Philips 47pfl6008 test-ten model robi furorę na całym świecie,czy tak będzie w Polsce

czehuziom

New member
No to trochę po ponad 1,5 roku użytkowania padł mi TV. Na początku migała dioda, obraz w ogóle się nie włączał. Teraz nawet dioda nie miga. Awarię TV już zgłosiłem i jestem ciekaw jak to wszystko się potoczy... Znając życie i podejście w Polsce do napraw na gwarancji spodziewam się, że przez 2 miesiące będę bez telewizora. Mam nadzieję, że chociaż rozwiążą problem...
 
Muszę Cię zmartwić ...ten model to totalny szrot zwłaszcza hardware ...software też mocno niedopracowane ( obraz jest naprawdę OK ale pewnie sam wiesz ... i co z tego ) mój to model 42" PFL 6008 i już jest na 3 gwarce ( obecnie ) ...pierwsza 3 tyg. druga 1 tydzień bo było dogrywane tylko jakieś software do SSB . Jeśli prześledzisz to forum to wynika że te modele wytrzymują przeważnie ok 1,5 roku ( 2 lat nie doczeka ...może na szczęście )
...potem pada płyta główna SSB. Po wymianie w/w masz na nią tylko 3 miesiące gwarki :) ... pierwszy objaw wysiadania SSB to co jakiś czas pojawiające się pionowe pasy na matrycy i nie trzymanie ustawień obrazu ..i inne . Nie wiem czy w ogóle są wstanie naprawić ten model ? ...zresztą już niejednemu serwis odpisał iż ten model jest nienaprawialny ? ... brak części itp ...
 
Ostatnia edycja:

Calvex

New member
Gwarancja przepadła, bo tv mam już dwa lata.
Została mi jedynie przedłużona gwarancja którą dokupiłem w Media Expert, wiec bede musial do nich w nastepnym tyg uderzyc.

W ogole ktos mial doczynienia z ta przedluzona gwarancja ?
 

maximus86

New member
Ja również teraz po 1,5 roku mam problemy z tym TV... najpierw padł zasilacz, a teraz ostatnio też mam tak że włączam go a tu czarny obraz i nie czekam już tylko wyłączam z prądu i po ok 1h-2h po ponownym włączeniu działa,czasami też mam podwójny obraz jakby kalkował się,normalnie cuda...
wcześniej ogólnie było ok....

Nie wiem co mówić w sklepie żeby uwzględnili reklamacje na wymianę na nowy lub zwrot gotówki, mógłby ktoś podpowiedzieć,kupowałem przez neta w mediaexpert a odbiór w sklepie stacjonarnym był
 
Ostatnia edycja:

Calvex

New member
Ja cały czas wszystko nagrywam telefonem ;) Ogólnie tv coraz bardziej mnie słucha, bo codziennie praktycznie jak go włącze, to przez 10 minut mam czarny obraz ( Słychać jedynie dźwięk), kanały można zmieniać bez problemu, więc już kilka filmików mam, że ten TV to kupa złomu.

Soft mam wgrany najnowszy.
 
Już było wiele razy powtarzane ...trzeba dokumentować !!! dziwne objawy swojego TV ...kamerką lub zdjęcia i bez większej zwłoki ( wręcz jak najszybciej bo te modele niestety szybko "padają" ) zgłaszać do serwisu przez infolinie szczegółowo opisując defekty itp. Ja tak robiłem i bez problemu serwis przyjmował zgłoszenie !. Nie mogę złego słowa powiedzieć odnośnie firmy Philips i realizacji oraz przyjmowania zgłoszenia serwisowego.
Co innego czy uda im się w/w model naprawić ? ..w moim przypadku niestety jak na razie NIE... zawsze coś nawala. A to pionowe pasy na matrycy TV ...a to co rusz nie trzyma ustawień obrazu ...czasem brak dźwięku itp ...ale walczą i to się liczy . Co innego jeśli ktoś nie ma w zastępstwie innego TV :-( ..... a jak dalej potoczy się naprawa mojego TV i czy w końcu uda się naprawić TV ? .... na pewno dam znać !
 

penny101

New member
A czy jest w ogóle jakaś opcja, żeby Philips oddał pieniądze lub wymienił na nowy model? W moim przypadku poza standardową kapryśnością w pierwszym roku, w drugim mamy już 1. wymianę SSB (pionowe pasy) + 2. wymianę SSB (brak obsługi WIFI) + aktualnie diagnozowane "nieświecenie" ambilight. Dodam tylko, że to wszystko hurtem - jedno po drugim - więc od +/- 3 m-cy (!) jestem pozbawiony dostępu do sprawnego TV. Fajnie, że serwis przyjmuje zgłoszenia szybciutko i stara się naprawiać usterki (już mniej szybciutko), ale ile można czekać na sprawny odbiornik?
 

kostek111

New member
Panowie serwis nie zrobi wymiany sprzętu tylko sklep w którym go zakupiliście .Trzeba zgłosić reklamację w sklepie, dać kopię wszystkich zgłoszeń i w protokole zgłoszeniowym zaznaczyć wymianę na nowy lub zwrot gotówki.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
 
Mam prośbę do obeznanych w temacie i..... modelu Philips : 42 PFK 7109/12 . Wiem że ......"darowanemu koniowi nie powinno się zaglądać w zęby" ale chciałbym wiedzieć jakie są wrażenia z użytkowania w/w modelu ? ..tak naprawdę nie mam pojęcia czy wogóle w Polsce ten model jest dostępny ? Jeśli tylko za granicą to czy wszystko jest kompatybilne np DVBS2 ,DVB-T, język polski w menu TV itp ? ...Pytam bo dostałem możliwość wymiany wadliwego i 3 x naprawianego 42 PFL 6008 /12 ....dzięki bardzo dla firmy Philips (Radom) że mam taką możliwość ! . Jednak wiadomo dużo modeli Phlilipka szwankuje ( zwłaszcza software ) ...co sądzicie o tej propozycji ...ja nic konkretnego nie mogę znaleźć :-(

Ps. w szczególności chciałbym wiedzieć czy trzyma ustawienia obrazu , czy sam się nie wyłącza itp...na smart TV mi nie zależy.Mam nadzieję że seria PFK nie jest tak awaryjna jak PFL ? .....bo trochę się boję o hardware tej serii :-(

pozdrawiam !
 
Ostatnia edycja:

seadd

New member
Dzisiaj padł mi pilot ... działa tylko ta część z klawiaturą (oczywiście po obróceniu).
W pozycji normalnej nie ma sygnału do TV (nie miga diodka na TV). Padł pewnie żyroskop w pilocie (sprawdzane też na nowym komplecie baterii i sytuacja taka sama).

TV na gwarancji jest jeszcze 2 tygodnie, kupowany w euro - szybciej dla mnie będzie oddać pilot na reklamację do sklepu (na niezgodność z umową) czy lepiej bezpośrednio do philipsa się zgłaszać?
 

maximus86

New member
Wczoraj TV zostawiony w mediaexpert i żadanie wymiany na nowy, czekam i zobaczę co odpowiedzą...
Po drugiej naprawie TV działał normalnie 4dni i znów się zacięła matryca (głos i ambilight jest a matryca jest wyłączona).

Wszystko mam nagrane więc zobaczymy jak podejdą do problemu, jeśli po dobroci nie wymienią to sprawa na pewno trafi do sądu, przy następnej tej samej usterce, bo za 3 tys. to myślę że można kupić TV który nie robi niespodzianek, gwarancja się skończy a ja zostanę ze szmelcem, który w każdej chwili może się już nie włączyć... A po za tym naprawy muszą przynosić efekt, a nie mówienie, że coś się naprawiło, a po 4 dniach jest to samo...

Jeszcze tylko mam prośbę czy ma ktoś papierowy opis gwarancji? Bo muszę sprawdzić jedną rzecz w opisie na niej, a nie mogę znaleźć w domu.

I druga prośba napiszcie na co wymieniliście ten TV ?
 
Ostatnia edycja:
Taaak ...ja po głębszej lekturze (zaproponowanego modelu PFK 7109/12) w necie tak na polskich jak zagranicznych forach ostatecznie zrezygnowałem z wymiany. Ten Tv ma podobne problemy jak model PFL + dochodzi jeszcze jakiś feler z pilotem :-( napotkałem dużo niepochlebnych opisów ! .... ja na dzień dzisiejszy Philipsa sobie odpuszczam.... na dniach serwis zabiera pozostałości po w/w i 3 X naprawianym TV oraz odbieram protokół o tzw. nienaprawialności ...teraz jednak mam dylemat bo np. bardzo dobry obraz jaki ma np. tv Panasonic AS640E...który zakupiłem ...trochę z tzw. "musu" już jest chyba niedostępny na rynku a inne modele z dobrym obrazem albo cena zaporowa albo ...wielka loteria .... pewnie ostatecznie zdecyduję się na zwrot kasy od sprzedawcy. Choć przez pewien okres miałem dwa TV i jakoś teraz czegoś mi brakuje :)
Człowiek przyzwyczaja się do wygód ?...... :)
 
Do góry