Philips 5008 wątpliwości

martinus123

New member
Witam,

Napisałem poniższe pytanie w istniejącym wątku, ale ponieważ od kliku dni nie ma żadnej odpowiedzi zakładam nowy.
Jestem zainteresowany Philipsem 42PFL5008, w specyfikacji widzę, że ma (tak jak inne tv niższych serii tegorocznej oferty Philipsa) cyfrowe wyjście koaksjalne, a nie cyfrowe wyjście optyczne.
Jestem zielony w tym temacie, jakie są różnice?
Czy ma to wpływ na jakość dźwięku?
Czy mogę mieć problemy żeby połączyć ten tv z amplitunerem bądź kinem domowym?
Czy będę potrzebował jakiejś przelotki?

I kolejne pytanie czy ten tv ma technologię Pixel Precise HD czy też Pixel Plus HD?
W jednych sklepach w specyfikacji podają że Precise (ole ole), w innych że Plus (mix media).
Żeby było śmieszniej nawet na stronie producenta mają rozdwojenie, w ogólnym opisie modelu piszą że Plus, a w szczegółowej specyfikacji że Precise.
Ktoś z was widział już może ten tv na żywo, jakie wrażenia?

Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
 

beny

New member
A czy napewno 5008---->6007 a np 7007---->6008 mozna tak twierdziec czy nie ze przesuniecie jest w kazdym modelu ???KIKI napisz kiedy bedzie recenzja chyba miala byc 7008 czy modelu 6008 ? napewo sa ciekawi wszyscy jak wypadnie wzgledem poprzednich modeli z 2012r pozdrawiam
 

WojtR

Member
Bez reklam
A czy napewno 5008---->6007 a np 7007---->6008 mozna tak twierdziec czy nie ze przesuniecie jest w kazdym modelu ???KIKI napisz kiedy bedzie recenzja chyba miala byc 7008 czy modelu 6008 ? napewo sa ciekawi wszyscy jak wypadnie wzgledem poprzednich modeli z 2012r pozdrawiam


Panowie bez jaj 5008 ma w rzeczywistości matryce 50Hz i nie wnikam w ślepe testy itd to jest fakt 6007 miał 100hz a są telewizory w tej półce cenowej z jeszcze większość ( Sony o ile się nie mylę poprawcie mnie ma chyba 200Hz )

ale wracając do sedna nie widziałem jeszcze na żywo ani 5008 ani 6008 ale wg mnie na tą chwilę ceny są wręcz zaporowe

osobiście za te same piniędze wolałbym kupić 6007