Philips 48PFH5500/88 problem z oprogramowaniem

se_b_ek

New member
Ponad miesiąc temu kupiłem philipsa jak w tytule.
TV ma duże problemy z oprogramowaniem :/ Były 2 aktualizacje wgrywane i żadna nie pomogła.

Teraz jest jeszcze gorzej niż było!
1. Wi-FI w dalszym ciągu nie działa tak jak powinno, muszę ręcznie łączyć się przez wifi, nie robi tego z automatu. Czasami nawet się nie da włączyć wifi, więc muszę odłączyć TV od zasilania!
2. Czasami TV po włączeniu działa ok minutę po czym się resetuje do logo philips i android. Dzisiaj zdarzyło mi się tak 2 razy pod rząd. Włączenie tv, po minucie reset, znowu minute grał i znowu reset po czym zawiesił się na czarnym ekranie z napisem android... dźwięk z dekodera odtwarzał.
Nie reagował na wyłączanie przez pilot, dioda na TV mrugała, więc musiałem odłączyć TV od zasilania!
3. Czasami TV nie da się w ogóle włączyć!!! Dioda na ekranie mruga czyli na pilot reaguje ale TV się nie włącza!!! Znowu muszę odłączać TV od zasilania.


CZY ktoś z was miał podobne problemy? Czy udało się je rozwiązać bez ingerencji serwisu?
Ewentualnie, czy na serwisie coś zdziałali? Jeśli wgrywam aktualizacje i nie pomaga to nie wiem co innego oni mogą zrobić. Najchętniej zwrócił bym TV do sklepu i wybrał coś innego, ale to raczej nie przejdzie?


Jedyny plus, jeśli tv połączy się przez WI-FI można korzystać z KODI :roll:
Drugi raz bym tego TV nie kupił. Wybrałbym Samsunga 48H6400 nad którym również się zastanawiałem..
 

Pan_S

New member
Ponad miesiąc temu kupiłem philipsa jak w tytule.
TV ma duże problemy z oprogramowaniem :/ Były 2 aktualizacje wgrywane i żadna nie pomogła.

Teraz jest jeszcze gorzej niż było!
1. Wi-FI w dalszym ciągu nie działa tak jak powinno, muszę ręcznie łączyć się przez wifi, nie robi tego z automatu. Czasami nawet się nie da włączyć wifi, więc muszę odłączyć TV od zasilania!
2. Czasami TV po włączeniu działa ok minutę po czym się resetuje do logo philips i android. Dzisiaj zdarzyło mi się tak 2 razy pod rząd. Włączenie tv, po minucie reset, znowu minute grał i znowu reset po czym zawiesił się na czarnym ekranie z napisem android... dźwięk z dekodera odtwarzał.
Nie reagował na wyłączanie przez pilot, dioda na TV mrugała, więc musiałem odłączyć TV od zasilania!
3. Czasami TV nie da się w ogóle włączyć!!! Dioda na ekranie mruga czyli na pilot reaguje ale TV się nie włącza!!! Znowu muszę odłączać TV od zasilania.


CZY ktoś z was miał podobne problemy? Czy udało się je rozwiązać bez ingerencji serwisu?
Ewentualnie, czy na serwisie coś zdziałali? Jeśli wgrywam aktualizacje i nie pomaga to nie wiem co innego oni mogą zrobić. Najchętniej zwrócił bym TV do sklepu i wybrał coś innego, ale to raczej nie przejdzie?


Jedyny plus, jeśli tv połączy się przez WI-FI można korzystać z KODI :roll:
Drugi raz bym tego TV nie kupił. Wybrałbym Samsunga 48H6400 nad którym również się zastanawiałem..

Philipsa się nie kupuje,

chyba że chcesz być beta testerem.

Niech najpierw zrobią soft poprawny,

później niech pomyślą o produkcji tv.
 

se_b_ek

New member
Szkoda, że dopiero teraz się dowiaduję żeby nie kupować philipsa... :razz:

Podłączyłem do LAN i obejrzałem bez problemu 2 filmy. Po wyłączeniu wczoraj TV i próbie włączenia dzisiaj, oczywiście już się nie da... Musze odłączać go za każdym razem z sieci :x

Dzisiaj połączyłem się przez Wi-FI obejrzałem z 20 min filmu, obraz się zatrzymał, wchodzę w ustawienia a tam Wi-FI wyłączone... Włączyć się nie da, jedynie po kolejnym odłączeniu od sieci :shock:
Po podłączeniu do LAN, też się nie da.
Z wcześniejszym TV LG nie było żadnych problemów z wifi, a tym bardziej problemu z włączeniem w ogóle TV.
Zostaje mi chyba tylko serwis i próba odzyskania kasy jeśli problem będzie dalej występować :-x
 

phil7008

New member
Bez reklam
szkoda ze ludzie czytaja dopiero po kupnie , philips w zadnym modelu od kilku lat nie wypuscil stabilnego softu tak bylo we wczesniejszych modela i tak jest teraz
 

se_b_ek

New member
Założyłem wątek w Co kupić przed zakupem... :p
No i szukałem opinii w necie, ale nic co by mnie zniechęciło nie znalazłem :(

Będę reklamować TV, a jeśli nic nie zdziałają będę ubiegać się o zwrot kasy.
Ktoś miał podobną sytuację, że zwrócili kasę albo wymienili na innym model?
TV kupiony w RTV EURO AGD.
 

grzesiek1945

New member
Ja dziś kupiłem 55PFT6550/12 i też są problemy, GOOGLE PLAY nie działa, TV fajny ale soft jest tak niedopracowany ze szok, jak oni się nie wstydzą wydawać tak skopany soft na rynek.
 

se_b_ek

New member
U mnie google play działa, jak się połączy z Wi-FI.
Jak masz okazję to zwróć/wymień TV na inny żeby się nie denerwować :p
 

kamcio1993

New member
Telewizor PHILIPS 32PFH5500/88 i też te same problemy są nic nie pomaga a nawet odłączenie zasilania nie pomaga nie raz i nie można w żaden sposób włączyć telewizora
 

marcin19888

New member
Globalne forum Philipsa jest teraz bombardowane informacjami dotyczącymi błędów w tym modelu. Najczęstsze to: resetowanie się telewizora kilkanaście sekund po włączeniu i brak możliwości połączenia z wi-fi po włączeniu telewizora z trybu czuwania. Czekamy na aktualizację oprogramowania.
 

vigoo

Banned
Obyście się doczekali...
Przecież Philips już wkrótce na rynek wypuści super, ekstra, idealne modele na rok 2016 a starych się zapomni... ;)
 

se_b_ek

New member
Ja reklamowałem TV w sklepie z tytuły rękojmi (niezgodność towaru z umową) dzisiaj przyszła odpowiedź ze sklepu. "Autoryzowany serwis potwierdził wadę. Otrzyma Pan od nich dokumenty uprawniające do wymiany urządzenia na nowe. Po otrzymaniu ich zapraszamy do sklepu stacjonarnego w celu dokonania wymiany."

Także czekam na dokumenty z serwisu, mam nadzieję, że będę mógł wymienić na innym model/firmę :p
Rozglądam się już za modelami co wybrać... Chciałem Samsunga 48H6400 ale w sklepach RTV EURO AGD niedostępny, czasami pojawiają się 50H6400, ale nie wiem czy mi sprowadzą go do sklepu
Pan_S bluray phil7008


Jaki TV mi polecicie, do odtwarzania filmów z cda.pl i innych stron z serialami?
 

Mojo9_65

New member
Witam,
W związku z tym że mam identyczny problem z dokładnie takim samym modelem Philipsa i również kupionym w mediaexpert (w sklepie internetowym) proszę o informację - ewentualny wzór pisma zgłaszającego niezgodność towaru z umową. TV kupiony w lutym, pierwsze dni było OK, a teraz masakra - nie da się włączyć po wyłączeniu. Pomaga tylko odłączenie od sieci i zimny restart. Nie działa wifi a jak już zadziała to do wyłączenia, lub samo się odłącza. Najgorsze jest to że TV wybraliśmy teściowi ..... I teraz zonk.
Oprogramowanie udało się w końcu zaktualizować, ale nc to nie zmieniło, oczywiście po aktualizacji pełna instalacja od nowa i bez zmian.
Kiedyś Philipsy były w miarę dobre, a teraz szkoda gadać.
Marcin
 

szym_un

New member
Witam.

Ja mam ten TV od miesiąca i ogólnie jest ok. Dostał drugą aktulizację i śmiga. Problemów z wifi nie mam, jak raz połaczyłem tak jest do teraz. Jedyne zastrzeżenia mam do jakości wykonania i dzwięku ale mam podłaczony wzmacniacz tak że spoko.
 

Stefek79

New member
Cześć, tez mam philipsa i mialem problemy przy uruchamianiu . Jednoczesnie szwagier ktory ma ten sam tv tez mial ten problem . Znalezlismy rozwiazanie a bylo to proste ustawienie daty i godziny , potem jak reka odjoł.
 

szym_un

New member
Panowie a jak macie ze sklepem play ? Bo mi nie widzi np żadnej innej przeglądarki ? W ogóle jest strasznie ubogi w apki
 

grzesiek1945

New member
To normalne w androidzie w wersji na tv, sklep pokazuje aplikacje przystosowane do tv tylko i wyłącznie.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
 

woland1985

New member
Witam,
zastanawiam się nad zakupem tego TV PFH5500- czy aktualizacje wyeliminowały problem z restartującym się tv? Będzie połączony po LAN, więc raczej problem z WiFi mnie nie dotyczy.

pozdrawiam
 
Do góry