Philips 49PUS7101 - coś nie tak z tym TV?

Ziku90

New member
Tak właśnie działa serwis w Radomiu. A i tak pewnie przyjdzie telewizor i w protokole będzie, że nie stwierdzono usterek, działa zgodnie ze 'standardami' producenta i w ogóle oni za nic nie odpowiadają...

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
 

Paw3los

New member
Niestety wszyscy producenci TV LED "zmówili" się i mają bardzo luźne podejście do jakości wyświetlanego obrazu. Kolego z moich obserwacji po "przerobieniu" 7 TV w ciągu 6 miesięcy stwierdzam.

Telewizory
1. Philips seria 7100 to piękne kolory i super płynny obraz, ale ma clouding (mniejszy lub większy).
2. Sony 8505 to wyprane kolory i wycieki światła - po Sony została tylko nazwa.
3. Samsung J6240 to piękna czerń, ale "tylko" Full HD i delikatny banding

Matryce
1. Jeśli chcesz oglądać ciemne sceny lub w nocy, to bierz tylko VA. W innych przypadkach IPS.
2. Jeśli interesuje Cię dobry kąt widzenia, to tylko IPS.
3. Chcesz uniknąć cloudingu, ale mieć minimalny banding (nie zawsze), bierz podświetlenie Direct LED.
4. Matryca z EDGE LED jest cienka, ale ma gwarantowany clouding.

To moje przemyślenia i obserwacje, z ktorymi fachowcy mogą się nie zgodzić.
 
tv

to wtedy uderzam do sklepu .

Moim zdaniem Radom nie naprawia tylko wysyła do TPVision w Gorzowie.
Oni mają tam dział który zajmuje się naprawą gwarancyjną tv marki Philips.
Miałem osobiście możliwość zwiedzić ten dział, mam tam paru znajomych.
Padło mi kiedyś podświetlanie matrycy, zawiozłem im go osobiście.
Naprawili mi w 30 minut (wymienili matrycę) , potem dziewczyny wzięły go na testy.
Po ok. 2 godzinkach odebrałem tv i pojechałem do domu. Cała operacja trwała może z 5 godzin.:popcorn:
 

Ziku90

New member
Po ok. 2 godzinkach odebrałem tv i pojechałem do domu. Cała operacja trwała może z 5 godzin.:popcorn:

To fajnie. Ciekawe ile trwała rzekoma diagnoza mojego TV, skoro nie byli w stanie stwierdzić, że w ciągu 5 - 10 minut od każdego uruchomienia samoczynnie się resetuje.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
 
To fajnie. Ciekawe ile trwała rzekoma diagnoza mojego TV, skoro nie byli w stanie stwierdzić, że w ciągu 5 - 10 minut od każdego uruchomienia samoczynnie się resetuje.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka

Osobiście widziałem jak chłopaki naprawiają tv,nikt się w diagnozy nie bawi. Wymieniają całe elementy i po sprawie. Cała naprawa jednego tv to ok.30 minut. Tak jak pisałem wcześniej, byłem tam ok.2 godzin, w tym czasie naprawili 7 tv. Wiem bo z ciekawości liczyłem.
 

Ziku90

New member
U mnie nikt się nie bawił ani w diagnozę ani w jakąkolwiek naprawę. Serwis wgrał tylko inny soft a problem oczywiście pozostał.

A rzekome 'działanie telewizora zgodne ze standardami producenta' czy jak oni tam to sobie w protokole opisują wygląda tak :
https://youtu.be/UpN22cS-QfI

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:

Paw3los

New member
Moim zdaniem Radom nie naprawia tylko wysyła do TPVision w Gorzowie.
Oni mają tam dział który zajmuje się naprawą gwarancyjną tv marki Philips.
Miałem osobiście możliwość zwiedzić ten dział, mam tam paru znajomych.
Padło mi kiedyś podświetlanie matrycy, zawiozłem im go osobiście.
Naprawili mi w 30 minut (wymienili matrycę) , potem dziewczyny wzięły go na testy.
Po ok. 2 godzinkach odebrałem tv i pojechałem do domu. Cała operacja trwała może z 5 godzin.:popcorn:

TPVision to centrum serwisowe - wysyła części, a naprawiają serwisy lokalne.
 

polex9

New member
Dziwi mnie tylko jedno . Telewizor odebrał autoryzowany serwis w Zielonej Górze - firma Ton Color ,. Nastepnie wysłali go do Radomia . To po co ten autoryzowany serwis skoro i tak wysyłaja dalej . Przecież to dodatkowe koszty . Ja jestem z Głogowa to do Gorzowa miałbym najbliżej .
 

FoX88

New member
Matryce
1. Jeśli chcesz oglądać ciemne sceny lub w nocy, to bierz tylko VA. W innych przypadkach IPS.
2. Jeśli interesuje Cię dobry kąt widzenia, to tylko IPS.
3. Chcesz uniknąć cloudingu, ale mieć minimalny banding (nie zawsze), bierz podświetlenie Direct LED.
4. Matryca z EDGE LED jest cienka, ale ma gwarantowany clouding.


To moje przemyślenia i obserwacje, z ktorymi fachowcy mogą się nie zgodzić.

Zbyt duże uogólnienia w #3+#4.

Wiele sztuk z modeli Panasonica DX750, Sony XD93 czy KS7000/8000 etc. uniknęło praktycznie całkowicie cloudingu (tj. w sposób, który miałby przeszkadzać) mimo tego, że są z grupy 'Edge LED'.

Z kolei na Philipsie 6561 (Direct LED) u rodziców spory clouding, ale szkoda nawet sobie tyłek zawracać z reklamowaniem, bo wiem, że odpiszą iż taka cecha LCD LED, co też jest prawdą..
 

polex9

New member
No i telewizorek wrócił . Ekspertyza : "Przeprowadzone testy wykazały prawidłowa emisje obrazu" Obraz dalej ciemny . Zdarza sie ze jest ok po przełaczeniu na inny kanał gdzie jest ciemna scena - czujniki obrazu nie rozjasniaja jest ciemnica . Pod katem to juz całkiem nic nie widac . Prosze Help me co ja mam robic . Kolorki po serwisie poprawiły sie, obraz nabrał blasku ale ciemnica totalna. Nie wyrównuje kontrastu albo cos z gamma . Podobno tv analizuje 6400 punktów w obrazie i dososowuje obraz . U mnie to chyba nie działa . Co ja mam dalej robic z tym tv ?
 

polex9

New member
Tak . Standard to tryb EKO . Ale bez przesady u kumpla w trybie standard w PUS6501 nie ma takich cyrków. Degradacja jasnosci i kontrastu juz przy niewielkim kącie ogladania.
 
Ostatnia edycja:
Do góry