Philips 47pfl6008 test-ten model robi furorę na całym świecie,czy tak będzie w Polsce

rafalxdrm

New member
No własnie na czym polega sparowanie? Jak to zrobic? Bo moge jechac go wymienic nie ma problemu poza odlegloscia jaka musze przebyc. A pilot wiem ze jest radiowy czy jakos tak nie i cos mi sie obilo o uszy zeby go sparowac. Jak to robic w tym przypadku?
 

Domely

New member
Kurde ceny nadal lecą w dół... :) Jakiś dziwny trend bo zazwyczaj przed świętami rosną.
Dobrze ze nie kupiłem go 2 miesiące temu za prawie 4 koła... :)
Dziwne że cena 55" stoi w miejscu.
 

lucjan 5

New member
SIemka
jestem nowy ale juz licze na pomoc...:(

Otóz wczoraj kupilem nowusinki 47PFL6008K
no i wszystko ladnie pieknie ale nie dziala pilot:(
Sam tv wsobie dziala bo operowalem nim smartfonem.
Powiedzcie mi czy jakies dziwne blokady zasilania ma pilot?;/
Jak go dostalem byl zapakowany i baterie wlozone juz.
No i jak wspominalem pilot nie reaguje na nic. kompletne zero

Licze na pomoc i z gory dziekuje
Pilot musi być sparowany z telewizorem. Skoro były w nim baterie to znaczy, że ktoś go do czegoś używał i trzeba go "ustawić" do Twojego telewizora. Tu masz link do instrukcji jeśli masz problem z otworzeniem jej w telewizorze: http://download.p4c.philips.com/files/4/42pfl6008k_12/42pfl6008k_12_dfu_pol.pdf
 

lucjan 5

New member
No własnie na czym polega sparowanie? Jak to zrobic? Bo moge jechac go wymienic nie ma problemu poza odlegloscia jaka musze przebyc. A pilot wiem ze jest radiowy czy jakos tak nie i cos mi sie obilo o uszy zeby go sparowac. Jak to robic w tym przypadku?
Obejrzyj bardzo dokładnie telewizor. Jeśli Ci się coś nie spodoba, np.ślady używania czy kurz, bo stał na półce, możesz "dodać" to do baterii w pilocie (nie powinno ich tam być) i zażądaj wymiany na nierozpieczętowany "karton". Co prawda mogą się tłumaczyć, że musieli sprawdzić coś związanego z pilotem innego telewizora więc "trafiło" na Twój, a baterie "zapomnieliśmy wyjąć". Tak teoretycznie mogło być. Napisz nam co zdecydowałeś i jak sprawy się potoczyły, bo to będzie doświadczenie dla innych użytkowników.
 

asqinejem

New member
SIemka
jestem nowy ale juz licze na pomoc...:(

Otóz wczoraj kupilem nowusinki 47PFL6008K
no i wszystko ladnie pieknie ale nie dziala pilot:(
Sam tv wsobie dziala bo operowalem nim smartfonem.
Powiedzcie mi czy jakies dziwne blokady zasilania ma pilot?;/
Jak go dostalem byl zapakowany i baterie wlozone juz.
No i jak wspominalem pilot nie reaguje na nic. kompletne zero

Licze na pomoc i z gory dziekuje
A gdzie kupiłeś ten telewizor? Za jaką cenę? Nie było mowy, że telewizor może pochodzić z ekspozycji?
 

MKusiu

Member
Pisać do nich o problemach: tutaj:

Philips - Kontakt

Kod:
Szanowny Panie Mateuszu,


Dziękujemy za skontaktowanie się z nami.

Jest nam niezmiernie przykro z powodu trudności, 
jakie napotkał Pan podczas użytkowania telewizora naszej firmy.

Pragniemy zapewnić, że wszystkie produkty firmy Philips są poddawane wielu testom przed wprowadzeniem ich do sprzedaży. Jednakże w tak zaawansowanych technologicznie sprzętach, może zdarzyć się, że niektóre egzemplarze będą wymagać interwencji serwisowej w trakcie eksploatacji i trudno przewidzieć, kiedy to się stanie.

Poniżej zamieszczamy odnośnik do ostatniej wersji aktualizacji oprogramowania -
czy tę Pan wykonywał:

http://www.philips.pl/c/telewizory/6000-series-119-cm-47-cale-easy-3d-dvb-t-c-s-s2-47pfl6008k_12/prd/?t=support

Oprogramowanie należy zapisać na dysku twardym komputera, rozarchiwizować programem WinZip lub WinRar, następnie rozarchiwizowany plik przenieść na pustą pamięć USB i podłączyć. Aktualizacja rozpocznie się i zakończy automatycznie. Po aktualizacji należy wyłączyć i włączyć ponownie sprzęt.

Następnie prosimy o wybór: MENU, Konfiguracja, Ustawienia sieci, Wyczyść pamięć.

W przypadku niepowodzenia prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 22 397 15 04, w celu zgłoszenia nieprawidłowości, w godzinach 08:00-18:00, od poniedziałku do piątku. Prosimy o przygotowanie modelu, numeru seryjnego i daty zakupu telewizora,
a także sprawdzenie, czy posiada Pan ważną kartę gwarancyjną i dowód zakupu.
W przypadku jakichkolwiek dalszych pytań prosimy o dalszy kontakt.


Z poważaniem,
Maciej Winiarczyk
Biuro Obsługi Klienta
 
Ostatnia edycja:

WeelkooPL

New member
kiki - a skąd taka informacja? Osobiście sprawdzałem i w stosunku do CRT w najszybszym trybie miał ~50ms, co pokrywa się z każdym testem w sieci w którym zmierzono input lag. A te 50ms to wartość co najwyżej przeciętna / akceptowalna. Daleko mu np. do Sony W8 i W9.
 

rafcioha

New member
Kolego Acid89,
Miałem podobny dylemat jak Ty, czy wybrać ten model. Również biorąc pod uwagę negatywne opinie stwierdziłem, że muszą być przesadzone ponieważ niemożliwe jest aby tak wadliwy produkt znajdował się na rynku!!! Jestem elektronikiem pracującym 15 lat w dziale konstrukcyjnym. Gdyby moja firma wypuszczała na rynek takie produkty już dawno konkurencja wdeptała by nas w bruk.
Dzisiaj po niespełna miesiącu użytkowania potwierdzam z przykrością, że wady opisywane na tym forum mają swoje uzasadnienie. A aktualizacje które wychodzą średnio co miesiąc nic dobrego nie wnoszą.

Pomijając ten wątek mój TV od wtorku stoi zepsuty. Po wyłączeniu z pilota już się nie włącza. Natychmiast zgłosiłem na infolinię, dopiero dzisiaj wieczorem odezwał się serwisant z Radomia, że jutro będzie po telewizor. Muszę więc wziąć urlop na tę okoliczność. Nie ma mowy o naprawie na miejscu. U znajomego w Samsungu padła matryca na drugi dzień po zgłoszeniu przyjechał serwisant z połową telewizora w 20min wymienił na miejscu i po sprawie. A ja nie wiem czy mój będzie naprawiany na święta.

Co z tego, że TV ma niski input lag jak twierdzi Kiki jak cała reszta jest do bani, nie pomijając serwisu !!! Wszystkim stanowczo odradzam telewizory PHILIPS, a raczej TVP Vision jak kto woli.

W tej sytuacji pozostaje mi tylko wrócić do testu Kikiego umieszczonego na tym forum aby się uświadomić jak to PHILIPS wysoko podniósł poprzeczkę konkurencji- niezły ubaw :)
PS.
Wiem, wiem zaraz odezwie się Kiki, że to wina egzemplarza.
 

djqbas

New member
Witam. Mam pytanie do osób, które aktualizowały tv do najnowszej wersji softu, czy działa Wam poprawnie ipla? Chciałem się wstrzymać z aktualizacja ale kilka dni temu tv zresetował wszystkie ustawienia do parametrów fabrycznych i w przypływie emocji wgrałem najnowszy soft. Ipla nie działa tak jak powinna. Trzeba się naklikać żeby wkońcu ruszył jakikolwiek serial/program a podczas oglądania przez cały czas są widoczne przyciski sterowania. Masakra! A najbardziej denerwuje fakt że za podobne pieniądze żaden producent nie oferuje nic lepszego.
 

asqinejem

New member
Nie chcę zapeszać, ale po aktualizacji, IPLA i TVN Player podejrzanie szybko mi działają (Youtube dalej zamula). Faktem jest, że Smarta mało co używam, ale różnica jest na pewno na plus.

Rozumiem frustrację niektórych, bo gdy człowiek wydaje niemałą kasę na TV, to chce, by wszystko działało jak należy, ale nie zawsze się udaje. W sieci (na stronach z opiniami w sklepach, itp.) widać sporo pozytywnych opinii (poza wolnym menu i smartem), a negatywne pojawiają się głównie tu i na forum Philipsa, ale odnoszę wrażenie, że w większości wypadków, gdy TV działa jak należy, to człowiek siedzi i nie zawraca sobie głowy pisaniem na forum.

Ten model nie jest bez wad, ale pokażcie mi taki?
 

Domely

New member
Panowie, mam takie pytanie - czemu jak robi się czarne tło np na reklamie albo na pasie z tytułem programu z tunera nc+ nagle cały obraz ta się ściemnia że mało co widać?
Co zrobić żeby tego nie było? Może to przez włączony czujnik światła?

Pozdr
 

joksior

New member
Panowie, mam takie pytanie - czemu jak robi się czarne tło np na reklamie albo na pasie z tytułem programu z tunera nc+ nagle cały obraz ta się ściemnia że mało co widać?
Co zrobić żeby tego nie było? Może to przez włączony czujnik światła?

Pozdr

Musisz zmienić w ustawieniach dynamiczne podświetlenie, pewnie masz ustawiony na "Najlepszy obraz", zmień na "standardowy" i wtedy nie będzie obraz tak się ściemniał przy ciemnych scenach.
 

lucjan 5

New member
"Rafcioha" skrytykował telewizory Philips. Jednak takie opinie w internecie czytałem na temat wszystkich firm. Trudno się dziwić komuś kto trafi na felerny egzemplarz. Inna rzecz, że na temat serwisu w Radomiu pisze prawdę, zabierają sprzęt do siebie. Jednak mam dla niego radę. Jeśli naprawa będzie się przeciągała niech żąda zastępczego odbiornika. Miałem z nimi "przygodę". Mój poprzedni telewizor 42PFL7406K (chyba krótka seria) po półtora roku "zdobył" usterkę (niezbyt ważną) której jednak nie można było usunąć ze względu na znalezienie w rozsądnym terminie nowej części. Chodziło o lekkie okresowe białe błyśnięcia lewej strony ambilight. Można było z tym żyć, bo telewizor poza tym był świetny i ekskluzywnie wykończony (full metal). W rezultacie na parę miesięcy przed upływem gwarancji zaproponowali mi 42PFL6008K. To był model na który byłem przygotowany by zgodzić się w ostateczności. Nie wchodziła niestety w grę żadna dopłata do czegoś lepszego. W ten sposób zyskałem sprzęt co prawda z niższej serii, ale o generację lub dwie nowocześniejszy i dwuletnią gwarancją. Czyli "nie ma tego złego .......". Po początkowych "nieporozumieniach" z nowym "filipkiem" spowodowanych moją nieznajomością jego "zwyczajów" jestem bardzo zadowolony z wymiany. Ma tylko jedną wadę, jest ZA MAŁY. Ale jak napisałem wymiana była "telewizor za telewizor". Inna opcja nie wchodziła w grę.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Zawsze podkreślam , przy zakupie proszę brać o numer wyżej przekątną.
Telewizory się "kurczą" czyli przyzwyczajamy się do wielkości. W Polsce bitrate się poprawił więc obraz staje się bardziej krystaliczny.
Philips świetnie skaluje obraz i dlatego że proszę kupować ( o ile wystarczy środków) zawsze większą przekątną.
W tych telewizorach jeśli korzysta się z pojedynczych aplikacji w jednym czasie - działają rewelacyjnie.
 

EdekBIS

New member
Kiki nie pisz stale bajek, ze jak uzywa sie pojedynczo aplikacji to dziala rewelacyjnie. Internet to mul do kwadratu - zeby przewinac o kawalek strone to trzeba miec anielska cierpliwosc. Nowe youtube jest tak zamulone, ze ciezko cokolwiek wybrac z jego menu. Stara wersja youtube miala mniej kategorii i przechodzenie przez nie bylo zdecydowanie lepsze - dzialala rowniez klawiatura. Teraz niedosc, ze nawigacja jest mocno mulowata, to nie dziala klawiatura, a po najnowszej aktualizacji dodatkowo jezyk youtuba jest w wersji angielskiej. Widac takie wady tej wersji juz dawno philips powinien przywrocic starsza odmiane youtuba, a nie od 3 aktualizacji siedzi przy wersji leanback do ktorej ten telewizor nie jest i nie bedzie przystosowany bo jest poprostu mulem do kwadratu.
 
Do góry