Philips 55PFS8209 - brak połączenia youtube

therror

New member
Witam

Od początku kiedy posiadam TV nie mogę się połączyć z Youtube poprzez tę aplikację. Wchodząc na stronę youtube.com poprzez Chrome działą bez problemu, natomaist poprzez apkę Youtube wyświetla się błąd "wystąpił problem z siecią 410" . Proszę o pomoc
 

grzesiek1945

New member
Odinstaluj aktualizacje aplikacji YouTube i spróbuj ponownie. Tylko to mi do głowy przychodzi. A jak to nie pomoże to reinstalacja tv.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
 

therror

New member
Niestety Youtube jest zainstalowane "na stałe" nie mam możliwości ręcznego usunięcia. Inne aplikacje mogę usunąć, ale Youtube, Chrome i coś tam jeszcze już nie.
 

grzesiek1945

New member
No tak ale sprawdź czy nie da rady usunąć uaktualnień aplikacji YouTube. Wejdź w moje aplikacje, znajdź YouTube i tam powinna być ta opcja, ja teraz tego nie sprawdzę bo jestem na delegacji. Jeśli tego nie ma to nie mam innych pomysłów oprócz ponownego zainicjowania TV, mi to pomogło na nie działający Google Play.
 
Do góry