Tv jest w MK Radom . Patrzę na status naprawy i od tygodnia w lini aktywność napisano : "naprawa [oczekująca] " . Oczekująca ? ale na co cały tydzień .
na lepsze czasy
a tak serio, to norma z MK Radom, większość ponad miesiąc czeka na naprawę
Tv jest w MK Radom . Patrzę na status naprawy i od tygodnia w lini aktywność napisano : "naprawa [oczekująca] " . Oczekująca ? ale na co cały tydzień .
to wtedy uderzam do sklepu .
Po ok. 2 godzinkach odebrałem tv i pojechałem do domu. Cała operacja trwała może z 5 godzin.opcorn:
To fajnie. Ciekawe ile trwała rzekoma diagnoza mojego TV, skoro nie byli w stanie stwierdzić, że w ciągu 5 - 10 minut od każdego uruchomienia samoczynnie się resetuje.
Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Moim zdaniem Radom nie naprawia tylko wysyła do TPVision w Gorzowie.
Oni mają tam dział który zajmuje się naprawą gwarancyjną tv marki Philips.
Miałem osobiście możliwość zwiedzić ten dział, mam tam paru znajomych.
Padło mi kiedyś podświetlanie matrycy, zawiozłem im go osobiście.
Naprawili mi w 30 minut (wymienili matrycę) , potem dziewczyny wzięły go na testy.
Po ok. 2 godzinkach odebrałem tv i pojechałem do domu. Cała operacja trwała może z 5 godzin.opcorn:
TPVision to centrum serwisowe - wysyła części, a naprawiają serwisy lokalne.
Matryce
1. Jeśli chcesz oglądać ciemne sceny lub w nocy, to bierz tylko VA. W innych przypadkach IPS.
2. Jeśli interesuje Cię dobry kąt widzenia, to tylko IPS.
3. Chcesz uniknąć cloudingu, ale mieć minimalny banding (nie zawsze), bierz podświetlenie Direct LED.
4. Matryca z EDGE LED jest cienka, ale ma gwarantowany clouding.
To moje przemyślenia i obserwacje, z ktorymi fachowcy mogą się nie zgodzić.