Philips 47pfl6008 test-ten model robi furorę na całym świecie,czy tak będzie w Polsce

szeregus

New member
.......Może komuś chodzi dobrze, ale pewnie mało z niego korzysta........

No przesadziłeś kolego! MI ten model chodzi dobrze, nie twierdze ze wszystkie chodzą dobrze ale tekst typu ze wszystkie to buble to chyba nadużycie.
Jade na najnowszym firmware, czasem zdaży sie reset albo jakie wyłaczenie niekontrolowane ale nie wpływa na jakoś przerażliwie zle na funkcjonowanie TV.

MAsz problem DZWON do serwisu i reklamuj ale nie twierdz ze wszystkie modele z danej serii do szrot.

:krol:
 

kostykiewicz

New member
Okej szeregus może troche za ostro ale to tylko dlatego że mnie szlag trafiał z tego powodu.
Telewizor ma chodzić, a nie mam tolerować to czy się wyłączy czy zresetuje bądź będzie zamulał.
Kupuje za taką kasę to wymagam!!!
To nie stówka za przysłowiowy g.. tablet z androidem czy 130 zł tam ma prawo chodzić jak w kieracie, jaka cena taka jakość.

Natomiast większość osób które posiadają ten telewizor narzeka i wiem to nie tylko z forum ale od osób, które się tym zajmują fachowo, serwisant nie będę wymienił pod kogo podlega.

Zdania na temat tego modelu i innych wersji (nie mówię o wersji philips z androidem) są w pewnym stopniu małym niewypałem, a mianowicie ambilight to fajna sprawa lecz pod systemem jakim działa ten tv to nieporozumienie, które nie powinno mieć miejsca.

Jeśli ci odpowiada takie resetowanie, wyłączanie bądź inne cudawianki to okej, ale jest to oznaka że albo przyznajesz się do błędu i udajesz że nic się nie stało zakupując ten telewizor albo coś jest nie tak...

Powtarzam to nie są małe pieniądze.

Ja i TY masz czerpać z tego przyjemność, z oglądalności, funkcjonowaniu.


Czy jeśli byś kupił nowy SAMOCHÓD i nagle by ci gasił to co byś robił ?
ZAPALAŁ i dalej jechał i tak w kółko, później pisał byś że mi to nie przeszkadza bo odpalam sobie ponownie samochód i jadę dalej.

Sam sobie odpowiedz na to stwierdzenie...


TELEWIZOR SZWANKUJE REKLAMUJ NIE CZEKAJ!!!!
NIE CZEKAJ NA AKTUALIZACJĘ BO TO NIC NIE DA!!!!
JA CZEKAŁEM PÓŁTORA ROKU!!! JAK BYM DALEJ CZEKAŁ TO KTO WIE ALE PEWNIE PO PEWNYM CZASIE JUŻ BYM GO MOŻE NIE WŁĄCZYŁ.
 

szeregus

New member
Powiem ci tak: U mnie chodzi ten telewizor tak jak powinien, naprawdę odpukać nie narzekam. Czytam to forum i tak myślę czy ja mam taki sam model co WY? ale powaznie u mnie jest OK.
Mówisz "reklamuj", ale co mam powiedzieć jak chodzi tak jak powinien.... reset jak mam wywołać? Sprawnego Tv nie dam do serwisu chyba ze jest akcja wymiany wszystkich serii wtedy tak.
Co ci mogę radzić? Skoro trafiłeś bubel módl się by wymienili na nowy bez wad ukrytych albo oddali kasę i kupuj inna firmę :(
Jak tylko u mnie zacznie fikać nie będę czekał tez ląduje w pudlo i papa... ale jak narazie ciesze sie z uroków tego TV.
 

jorik1

New member
Witam ponownie.
Ponownie proszę o pomoc. Tym razem chciałem uruchomić obraz z lapka na TV bez używania kabli. Poczytałem. w tv jet wi-fi miracast, ponoć wystarczy odpalić odpowiedni program na kompie i wszystko powinno śmigać. Zainstalowałem najnowsze intel widi (lapek dość nowy i mocny, na I7 4510u), tv wykryło, każe podać pin. TV... milczy. W opcjach włączone wi-fi miracast, ponadto gdy upływa czas na połączenie to na tv widze komunikat "błąd połączenia". Co robię nie tak? skąd mam ten pin wziąć by sparować urządzenia? Będę wdzięczny za podpowiedzi.
 

phil7008

New member
Bez reklam
twoj laptop nie wspiera miracast a powodem jest karta wifi w laptopie, pozatym podczas polaczenia miracast nie podajesz zadnych pinow jezeli laptop o niego wola to nie zadziala
 

tower3

New member
@jorik1,
Jak najbardziej na TV powinien się wyświetlić zdaje się 8 cyfrowy PIN który należy podać każdorazowo w laptopie. Jeśli udało Ci się zainstalować pomyślnie sterowniki WIDI znaczy że laptop obsługuje bezprzewodowe przekazywanie obrazu. Inna sprawa że takie połączenie czasem udaje się od razu, a czasem za 10 razem... taki TV....

@phil7008,
Po czym wnioskujesz że laptop jorik1 nie wspiera miracast? Dla WIDI od wersji 3.5 jest on wspierany przez Intela. Ja mam ok 3 letniego laptopa z WIDI i łączy się z TV oraz prosi o podanie kodu PIN z TV.
 

jorik1

New member
Odpaliłem parę godzin temu. Może komuś się przydadzą doświadczenia:

Sterowniki Widi przeszły a próby łączenia się z tv - nie. Z tego co poczytałem w necie nie ma konfliktu między Miracast a Widi. Wręcz Widi jest nieco szersze. Zrobiłem dwie rzeczy: dodałem lapka do sieci domowej by TV widział go w trybie sieć oraz (znajdując mały wykrzyknik przy karcie sieciowej w menadżerze urządzeń) zainstalowałem nowe stery do karty sieciowej (win 7, 64 bit). Odpaliłem widi i ... Eureka :) Ośmiocyfrowy kod pojawił się na telewizorze :) zostało sparowanie i zmiana przeskalowania w TV (z auto na nieskalowany) i śmiga aż miło :). 1-2 sekundowe opóźnienie mi nie przeszkadza, dźwięk ruszył bez problemów.
Być może pierwszy krok nie był konieczny.

Za to jaka radocha :)

P.S. Kupując ten tv wiedziałem, że nie będzie śmigał w necie. Próbowałem oglądac filmy z netu mimo, że ich odpalenie zajmowało koszmarnie dużo czasu (nawet po podpięciu myszki pod tv). Poddałem się dopiero jak wyświetlił że nie ma wtyczek (flash?) i poczytałem że nie da rady ich zaktualizować. Teraz mam to co chciałem - filmy z netu, 2 kliknięcia i są na TV bez kabli :) (z małym dzieckiem w chacie kabel między lapkiem a tv to ryzyko utraty obu sprzętów :) ) Imho tego tv ne kupuje się dla internetu, wolno chodzi soft ale rekompensuje to jakość obrazu.

Dzięki tower3 za wsparcie :)
 

tower3

New member
Cieszę się że się udało. Mam tylko nadzieję, że w Twoim przypadku łączenie z TV będzie bezproblemowe. Ja niestety często muszę łączyć się po kilka razy: ( I nawet kiedy połączenie się powiedzie, TV potrafi je zerwać po paru sekundach-wtedy pomaga tylko rest TV.
 
Mój TV 42 PFL6008 (z 2013r) ....właśnie dzisiaj niestety odmówił pracy ... ech te philipsy :-(
Na szczęście jeszcze zostało ok 3 miesiące gwarancji ...a jak przebiegnie w/w ? ...na pewno podzielę się informacją . Co do samego TV to fakt sam obraz jak dla mnie naprawdę OK ..ale reszta sami wiecie można zresztą poczytać na tym forum.
I jak wielu z was mam teraz duży dylemat na przyszłość ...czy nie przejść na inne marki np sony , Panosonic , JVC , samsung ,LG ...może i troszkę gorszy obraz ale nie pamiętam np przy produktach samsunga żeby podziałały zaledwie 1,5 roku ! ...to dla mnie szok ....ale spoko czas pokaże nie należy się napalać bo jak wiemy usterki zdarzają się wszystkim ....tylko ciut dużo tego w przypadku philipsa !
narka
 

kostykiewicz

New member
Mój TV 42 PFL6008 (z 2013r) ....właśnie dzisiaj niestety odmówił pracy ... ech te philipsy :-(
Na szczęście jeszcze zostało ok 3 miesiące gwarancji ...a jak przebiegnie w/w ? ...na pewno podzielę się informacją . Co do samego TV to fakt sam obraz jak dla mnie naprawdę OK ..ale reszta sami wiecie można zresztą poczytać na tym forum.
I jak wielu z was mam teraz duży dylemat na przyszłość ...czy nie przejść na inne marki np sony , Panosonic , JVC , samsung ,LG ...może i troszkę gorszy obraz ale nie pamiętam np przy produktach samsunga żeby podziałały zaledwie 1,5 roku ! ...to dla mnie szok ....ale spoko czas pokaże nie należy się napalać bo jak wiemy usterki zdarzają się wszystkim ....tylko ciut dużo tego w przypadku philipsa !
narka


Poczytaj moje posty, chyba że już to zrobiłeś.
Nie trzeba wyjaśniać niczego.
reklamuj tyle ile się żądaj dokumenty stwierdzające o nienaprawialności.
 

PeCha1982

New member
Dawno tu nie zaglądałem :) zdaje się, że to dobrze, bo znaczy to jedynie, że nie mam najmniejszego problemu z tym tv :)

Piszę z taką sprawą. Otóż nie chciało mi się podnosić tyłka po pilota i pomyślałem, że skoro jest na Androida pilot do AllPlayera, to może jest i do Philipsa. I jest.

Pobrałem, zainstalowałem, uruchomiłem, ustawiłem połączenie przez wifi, ale nie znajduje mi telewizora.

Czy ktoś tego używa? Mógłbym poprosić o przeprowadzenie krok po kroku przez ustawienie aplikacji? Apka nazywa się Remote for Philips TV.

Dzięki wielkie!!
 

Martino_1978

New member
Wracam do tematu..
Udało się reklamować to padło jeszcze w ramach gwarancji, stwierdzona uszkodzona płyta główna, wymieniona na nową.
Jakbym nie zmieścił się w ramach gwarancji to koszt takiej zabawy 1200 PLN,
czyli cirka 1/3 wartości TV. Chyba bym się nie zdecydował i odesłał Philipsowi padło ze słusznymi "pozdrowieniami"

Swoją drogą nie wiem ile gwarancji daje Philips na wymienioną część.
 

miecio_oo

New member
Witam :)

Dziś po uruchomieniu tv Philips pfl6008 moim oczom ukazał się taki oto obraz. Występowały już też zdarzenia w postaci - po uruchomieniu tv jest głos natomiast brak obrazu. Dopiero ponowne uruchomienie telewizora załatwia sprawę. Tydzień temu wgrałem nowy soft po tym jak zadzwoniłem do sprzedawcy (Kiki), który to pokierował mnie z problemem braku obrazu po uruchomieniu telewizora do osoby, która może pomóc. Pytanie do znawców w tej materii . Reklamować, czy nic z tym nie robić?
Gwarancje mam do połowy września tego roku. Dodam jeszcze, że problem z tego rodzaju pasami na obrazie miałem jakoś rok temu, ale był to jednorazowy przypadek i odpusciłem temat, aż do teraz.

dDGXYaXyM7wz1wD33TKyM00tALWfulFD8xi6W8pqtm4=w900-h586-no


Pozdrawiam
Zbyszek
 

kostykiewicz

New member
Witam :)

Dziś po uruchomieniu tv Philips pfl6008 moim oczom ukazał się taki oto obraz. Występowały już też zdarzenia w postaci - po uruchomieniu tv jest głos natomiast brak obrazu. Dopiero ponowne uruchomienie telewizora załatwia sprawę. Tydzień temu wgrałem nowy soft po tym jak zadzwoniłem do sprzedawcy (Kiki), który to pokierował mnie z problemem braku obrazu po uruchomieniu telewizora do osoby, która może pomóc. Pytanie do znawców w tej materii . Reklamować, czy nic z tym nie robić?
Gwarancje mam do połowy września tego roku. Dodam jeszcze, że problem z tego rodzaju pasami na obrazie miałem jakoś rok temu, ale był to jednorazowy przypadek i odpusciłem temat, aż do teraz.

dDGXYaXyM7wz1wD33TKyM00tALWfulFD8xi6W8pqtm4=w900-h586-no


Pozdrawiam
Zbyszek




Zbyszek przeczytaj dokładnie moje posty od tematu

http://www.hdtv.com.pl/forum/philip...-czy-tak-bedzie-w-polsce-488.html#post1161692

Nie pytaj się już więcej na tym forum czy innym co masz robić,
wg. tego co napisałem w różnych postach reklamuj nie czekaj!!!
 
Taki efekt ( z pionowymi pasami ) na moim 42" pfl6008 pojawiał się od czasu do czasu najczęściej podczas startu TV ...w przeciągu roku jakieś trzy / cztery razy. Też to bagatelizowałem bo wystarczyło zrestartować TV i wszystko wracało do normy . Niestety teraz po pewnym czasie i przeczytaniu wielu komentarzy na forum.... to zapowiedź raczej czegoś gorszego ...te modele tak mają. Nie chcę straszyć ale ten TV ( być może cała seria PFL i oby tylko PFL ) jest chyba wadliwa tak pod względem
hardware jak firmware :-( ..... ale to moja subiektywna ocena.
Najczęściej pada w nich płyta główna co i mojemu egzemplarzowi się przytrafiło ( teraz TV jest na gwarancji a w/w część sprowadzają z...... Holandii :) .... i oby Ci się to stało na "gwarce" bo jak ktoś wcześniej napisał wymiana tego podzespołu to koszt ok 1200PLN ....WOW !
Niestety czuję że na tym się nie skończy ....po pewnym czasie znowu coś nawali i tak pewnie kilka razy aż w końcu ....sam klient ma dojść do wniosku iż najwyższy czas kupić nowy TV.
Ja już wyprzedziłem ten "neverending story" .....mam nowy TV ..... dziękuję Ci firmo Philips !
 

kostykiewicz

New member
Tak jak napisał @kobrawerde
Wszystkie najprawdopodobniej tak mają a wypowiem się tylko na model 6008
CZYTAJCIE LUDZISKA MOJE POSTY
nie czekajcie bo będzie za późno.

Wydając tyle kasy oczekuje poprawności działania.

Nie słuchajcie ludzi na infolinii czy innych z tego forum, którzy mówią u mnie działa u mnie działa.

Ok u ciebie działa ale jeśli pojawią się jakieś problemy to reklamujcie do skutku nie bawcie się a może się wstrzymam, poczekam, wystarczy kabel wyjąć i będzie ok przez jakiś czas, te modele tak mają i inne durnoty wypisywane na tym forum i innym oraz podawane na infolinii.

nie słuchajcie ich tylko do skutku inaczej nic nie dostaniecie.
Pełna mobilizacja walczcie o swoje.

Mi 3 razy płytę wymieniali przynajmniej tak pisało a jak było w rzeczywistości to no....
 

rrr7

New member
Witam , opowiem jak było u mnie może komuś się przyda moja historia.

Więc te pasy pionowe, zaczęły u mnie pojawiać się w kwietniu na początku, niestety w moim przypadku wyłączanie TV z kontaktu nie pomagało, TV sam naprawiał się po kilku lub kilkunastu godzinach, więc tel do serwisu i najpierw przyjechał serwisant zczytał błędy po 2 tygodniach przyjechał z płytą główną. Na "nowej" płycie TV nie chciał ruszyć , wstawił z powrotem starą ponieważ TV cały czas jakoś działał to nie chciałem go oddawać, po następnych kilku tygodniach znów serwisant przyjechał znowu z "nową" płytą wstawił , po kilku dniach znów to samo pasy na ekranie i dalej kontakt z serwisem , aż kilka dni później szlag go trafił zupełnie nic tylko dioda mruga dwa razy , po dwóch miesiącach naprawiania TV w coraz gorszym stanie , a ja już mega wk......ny , więc za radą internetu , olałem już serwis i opisując wszystko oddałem TV do sklepu na niezgodność z umową. Tam przyjeli zaznaczyli że nie interesuje mnie naprawa tylko wymiana (chciałem zwrot kasy, ale powiedzieli że wchodzi w grę tylko wymiana), po dwóch tygodniach, sms ze sklepu -kontakt w sprawie wymiany, wizyta w sklepie , krótka rozmowa oczywiście sprzedawca przyznał mi rację że w tej cenie za którą kupiłem nic obecnie nie jest w stanie mi zaproponować o parametrach takich jak poprzednik i bez problemu zgodził się na zwrot kasy. Od wczoraj szukam nowego TV.

P.S. Napisałem "nową" płytę główną - napisałem to w cudzysłowie bo dam sobie głowę uciąć że obie płyty które montował serwisant (płyty przysłane mu przez serwis z Radomia) na 100% nie były nowe !!! Wyglądały jakby pochodziły z odzysku z innych egzemplarzy TV.

To mniej więcej tak jakby naprawiano wam samochód w ramach gwarancji biorąc części ze szrotu.

P.S.
Mimo iż z telewizora byłem zadowolony dopóki działał, mimo że ambilight jest super to niestety w Philipsa pakować się już nie zamierzam.
 
Do góry