PHILIPS 55PUH6400/88 problem Miracast.

Saszku

New member
Witam wszystkich,

Nie znalazłem w sieci odpowiedzi na moje zapytania więc liczę na waszą pomoc w odpowiedzi na pojawiający się problem :

Chcę wykorzystać TV PHILIPS 55PUH6400/88 jako ekran bezprzewodowy dla mojego laptopa HP 15-AC173NW, niestety laptop wyszukuje urządzenia i nic nie znajduje (screen).
y3mNv1z4hClyPVpS5R49S915WONg_d9JVCVeJaedP2plBuME9eB0QZRP69kdQFwjYVeY68WjbJ-PxYAFPW-VWKKkA6R_Aq3ju_--zhy6_urQqvxE8ynDeTrJ7zEtqtFzn7L6HieAuImwCRCvQGSZFXsBw

Komputer przez cały czas tak przeszukuje, a Philipsa jak nie było tak nie ma na liście ekranów bezprzewodowych.

Producent zarówno laptopa jak i TV chwali się zgodnością Miracast. Wszystkie sterowniki w komputerze zostały zaktualizowane, a problem wciąż występuje. Philipsa nie widzę ani na liście sieci bezprzewodowych ani nie odnajduję jako ekran bezprzewodowy, jest natomiast instalowany jako urządzenia sieciowe :

Urządzenie odtwarzania (Urządzenie renderujące multimedia cyfrowe)
Inne urządzenia (Serwer multimediów cyfrowych)

Krótki opis HP :

System : Windows 10
Karta sieciowa (WiFi) : Realtek RTL8723BE 802.11 bgn
Procesor : Intel(R) Core(TM) i7-6500U
Karta graficzna 1 : AMD Radeon R5 M330
Karta graficzna 2 : Intel(R) HD Graphics 520

Dodam, że telefon LUMIA 640 znajduje TV i nie ma najmniejszych problemów z przesłaniem obrazu.

Czy ktoś miał podobny kłopot i wie jak sobie poradzić z takim problemem, czy wina jest po stronie urządzeń np. są niekompatybilne i już z tym nic nie zrobię ?
 

111kris

New member
Miałem podobny problem z 7181 - nie widział tabletu z windowsem 10. Nie wiem jak to u innych wygląda gdyż nie mam już tego tv. W Samsungu tablet był widziany bez problu.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
 

Lizarazu

New member
Witam wszystkich,

Nie znalazłem w sieci odpowiedzi na moje zapytania więc liczę na waszą pomoc w odpowiedzi na pojawiający się problem :

Chcę wykorzystać TV PHILIPS 55PUH6400/88 jako ekran bezprzewodowy dla mojego laptopa HP 15-AC173NW, niestety laptop wyszukuje urządzenia i nic nie znajduje (screen).
y3mNv1z4hClyPVpS5R49S915WONg_d9JVCVeJaedP2plBuME9eB0QZRP69kdQFwjYVeY68WjbJ-PxYAFPW-VWKKkA6R_Aq3ju_--zhy6_urQqvxE8ynDeTrJ7zEtqtFzn7L6HieAuImwCRCvQGSZFXsBw

Komputer przez cały czas tak przeszukuje, a Philipsa jak nie było tak nie ma na liście ekranów bezprzewodowych.

Producent zarówno laptopa jak i TV chwali się zgodnością Miracast. Wszystkie sterowniki w komputerze zostały zaktualizowane, a problem wciąż występuje. Philipsa nie widzę ani na liście sieci bezprzewodowych ani nie odnajduję jako ekran bezprzewodowy, jest natomiast instalowany jako urządzenia sieciowe :

Urządzenie odtwarzania (Urządzenie renderujące multimedia cyfrowe)
Inne urządzenia (Serwer multimediów cyfrowych)

Krótki opis HP :

System : Windows 10
Karta sieciowa (WiFi) : Realtek RTL8723BE 802.11 bgn
Procesor : Intel(R) Core(TM) i7-6500U
Karta graficzna 1 : AMD Radeon R5 M330
Karta graficzna 2 : Intel(R) HD Graphics 520

Dodam, że telefon LUMIA 640 znajduje TV i nie ma najmniejszych problemów z przesłaniem obrazu.

Czy ktoś miał podobny kłopot i wie jak sobie poradzić z takim problemem, czy wina jest po stronie urządzeń np. są niekompatybilne i już z tym nic nie zrobię ?


Miracast to bardzo lichy standard.
Proponuje skorzystać z Google Cast. Wystarczy na kompie zainstalować przeglądarke Google Chrome i w niej wtyczkę Google Cast. Oba urządzenia muszą być podłączone do tego samego routera i wtedy można swobofnie castować zakładki google chrome lub caly pulplit. Podobnie można castować ze smartfonu za pomocą aplikacji Google Cast.
 

Saszku

New member
Miracast to bardzo lichy standard.
Proponuje skorzystać z Google Cast. Wystarczy na kompie zainstalować przeglądarke Google Chrome i w niej wtyczkę Google Cast. Oba urządzenia muszą być podłączone do tego samego routera i wtedy można swobofnie castować zakładki google chrome lub caly pulplit. Podobnie można castować ze smartfonu za pomocą aplikacji Google Cast.

Próba zakończona niepowodzeniem... Google Cast wykrył dwa razy TV ale natychmiast wyskoczył błąd, teraz już nie ma na liście telewizora. Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły ?
 
Ostatnia edycja:

Adamus78

New member
Od kilku dni jestem posiadaczem PUS7170 i jeszcze nie zabrałem się za Castowanie lecz co bym sprawdził to
1. Czy chodzą pingi do IP telewizora
2. Jak nie działa po WiFi to może po kablu ?
3. Zapewne wszelkie aktualizacje porobiłeś ?, Zobacz cz na TV działa usługa GoogleCast, możesz ją zatrzymać i wystartować jeszcze raz
Ponadto laptop i AV, firewall - może tu leży problem sprawdził bym czy otwarte są wszelkie niezbędne porty

Jeżeli Twoje urządzenia są połączone w różny sposób (laptop -LAN, TV-Wifi) to może być też kwestia innych vlan-ów (czytaj sieci) i braku komunikacji między różnymi sieciami.

To tak na czuja od strony IT co bym sprawdził lecz zawsze może to być jakiś szit w oprogramowaniu TV.
 
Ostatnia edycja:
Do góry