Philips 47pfl6008 test-ten model robi furorę na całym świecie,czy tak będzie w Polsce

sociable27

New member
witam,

ma ktoś może schemat do 42PFL6008K?

Albo czy ktoś z Was ma zdjęcie inwertera do tego modelu?

Będę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam
 

Korbol

New member
1,5 roku właściwie bez zastrzeżeń wręcz same pozytywy czasem pojedyncze przypadki zablokowania, niestety i na moją szt przyszedł zły czas wieszanie się, wyłączanie oraz czasem cały ekran robi się w kolorowe kwadraciki nawet nie idzie go wyłączyć wtedy- od 3 dni masakra wrr
 
Ostatnia edycja:

rafcioha

New member
Witam wszystkich szczęśliwych posiadaczy TV PHILIPS.

Mój 55PFL6008 przestał reagować na pilota. Wygląda na to, że tym razem padł pilot radiowy bo na podczerwień działa. Nie paruje się, nie pomogła również ponowna instalacja TV.

Czy ktoś miał problemy z pilotem?

Pozdrawiam.
 

Korbol

New member
no to telewizor wrócił wymiana ssb w mik - pochodził 1 dzień i po włączeniu robi się czarny ekran w 9 na 10 przypadków, czasem słychać dźwięk, czasem nie
wrrr

będę próbował go teraz z konsumenckiej reklamować na nowy model lub zwrot kasy - próbował ktoś załatwiać coś takiego w Euro agd?
Z góry dzięki za wskazówki
Tyle radości szlag trafił
 

Calvex

New member
No u mnie to samo. Raz na jakiś czas jak włącze TV, to jest czarny obraz, jedynie dźwięk jest.

W ogóle widze, ze coraz mniej ludzi pisze w tym temacie. Wywaliliście już swojego philipsa przez okno ? :D

Dziś pobrałem nowy soft zobaczymy jak z nim bedzie.:blagam:
 

Chest

New member
Witam,

Dodam tutaj swoje 3 grosze. Posiadłem model 42PFL6008k. Po około 1,5 roku objawy takie jak u większości, czarny ekran, działający ambilight i głos. Oddawałem tv bez wahania do serwisu. Po pierwszej naprawie telewizor działał 2 tygodnie i przestał się w ogole uruchamiać (mrugała czerwona dioda). Ostatecznie po ponad 2 miesiącach i wymianach modułu SSB, dostałem oświadczenie z serwisu o nienaprawialności TV. Z tym oswiadczeniem udałem sie do sklepu gdzie kupiłem telewizor (euro rtv agd), troche musiałem się z nimi poprzepychać, bo uparli się aby dać mi inny TV, a nie kase. Ostatecznie (zgodnie z prawem) nie byli w stanie dać mi takiego samego tv (już go nie produkują), a więc dostałem pieniądze.

Pozdrawiam
 

rafcioha

New member
Witam,
Mój 55PFL6008 jest również po wymianie SSB, a ostatnio padł pilot. Po zgłoszeniu przysłali mi nowy :) Telewizor nadal wiesza się.

Czy komuś udało się oddać ten TV ze wzgl. na niezgodność umowy w Media Expert?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Chest i masz extra bo masz kasę na nowy telewizor.
A jakie masz preferencje ?
 

Chest

New member
Właśnie jestem na etapie przeprowadzi i mam duży zgryz. Odległość od TV będę miał w okolicach 4 metrów, a więc próbuje celować w 50-55 cali do 4 tysięcy. Niestety każdy tv ma jakieś mankamenty, nigdy nie wiadomo czy nie trafi się felerny model. Bardzo duża bolączką telewizorów okazuje się smart tv, zawieszający się, mulący, przycinający, niedziałający, resetujący, a przyznać muszę, że żona bardzo dużo korzysta, zwłaszcza z tvn playera.
Obecnie skłaniam się ku Toshibie 55L7453 tylko tam smart tv przypominana epokę kamienia łupanego, dlatego najpierw muszę przetestować Raspberry pi 2 jako centrum multimedialne. Ogólnie mętlik w głowie.

Pozdrawiam
 

kostykiewicz

New member
Po ciężkich bojach 4 reklemacje, uzyskałem decyzję o nienaprawialności, pieniążki zostały zwrócone.

Nie czekajcie na jakieś aktualizacje, ja czekałem prawie półtora roku sądząc że się poprawi, w sumie to ok półtora miesiąca reklamowałem towar łącznie sumując to.
Fakt telewizora nie miałem zastępczego, ale warto walczyć o swoje.
później gwarancja wam się skończy i co zrobicie? zostaniecie na lodzie.
REKLAMOWAĆ nie cackać się jeśli wam nie chodzi tak jak powinien.

Większość serii philips z ambilightem się muli, nie wiem jak te nowsze z androidem ale swoje oprogramowanie mają niedopracowane.
NIE POLECAM

Nagrywajcie swoje usterki jako dowód telefonem aby nikt wam później nie wmawiał że próbujecie wymusić
 

Martino_1978

New member
Takie pytanie...mojemu 42PFL6008K za miesiąc strzelą 2 lata.
Chcę go reklamować bo mam już dosyć resetowania go w kółko, braku obrazu po uruchomieniu i innych dziwnych kwiatków.

Znalazłem dowód zakupu (paragon fiskalny i wydruk ze sklepu)
Nie mogę znaleźć samego druku gwarancji, czy mogę go zgłosić do serwisu w takim stanie czy najpierw udać się do sklepu po wtórnik gwarancji ?
 

kostykiewicz

New member
Dzwon na infolinie, liczy sie paragon najbardziej zakupu, musisz dzwonic na infolinie i zglaszac z kazda reklamacja wydluza sie gwarancja wiec nie cackaj sie znimi tylko dzwon w poniedzialek rano musisz znac wszystkie dane z tyłu telewizora itp.
DZWON
 

Martino_1978

New member
Dzięki za info, tak zrobię.
Generalnie jestem mocno zawiedziony jak firma o takiej historii i renomie budowanej na konstrukcjach kineskopowych mogła wypuścić taki paździerz.
Co gorsza widzę zgłaszane te same mankamenty w nowych modelach z androidem:hihi:
Kiedyś byłem handlowcem w branży rtv i sprzedawałem ludziom serię PW z systemem PIXEL+, to był hi-end,zero niezadowolonych klientów. A teraz? Co aktualizacja to gorszy szajs.:evil:
 

Korbol

New member
kostykiewicz - też dostałem informacje przez telefon że zwrot kasy lub wymiana na inny model, czekam na oficjalne pismo.
i co teraz mam mętlik w głowie co kupić lub na co wymienić;P korci mnie Philips 55pfs7509 ;P a może jednak coś innego do 4500zł 47-55
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Nowe modele po up data działają już normalnie.

Proszę nie używać ordynarnych słów. Wszystkie tego typu będą kasowane.
 

Predo1

New member
Ale inaczej nie da się nazwać firmy philips... nigdy więcej nie kupię nic co ma produkcja - philips
O kasowaniu to my już dosyć wiemy w tym serwisie.
 

kostykiewicz

New member
Dokładnie,
To co napisałem nie powinno zostać usunięte.

Pamiętajcie, nie słuchajcie osób które wstrzymują was przed reklamacją tego telewizora, śmiało reklamujcie później zostaniecie na lodzie, wydając ponad 3 tysiące złotych.

6008 są modelami trefnymi, które posiadają mechaniczne uszkodzenie bądź coś innego czego nie jestem w stanie wypowiedzieć.

Jesli telewizor jest reklamowany 3-4 razy i nic z tego nie jest poprawnie naprawione no to sorry.

Może komuś chodzi dobrze, ale pewnie mało z niego korzysta.


1 ZASADA
JEŚLI KOŃCZY CI SIĘ GWARANCJA JUŻ DZWOŃ NA INFOLINIE I OPISZ DOKŁADNE DZIAŁANIE TWOJEJ USTERKI!!!!

PRZYJDZIE CI TELEWIZOR Z NAPRAWY COŚ NIE TAK DALEJ REKLAMUJ NIE CACKAJ SIĘ GOŚCIU Z TYM BO ZOBACZYSZ ŻE PÓŹNIEJ POZOSTANIESZ NA LODZIE.

OPROGRAMOWANIU DO TEGO TELEWIZORA WYCHODZIŁO CO JAKIŚ CZAS I CO..... G......
 
Do góry