serwis
Witam
Dzięki za podpowiedzi chociaż nie pocieszają. Wysłałem wczoraj maila na pomoc techniczną do Phila, jak się odezwą to wam napisze.
Moim zdaniem nie można tego tak zostawić. Jeśli model 42' może chodzić po cichu, 37' na 100% kontrastu może chodzić po cichu to jest to ewidentna wada fabryczna telewizora i powinien kwalifikować się do wymiany.
Wyłączenie funkcji kontrastu dynamicznego (jak będę w domu to sprawdzę czy po wyłączeniu przestanie buczeć) jest tylko półśrodkiem, przecież ja za tą funkcję zapłaciłem - więc powinienem z niej korzystać a nie ją wyłączyć!
Myślę że sprawa jest na tyle ciekawa, że można się z nią pobujać, telewizję mało oglądam i potrafię bez niej żyć więc powysyłam telewizor do serwisu, jak nic nie da to Rzecznik Praw konsumenta, Janusz Weiss i inni, zobaczymy.
pozdrawiam wszystkich, na pewno się odezwę