Philips 50pus7334/12 prośba.

Witam,
Jestem nowy i zielony w temacie tv. Kupiłem tydzień temu telewizor model jak w tytule no i od samego początku mam co do niego wątpliwości. Obraz na YT i filmach można powiedzieć że igła. Na telewizji z dekodera hd telewizji kablowej już tak pięknie nie jest mimo ustawień obrazu o których już dużo się naczytałem. Ale nie o to chodzi. Zauważyłem że na ekranie przy całym białym obrazie widać takie jakby smugi cienie ciemniejsze miejsca głowie przy ramce włączyłem na YT rgb test czy jakoś tak i tam również przy innych kolorach jest to zauważalne...
I teraz pytanie: co mam z tym zrobić???
Czy tak ma być??? Czy reklamować ??? Czy oddać telewizor do sklepu??? Podobno jest na to 14 dni... Czy ktoś mi pomoże doradzi ? Ogólnie jestem zadowolony z tv ambilight na plus wszystko inne ładnie śmiga. Proszę o opinie i pomoc liczę na Was i pozdrawiam.

Wrzucił bym z zdjęcia ale nie wiem jak :)
 

Attachments

  • IMG_20200614_174939.jpg
    IMG_20200614_174939.jpg
    753,2 KB · Wyś: 62
  • IMG_20200614_174705.jpg
    IMG_20200614_174705.jpg
    371,2 KB · Wyś: 54
  • IMG_20200614_174759.jpg
    IMG_20200614_174759.jpg
    958,4 KB · Wyś: 68
Ostatnia edycja:

adam80

Member
Jak już to zauważyłeś, i ci przeszkadza to zwróć jeśli możesz, nie wiem jak ty, bo ja zamiast doglądać telewizję to, to cały czas bym wypatrywał plam na ekranie - szkoda nerwów.
 

encore54

New member
Wygląda na zwyczajny clouding. W innych egz. prawdopodobnie też to będzie w mniejszym lub większym stopniu. U mnie też to widać szczególnie na czarnym. Jeżeli Ci to przeszkadza oddaj i szukaj innej firmy albo OLED.
 
Wygląda na zwyczajny clouding. W innych egz. prawdopodobnie też to będzie w mniejszym lub większym stopniu. U mnie też to widać szczególnie na czarnym. Jeżeli Ci to przeszkadza oddaj i szukaj innej firmy albo OLED.