Philips 55POS9002 - test, czyli najlepszy - EISA BEST BUY - telewizor Oled w Europie w klasie cena do jakości.

Szlachtus

Member
Czy ktoś ma informacje o zaprzestaniu wsparcia w aplikacji Spotify na telewizorach Philips? Posiadam Model zarówno 55POS9002 jak i 65OLED873 i od dwóch tygodni przestała działać w nim wyszukiwarka - tzn. nie można w aplikacji nic wpisywać. Nie pomaga przeinstalowanie aplikacji czy czyszczenie pamięci.
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Czy ktoś ma informacje o zaprzestaniu wsparcia w aplikacji Spotify na telewizorach Philips? Posiadam Model zarówno 55POS9002 jak i 65OLED873 i od dwóch tygodni przestała działać w nim wyszukiwarka - tzn. nie można w aplikacji nic wpisywać. Nie pomaga przeinstalowanie aplikacji czy czyszczenie pamięci.
Cześć,
Jaką masz wersję aplikacji Spotify?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

Szlachtus

Member
Witam :) Czy ma ktoś problem na tym tv wyświetlaniem obrazu 4K z netflixa? Obojętne czy wybieram film Ultra HD 4K czy HDR - w opcji INFO wyświetla się cały czas 1080p z niskim bitrate, jakość jest bardzo średnia. Problem zauważony od paru tygodni. Internet jest na światłowodzie, więc to wykluczam.
 

Szlachtus

Member
Gruba sprawa. Czyli brakuje certyfikatów DRM L1 dla telewizorów z układem graficznym MT5891-soc firmy MediaTek. I nie wiadomo czy będą i kiedy będą. Ludzie się skarżą na netflixa działającego tylko 1080p a youtube 720p. :|
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Wkrótce będzie update.
Problem nie leży po stronie Philipsa .
Problem wynika z tego, że Google obniżyło klasyfikację bezpieczeństwa systemu DRM zwanego Widevinez L! ( najbezpieczniejsze ) do L3 ( najniższy poziom zabezpieczenia) dla modeli na platformie MT5596.
Dotyczy to sprzętu serii z końcówką 3.
Sytuacja dotyczy nie tylko Philipsa ale również innych producentów i urządzeń mobilnych. Powoduje to obniżenie rozdzielczości do full hd.
Philips zna problem i będzie naprawiony poprzez update.
Ciężko pracują nad tym.
Daty nie podali, ale wkrótce...
 

Szlachtus

Member
taka mała ciekawostka - u mojego Taty który również ma model pos9002 4K działa w pełni normalnie, i na netflixie i youtubie. Z czego to może wynikać? :)
 

rees

Member
Cześć,
Ja mam zupełnie inny problem. Od kilku tygodni widzę, iż grając na Xbox Series X czy PS4 Pro (obie konsole podpięte pod ultra hdmi 1 i 2) , TV rozciąga mi obraz. Mam wybrany ORYGINALNY w opcjach Format Obrazu ale po kilkunastu minutach od rozpoczęcia grania następuję jakieś***rozciągnięcie obrazu i tym samym w opcjach widzę że pod Format Obrazu , Zaawansowane jest zanzaoczne ROZCIĄGNIJ. Za cholerę nie potrafie***sobie z tym poradzić. Czasek ekran jest przesunięty odrobinę w prawo, czasem w lewo. Coś go zmusza do rozciągania / powiększania obrazu. Zainstalowałem go ponownie, wgrałem najnowszy soft z 7 grudnia 2020 i dalej to samo. Nawet się***już zastanawiam nad sprzedażą, ale to przecież musi dać się***jakoś***rozwiązać? Moim zdaniem coś forsuje żeby podawany sygnał 4k z XSX lub Ps4pro był rozciągany... Macie jakieś pomysły?
 

rees

Member
Dobra poszperałem w necie i widzę że to Pixel Shift Philippsa zapobiegający wypaleniom OLEDa. Bardzo agresywny, nieporównywalny z tym co jest w oledach LG. Nie da się***tego wyłączyć, chociaż Philips wspomina że upora się z tym w aktualizacjach. Mnie zaczął denerwować jakieś pół roku temu po prostu ciągle widać raz z lewej, raz z prawej strony prawie 2,5 mm wygaszonego obrazu. Więcej zresztą na anglojęzycznym AVforums gdzie masa ludzi tego nie akceptuje i też się***o oto pyta... - post 298. https://www.avforums.com/threads/philips-55pos9002-tv-owners-and-discussion-thread.2137149/page-12
 

Szlachtus

Member
Czy ktoś ma problem z działaniem spotify? Od kilku dni strasznie zamula, jak juz uda się zalogować to albo nie ma dźwięku w piosence albo dzieje się dziwna rzecz - cały czas przełącza się piosenka za piosenką i nic można zrobić. Tak jakby zwariował soft TV albo sama aplikacja spotify
 
Do góry