza sie zawsze na logo androida. Próbowałem ponownie zainstalować aktualizacje przez usb ale nic to nie pomogło(przez android recovery który sam sie uruchamia po kilku ponownych uruchomieniach). Znalazłam nawet na jakiejś niemieckiej stronie stara aktualizacje, zainstalowałem przez usb ale również nie przyniosło to żadnego efektu.
Jakieś rady?
 

Tomiq37

New member
Ouuu :( niby wszystko zrobiłeś jak należy. Nie bardzo widzę inne możliwości. A instaluje się raz jeszcze aktualizacja i też nic? A odlaczales tv od prądu? Jak nie pomoże to serwis Cie czeka

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
 

gothblack

New member
No żesz kurva mam już dosyć tego tv ......po uruchomieniu Netflixa myślałem , że chociaż tu będzie 5.1....no pół sukesu osiągnąłem...ampli wyświetla mi info, że tak jest tylko głosniki milczą jak przełącze na stereo to wszystko gra....ja już mam dość.....nie wiem co robie źle albo co jest tego przyczyną....jakby ktoś miał na to recepte to na pewno by mnie ucieszył i zasłużył na wdzięcznośc
 

arcpl

Member
Witam! Mam problem z pus6561 po ostatniej aktualizacji tzn aktualizowałem tv przez internet aktualizacja pobrała sie i zainstalowała po tych czynnościach tv wyłączył sie i już sie nie włączył. Cały czas uruchamia sie ponownie. Wylacza sie zawsze na logo androida. Próbowałem ponownie zainstalować aktualizacje przez usb ale nic to nie pomogło(przez android recovery który sam sie uruchamia po kilku ponownych uruchomieniach). Znalazłam nawet na jakiejś niemieckiej stronie stara aktualizacje, zainstalowałem przez usb ale również nie przyniosło to żadnego efektu.
Jakieś rady?

No nie wygląda to za dobrze, skoro wgrałęś na sztywno z pena softa przez tryb recovery w TV to powinno zatrybić, nie ma cudów jedyne co mi przychodzi do głowy to uszkodzony bootloader, i struktura partycji systemowych, gdzie o ile w telefonach to byś mógł coś wykombinować tak w przypadku TV obawiam się że serwis.

Wypnij TV z prądu na 10min, podłącz i odpal ponownie.
 

arcpl

Member
No żesz kurva mam już dosyć tego tv ......po uruchomieniu Netflixa myślałem , że chociaż tu będzie 5.1....no pół sukesu osiągnąłem...ampli wyświetla mi info, że tak jest tylko głosniki milczą jak przełącze na stereo to wszystko gra....ja już mam dość.....nie wiem co robie źle albo co jest tego przyczyną....jakby ktoś miał na to recepte to na pewno by mnie ucieszył i zasłużył na wdzięcznośc

Kolego dziwna sprawa, model masz 55Pus6561 w TV ustawiony wielokanałowy i po toslink spidif masz podłączone?
Wbudowany player jak i Netflix muszą działać w 5.1, wiec spróbuj factory reset/reinstall TV

Jaki masz amplituner?
 

Lorak6

New member
Niestety odłączanie od prądu nic nie pomogło. Niby z pendrive ładnie sie wszystko instaluje, jest komunikat ze update zakonczony sukcesem ale jak narazie to lipa
 

hugon2

New member
jeśli brakuje dźwięku 5.1 w netflixie spróbuj podłączyć zestaw przez hdmi 3 albo 4 - tak mi zasugerowano na supporcie philipsa i udało mi się odpalić dźwięk 5.1. Na forum philipsa też sugerują zmienić źródło sygnału na hdmi do którego nie ma nic podłączonego i dopiero odpalić netflix - podobno też pomaga
 

gothblack

New member
jeśli brakuje dźwięku 5.1 w netflixie spróbuj podłączyć zestaw przez hdmi 3 albo 4 - tak mi zasugerowano na supporcie philipsa i udało mi się odpalić dźwięk 5.1. Na forum philipsa też sugerują zmienić źródło sygnału na hdmi do którego nie ma nic podłączonego i dopiero odpalić netflix - podobno też pomaga


Niestety w ampli nie mam Hdmi... no starszy moel, ale już sobi poradziłem po restarcie tv.....niestety musze wszystko wgrywac na nowo, ale jak mówią nie ma nic za darmo :fool:
 

gothblack

New member
Kolego dziwna sprawa, model masz 55Pus6561 w TV ustawiony wielokanałowy i po toslink spidif masz podłączone?
Wbudowany player jak i Netflix muszą działać w 5.1, wiec spróbuj factory reset/reinstall TV

Jaki masz amplituner?

dzieki restart pomógł przynajmniej w netflixie reszte sprawdzę i niestety musze wszystko wgrywac na nowo, ale jak mówią nie ma nic za darmo :fool:
 
Do góry