Philips 47pfl6008 test-ten model robi furorę na całym świecie,czy tak będzie w Polsce

max654321

New member
No w sumie racja, Know How kosztuje, temat o 6007 ma 300 stron wiec powoli będę sobie go przeglądał. Chciałem jeszcze zapytać ile kiki bierzesz za ustawienie TV i jak to się odbywa? TV wziąłem z przedłużeniem gwarancji na 5 lat, więc przydało by się, aby w pełni wykorzystać jego możliwości.
 

Xisiek

New member
No niestety po przeczytaniu ostatnich postów stwierdzam, że Kiki okazuje się być lekko obrażalski na wszystkich którzy mają inne zdanie niż on. Dostrzegam u niego brak pełnego obiektywizmu (...) rozpływając się w zachwytach nad coraz bardziej kiepskimi i drogimi Soniakami i Panasami)

Przepraszam, że się "wtrące" ale jak kolega może oczekiwać obiektywizmu w testach od osoby/podmiotu, który zawodowo/zarobkowo prowadzi działalność gospodarczą i sprzedaje takowy sprzęt. Obawiam się że to troszke zbyt duża doza optymizmu 8)
 

keraMssj2

New member
czy ten tv odtwarza pliki .TS ? dzisiaj bylem w sklepie podpiąłem pena z 2ma filmami 1z meczem .mp4 sciagniety z youtube, zlapal ze to 3D zaś trailer avatara tez w 3d tez .mp4 juz nie wiedzial, że to 3D i były dwa obrazy, da się to jakoś wymusić, żeby wiedział, że to 3D ?
 

andrzej4

New member
Przepraszam, że się "wtrące" ale jak kolega może oczekiwać obiektywizmu w testach od osoby/podmiotu, który zawodowo/zarobkowo prowadzi działalność gospodarczą i sprzedaje takowy sprzęt. Obawiam się że to troszke zbyt duża doza optymizmu 8)

Masz racje to tak jakby pytać w salonie Opla o Fiata.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Miałem jeszcze poprawki -ale już mam wszystko gotowe i właśnie wpisuję , a wygląda to tak :

Philips 47pfl6008 test - model robi furorę na całym świecie,czy tak będzie w Polsce ? Philips 47pfl6008 test - ten model robi furorę na całym świecie, czy tak będzie w Polsce ?

006_P1530266.JPG

Skończyłem test i minę miałem nie tęgą. Myślę sobie pewnie, że będzie niezła afera jak to możliwe, że ten Philips gra aż tak ?
Na wszelki wypadek poczytałem inne testy na świecie i okazało się, że ....
Ale o tym w dalszej części testu.

001_P1610078.JPG

Obraz/wyświetlacz

Wyświetlacz: LED Full HD
Długość przekątnej ekranu (cm): 119 cm
Długość przekątnej ekranu (cale): 47 cali
Rozdzielczość panelu: 1920 x 1080 pikseli

3D: Gra na pełnym ekranie w trybie dwuosobowym*,
Regulacja głębi 3D,
Konwersja trybu 2D do 3D,
Easy 3D

Format obrazu: 16:9
Jasność: 400 cd/m²
Dynamiczny kontrast ekranu: 500 000:1

Funkcje poprawy obrazu:

Pixel Precise HD,
Micro Dimming,
Perfect Motion Rate 500 Hz

002_P1610079.JPG

Telewizor wyposażony jest w pilota z klawiaturą.

Przejmij kontrolę

Całkowicie intuicyjny pilot ma wszystkie tradycyjne elementy, takie
jak przyciski kursora, regulacji głośności i skrótów. Po drugiej
stronie znajduje się pełna klawiatura, która umożliwia szybkie i proste
wpisywanie tekstu w każdej sytuacji. Inteligentny pilot jest też
wyposażony w czujniki żyroskopowe, dzięki czemu rozróżnia „górę” i „dół” — co oznacza,
że można wysyłać wiadomości tekstowe, nie martwiąc się, że zmieni się przy tym kanał.

003_P1610080.JPG

Telewizor wykonany jest ze szczotkowanego aluminium.

004_P1610084.JPG

Wymiary

Głębokość pudełka: 132 mm
Wysokość pudełka: 789 mm
Szerokość pudełka: 1240 mm
Głębokość urządzenia: 32,5 mm
Wysokość urządzenia: 625 mm
Szerokość urządzenia: 1064 mm
Głębokość urządzenia (z podstawą): 225 mm
Wysokość urządzenia (z podstawą): 696 mm
Szerokość urządzenia (z podstawą): 1064 mm
Waga produktu: 15,1 kg
Waga produktu (z podstawą): 16,6 kg
Waga wraz z opakowaniem: 20,3 kg

005_P1610085.JPG

Podstawka minimalistyczna.

006_P1610087.JPG

Model występuje w różnych wersjach kolorystycznych...........

Test będzie dziś wisiał .
 
A czy ktoś z Was miał juz doczynienia z serwiesem Philipsa?
Chodzi mi o to jak wygląda sprawa napraw gwarancyjnych: czy to klient jest odpowiedzialny za odpowiednie spakowanie TV i wysłanie go do Radomia do Serwisu (bo tylko w Radomiu jest serwis Philipsa TV) i ponosi z tego tytułu koszt czy być może to serwis wysyła kuriera który odbiera od Nas TV i wtedy pozostaje nam tylko czekanie?
Pytam bo zastanawiam się czy kupowanie TV w sklepie w swojej miejscowości nie ma tej przewagi, że jak TV przestanie działać to zawożę go do sklepu i tyle mnie to interesuje. A przy zakupie przez internet obawiam się tylko kwestii ewentualnego serwisu, przygotowania TV odpowiedniego zabezpieczenia itp
 

mrdark

New member
Przedałyby się w teście jakieś porównania do konkurencji oraz przedstawianie wad modelu (bo pisanie "wymaga kalibracji" już chyba bardziej śmieszy). To co najbardziej interesuje to jakość obrazu czyli czerń, kontrast (konkretnie- z porównaniem choćby do nowych modeli philipsa), kolory, kąty widzenia, radzenie sobie ze słabym sygnałem oraz zachowanie powłoki w świetle dziennym, czy podświetlenie matrycy. Jak znowu będą same superlatywy, chyba nikt już w to nie uwierzy.
 

andrzej4

New member
A czy ktoś z Was miał juz doczynienia z serwiesem Philipsa?
Chodzi mi o to jak wygląda sprawa napraw gwarancyjnych: czy to klient jest odpowiedzialny za odpowiednie spakowanie TV i wysłanie go do Radomia do Serwisu (bo tylko w Radomiu jest serwis Philipsa TV) i ponosi z tego tytułu koszt czy być może to serwis wysyła kuriera który odbiera od Nas TV i wtedy pozostaje nam tylko czekanie?
Pytam bo zastanawiam się czy kupowanie TV w sklepie w swojej miejscowości nie ma tej przewagi, że jak TV przestanie działać to zawożę go do sklepu i tyle mnie to interesuje. A przy zakupie przez internet obawiam się tylko kwestii ewentualnego serwisu, przygotowania TV odpowiedniego zabezpieczenia itp

Ja miałem a właściwie mam do czynienia z serwisem do dnia dzisiejszego nie został naprawiony a jest to już 3 MIESIĄCE i dalej nie wiem kiedy mi go oddadzą .Serwis przyjeżdża zabiera i się zaczyna jazda zresztą poczytaj moje wcześniejsze posty bo ja już nie mam sił.Właśnie przed chwilą dzwoniłem do serwisu i nikt tam nie odbiera.Poza tym ja już go spisałem na straty i kupiłem nowego Samsunga w necie.Jeżeli chodzi o reklamacje to najlepiej z tytułu niezgodności z umową w sklepie internetowym też można reklamować w taki sposób.
 
Ja miałem a właściwie mam do czynienia z serwisem do dnia dzisiejszego nie został naprawiony a jest to już 3 MIESIĄCE i dalej nie wiem kiedy mi go oddadzą .Serwis przyjeżdża zabiera i się zaczyna jazda zresztą poczytaj moje wcześniejsze posty bo ja już nie mam sił.Właśnie przed chwilą dzwoniłem do serwisu i nikt tam nie odbiera.Poza tym ja już go spisałem na straty i kupiłem nowego Samsunga w necie.Jeżeli chodzi o reklamacje to najlepiej z tytułu niezgodności z umową w sklepie internetowym też można reklamować w taki sposób.


Dzięki za odpowiedź. A czy ktoś z Was miał podobne doświadczenia czy do indywidualny przypadek?
Nie chce z góry przekreślać serwisu bo wiem że nie ma idealnych i pojedyncze przypadki tak jak Twój tutaj opisany zdarzaja się niemal w każdym serwisie
 
Ja miałem a właściwie mam do czynienia z serwisem do dnia dzisiejszego nie został naprawiony a jest to już 3 MIESIĄCE i dalej nie wiem kiedy mi go oddadzą .Serwis przyjeżdża zabiera i się zaczyna jazda zresztą poczytaj moje wcześniejsze posty bo ja już nie mam sił.Właśnie przed chwilą dzwoniłem do serwisu i nikt tam nie odbiera.Poza tym ja już go spisałem na straty i kupiłem nowego Samsunga w necie.Jeżeli chodzi o reklamacje to najlepiej z tytułu niezgodności z umową w sklepie internetowym też można reklamować w taki sposób.

A czy to dotyczyło Philipsa 47PFL6008k? Jakiego masz teraz samsunga?
 
Do góry