Philips 55PUS6561 test - HDR schodzi pod strzechy !

smile666

New member
No to słabo jak nikt nie ma pomysłu co by w tym zrobić. Może jak napisze do supportu netflixa i Philipsa to coś poradzą...
 

domin74

New member
Właśnie skończyłem oglądać jeden odcinek serialu i zaciął mi się on 8 razy w ciągu 47 minut. Po obejrzeniu sprawdziłem że przy telewizorze na telefonie jaka jest w tym miejscu prędkość bo wiadomo WiFi router w innym pokoju i wyszła mi prędkość 25 mega, a to powinno wystarczyć moim zdaniem.

A sprawdzałeś prędkość w Netflixie? Ja mam prędkość 20 mega i chodzi bez zacięć. Jedyny problem czasami jest z polskim lektorem w DD 5.1 - film idzie bez zacięć ale wolniej i lektor takim jakby barytonem gada :lol:. Po przełączeniu na zwykłego lektora działa dobrze. No ale to pewnie wina za niskiej prędkości netu - dla 4k powinno być 25 giga. Ale tak poza tym nigdy żaden film mi się nie zaciął. Połączony mam po kablu. Ale po wifi 5GHz też nie zacinało.
 

Tomiq37

New member
U mnie od jakiegoś czasu, w górnej części ekranu, zaczęły się pojawiać plamy (zdjęcie w załączniku), telewizor pojechał do serwisu na czyszczenie. Niestety nie wiadomo jak w ogóle uchronić przed tym matrycę - chyba nie ma takiej możliwości i problem pewnie będzie powracać. Przez większość czasu jest to niewidoczne, jednak na jednolitym tle wygląda tragicznie.
Ja wszystko rozumiem.. Tylko że ja nie sprawdzam tv na jednolitych tłach czy tym podobnych. Nigdy żadnego tak nie sprawdzałem. Użytkoje go jak każdy inny tv i jeśli w normalnym użytkowaniu nic mi nie przeszkadza to dla mnie jest ok (mam to szczęście że żadne bandingi czy cloudingi i innych rzeczy ja nie widzę :) . Powiedzcie mi jakie sprzęty w domu testujecie w ten sposób? Czy poprostu ich używacie?

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
 

Ziku90

New member
Ja wszystko rozumiem.. Tylko że ja nie sprawdzam tv na jednolitych tłach czy tym podobnych. Nigdy żadnego tak nie sprawdzałem. Użytkoje go jak każdy inny tv i jeśli w normalnym użytkowaniu nic mi nie przeszkadza to dla mnie jest ok (mam to szczęście że żadne bandingi czy cloudingi i innych rzeczy ja nie widzę :) . Powiedzcie mi jakie sprzęty w domu testujecie w ten sposób? Czy poprostu ich używacie?

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka


No tak, telewizor źle działa, ale to dobrze. U mnie występuje zaciemnienie w rogach obrazu. Oczywiście najlepiej widać to na 'całkowicie' jednolitym obrazie np. biała bitmapa. Ale wspomniane 'normalne użytkowanie' chyba nie wyklucza możliwości, że pokazane jest np. jednolicie niebieskie niebo? I w takich momentach właśnie krew mnie zalewa. A z tego co kojarzę to wcale tak mało ich nie ma.
 

Tomiq37

New member
Na początku wszystko było ok. To nie jest, że specjalnie testuję, zdjęcie z białym tłem jest zrobione tylko dla wyjaśnienia sytuacji. Plamy te są bardzo widoczne chociażby podczas oglądania filmów - wystarczy, że kamera jest skierowana na niebo, czy też na jakieś inne, jasne tło. Nie mówiąc już o np. przerywnikach kanałów tv, które często są jednokolorowe. Jest to kwestia, która wraz z upływem czasu zaczyna coraz bardziej drażnić.
To oczywiście w takim razie reklamacja. I też moje nastawienie jest takie bo u mnie na razie jest wszystko ok. Jak coś się zacznie pieprz... To pewnie wtedy zmienie zdanie

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
 

miet55

Member
Bez reklam
Ma ktoś pomysł jak dogrywać nowo pojawiające się kanały (SAT) żeby nie sknocić listy ulubionych. Skanując na nowo dany transponder, rozwala mi listę ulubionych.
 

Domely

New member
U mnie od jakiegoś czasu, w górnej części ekranu, zaczęły się pojawiać plamy (zdjęcie w załączniku), telewizor pojechał do serwisu na czyszczenie. Niestety nie wiadomo jak w ogóle uchronić przed tym matrycę - chyba nie ma takiej możliwości i problem pewnie będzie powracać. Przez większość czasu jest to niewidoczne, jednak na jednolitym tle wygląda tragicznie.

Jestem trochę w szoku. Nigdy nie słyszałem o brudzeniu się i czyszczeniu matryc...
 

smile666

New member
A sprawdzałeś prędkość w Netflixie? Ja mam prędkość 20 mega i chodzi bez zacięć. Jedyny problem czasami jest z polskim lektorem w DD 5.1 - film idzie bez zacięć ale wolniej i lektor takim jakby barytonem gada :lol:. Po przełączeniu na zwykłego lektora działa dobrze. No ale to pewnie wina za niskiej prędkości netu - dla 4k powinno być 25 giga. Ale tak poza tym nigdy żaden film mi się nie zaciął. Połączony mam po kablu. Ale po wifi 5GHz też nie zacinało.

I tu jest problem bo w aplikacji pokazuje raz 14 mega zeby po chwili pokazac niecaly 1 mega i taka słaba predkosc sie utrzymuje gdzie jak sprawdzam na telefonie to cały czas jest 20.
 

marcingp5

New member
Plamy są bardziej widoczne na jednolitym tle na żywo bo aparat dobrze nie wychwyci.
Ciężko by to reklamować bo pewnie ponad 2 tygodnie czekania bez TV, nie wiem czy warto.
Musiałoby kilka osób potwierdzić po ilu miesiącach jak się ma matryca czy występują często plamy bo może być gorzej ?.
Dodam że zauważyłem jeden wypalony piksel w 4K :D

zdjęcia:

ww w.im gur.com/a/yUDZ5

bez spacji miedzy im gur i ww w
 

gothblack

New member
Koledzy mam pytanie co do Netflixa.Mianowicie chiałbym go wypróbować i po miesiącu wyłączyc gdyz obecnie mam cały czas c+ i dodatkowo HBO do kwietnia i tyle kanałów na raz nie bede opłacał bo to bez sensu gdyż i tak nie miałbym kiedy tego oglądac.Jak mi sie spodoba Netflix to ewentualnie wróce do niego w maju i pytam czy nie ma problemu z rezygnacją tego serwisu tak aby potem nie zeżarło mi kasy z karty ? Prosze o info.
 

Tomiq37

New member
Nie ma problemu :) chodz ja włączyłem na miesiąc i mam już 3 bo jest co oglądać :)

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
 

miet55

Member
Bez reklam
Na niektórych filmach z YT nie mam wyboru zmiany jakości. Nie pokazuje się zakładka. Te same filmy na fonie z andkiem 6 prawidlowo umożliwiają wybor jakości.
 

MORGMORG

New member
Mam pytanie czy komus z was udało sie zainstalowac odpalic amazon video prime. Bo philips ma nas w 4 literach i odpisuja ze owszem jest w app ale tylko w niektorych krajach.
 
Do góry