philips 32pfl6007k/12 usterki Proszę o pilną pomoc

marcinrr

New member
Proszę o pilną pomoc ! Witam Jestem tu nowy Więc proszę o wyrozumiałość. Posiadam około 1,5 miesiąca telewizor Philips 32pfl6007k/12 Zaobserwowałem u siebie cztery usterki jedna: pasy 2 pionowe po lewej stronie ekrany słabo widoczne, ukazują się np podczas obrazu transmisji meczu. 2 głośniczek z tyłu przy dynamicznych dźwiękach buczy(trzeszczy), nie wiem jak to określić, jakbym na niego postawił kubek metalowy. 3: W menu głównym czasem ikonki dwie ostatnie uciekają całkiem do góry z poziomu. 4:Teraz najważniejsza i proszę kogoś , kto posiada ten model telewizora o sprawdzenie, także u mnie przez 40 dni około telewizor ma 1000 godzin użytkowania, czy , to jest normalne???Gdzie ja średnio oglądam 3 , 4 godziny dziennie lub w ogóle, z tego wychodzi , że tv był włączony 24 h na dobę . Proszę pilnie o pomoc. Pisząc tu liczę na waszą fachową pomoc.
 
Ostatnia edycja:

marcinrr

New member
Witaj adamo_ Nie wiem czy uda mi się zrobić zdjęcie tych linii pasków są troszkę tylko widoczne i czasem. Czy tylko ze względu na te pasy mam reklamować? Usterki są opisane wyżej przeze mnie. Telewizor mam około około półtora miesiąca, czy to nie za długo i kupiłem go w sklepie internetowym. Proszę o odpowiedź, jak zadziałać.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Akurat kupiłeś używany telewizor i to second raepair.
Zwróć i kupuj w dobrym sklepie i nie po postawowe i chyba po serwisowe.
 

marcinrr

New member
Akurat kupiłeś używany telewizor i to second raepair.
Zwróć i kupuj w dobrym sklepie i nie po postawowe i chyba po serwisowe.


Witaj kiki Nie kupiłem używanego sprawdziłem zaraz po zakupie miałem 1 godzinę, ale nie wiem co się dzieję, gdyż teraz mam ponad 1000 godzin, używałem tylko 1,5 miesiąca po 2- 3 - 4 godziny dziennie, a nie 24 godziny

Nie wiem, jak mam zgłosić te 1000 godzin, bo nie wolno użytkownikowi wchodzić do menu serwisowego, grozi utratą gwarancji.
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Takich cudów - wierz mi nie ma.
To urządzenie mechaniczne zaliczy tylko czas oglądania.
I jeśli kupiłeś półtora miesiąca temu - to żeby mieć 1000 godzin - musi grać na okrągło. Gdzie kupiłeś go ?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Dokładnie, też tak policzyłem. Dla mnie mega dziwna sprawa.
Może źle go sprawdziłeś wcześniej ....
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Pierwszy raz słyszę o takim przypadku i trudno będzie Ci tym bardziej udowodnić że to nie TY.
 

marcinrr

New member
No ale musieli, by teraz w serwisie z miesiąc go trzymać, a co najlepsze, że miałem zdjęcie tej jedynki i skasowałem. Ale co ja mam udowadniać, jak on działać musi cały czas nawet bedąć w stanbay'u, by nabić tyle godzin
 
Ostatnia edycja:

adamo_

New member
Bez reklam
Raczej tych 1000 godzin nie wygrałeś, ale zapewne źle spojrzałeś wcześniej.

Może tv liczy w trybie standby, choć to mało prawdopodobne.


Kiki wysłałem PW.


-
 

marcinrr

New member
No tak mogę, to sprawdzić, ale według mnie , powinno być faktyczne zużycie. Ostatnio sprzedawałem 4 letniego philipsa i miał około 2500 godzin
 

tysma

New member
W ogóle nie wiem po co się na ten czas zastanawiać ile telewizor grał. Masz paski jakieś na bokach, które jak mówisz czasami widać. Pewnie na jasnych tłach, biały-szary i mocno wyraźnie przy ruchu bocznym.
Reklamuj z tego tytułu, nie wiem czy philips ma ekran testowy, jeśli tak włącz go i zobacz czy na nim są one widoczne jeśli tak, to z naprawą nie będzie problemu. No, chyba że to banding.
Zostaje jeszcze charczenie głośnika:)
 

marcinrr

New member
Z serwisu może przyjechać po niego serwisant i sam to zobaczy, może tak lepiej, ale nie wiem czy nie lepiej próbować, zwrócić na niezgodność towaru z umową ???
 

tysma

New member
Nie zwrócisz go z tytułu niezgodności towaru z umową. Pójdziesz do sklepu z żądaniem zwrotu gotówki. Ale to sprzedawca ma w pierwszej kolejności wybór tańszego dla niego rozwiązania i będzie to na pewno naprawa. Chyba, że klient napisze pismo, że naprawa ta np ze względu na czas jej realizacji na razi go na niedogodności. Moim zdaniem i tak przy telewizorze to nie wyjdzie.
Będzie to dłużej tylko trwało, bo wpierw ekspertyza i decyzja czy naprawa, wymiana czy zwrot gotówki i na to jest czas 14dni i np. w 14 dzień będzie pismo o decyzji naprawy i dopiero wówczas rozpocznie się naprawa.
Wiele osób myśli, że sprzedawca ma ustawowo 14dni na naprawę sprzętu, a to nie prawda, ma 14dni na ustosunkowanie się do żądania klienta. Przez serwis szybciej to załatwisz.
Ale możesz próbować, jak masz chęci i czas.

Jedynie dobra wola sklepu lub właśnie udowodnienie, że telewizor był powystawowy, a Cie o tym nie poinformowano.
 
Ostatnia edycja:

marcinrr

New member
Nie zwróci go z tytułu niezgodności towaru z umową. Pójdzie do sklepu z żądaniem zwrotu gotówki. Ale to sprzedawca ma w pierwszej kolejności wybór tańszego dla niego rozwiązania i będzie to na pewno naprawa. Chyba, że klient napisze pismo, że naprawa ta np ze względu na czas jej realizacji na razi go na niedogodności. Moim zdaniem i tak przy telewizorze to nie wyjdzie.
Będzie to dłużej tylko trwało, bo wpierw ekspertyza i decyzja czy naprawa, wymiana czy zwrot gotówki i na to jest czas 14dni i np. w 14 dzień będzie pismo o decyzji naprawy i dopiero wówczas rozpocznie się naprawa.
Wiele osób myśli, że sprzedawca ma ustawowo 14dni na naprawę sprzętu, a to nie prawda, ma 14dni na ustosunkowanie się do żądania klienta. Przez serwis szybciej to załatwi.

Jedynie dobra wola sklepu lub właśnie udowodnienie, że telewizor był powystawowy, a Cie o tym nie poinformowano.


Tak doskonale wiem jakie jest prawo zwrotu towaru na niezgodność z umową, tylko pytałem czy warto próbować??? Np : na ten charczący głośnik ?
 
Do góry