Pękająca obudowa

Grisza752

New member
Witam.
Jestem posiadaczem TV 40LA656. Wszystko jest na najwyższym poziomie, ale ponad tydzień temu zauważyłem jakby pęknięcia na dole w przezroczystym kawałku obudowy. Rysa ma już 30 cm. Może ktoś z Was miał taki sam problem i sobie z nim jakoś poradził? Proszę o radę.:hmm:
 

SinNameOn

New member
Grisza752 napisał:
Witam.
Jestem posiadaczem TV 40LA656. Wszystko jest na najwyższym poziomie, ale ponad tydzień temu zauważyłem jakby pęknięcia na dole w przezroczystym kawałku obudowy. Rysa ma już 30 cm. Może ktoś z Was miał taki sam problem i sobie z nim jakoś poradził? Proszę o radę.:hmm:

u mnie to samo.
 

gatar

Active member
Bez reklam
Witam.
Nie wniosę nic nowego do tego wątku a tylko słówko na temat Samsunga ...tak ogólnie.
Niby wszystko ładnie, bajery , cacy i w testach w pismach ochy i achy, a w rzeczywistości
zawsze (no prawie zawsze) jakieś niedoróbki i babole.
Wiem to z autopsji.
 

wiwo

New member
Obejżałem dokładnie TV 40 A656 przez szkło powiększające i nic nie zuważyłem. Ale jak się jakaś rysa pojawi to oddam do serwisu i niech się oni martwią co z tym fantem zrobić.
 

lexior

New member
Siemka.

Ja mam podobny problem. Telewizor LE32A656.
Pęknięcia znajdują się po lewej stronie obudowy w połowie.
Pojawiły się po około 2 tygodniach od zakupu. Telewizor od początku wisi na ściane. Jest ich 5 i mają każde po około 2 cm. Na początku były bardzo małe - ok. 2mm., z czasem stopniowo się powiększały aż do obecnych rozmiarów. Od około 2 miesięcy nic się nie dzieje - nie powiększają się.
Trochę te pęknięcia przeszkadzają zwłaszcza w słoneczny dzień - najbardziej je wtedy widać. Myśle że to może wina jakiś naprężeń obudowy spowodowanych powieszeniem telewizora na ścianie.

Heh - jakby co to mam jeszcze 1,5 roku gwarancji :)
pozdro
 

jarecki1961

New member
Skaza na obudowie Samsunga serii 6

Witam. Również u mojego Samsunga LE 656 pojawiły się niedawno na obudowie skazy. Wygląda to jak pęcherzyki powietrza wewnątrz obudowy. Wiem, że produkcja tych skąd inąd ładnych obudów jest bardzo skomplikowana ( różne warstwy są składane)i tylko dwie fabryki naświeie je robią i wydaje się , że w tej technologi jest błąd... Tylko co z tym fantem dalej będzie? Może ktoś już ma doświadczenie z serwisem w tym temacie.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
nie czekaj . Niezgodność musisz zgłosić w ciągu 6-ciu miesięcy od zakupu - unikniesz problemów.
 

4052GD

New member
tylko jedna seria zostala wypuszczona z wadliwymi obudowami, po jakims czasie spojenia na samych rogach zaczynaja 'lapac' powietrze. samsung doskonale o tym wie. ostatnio zastanawialismy sie czy jest mozliwosc wymiany calego tv od producenta. i jest nikla szansa ze na to pojda, zabieraja ci telewizor i za kilka masz ta sama matryce w innej obudowie. chociaz ostatnio gosciu z samsunga mowil ze bedzie mosliwosc wymiany na drugi:) takze czekma na pecherzyki powietrza....:)
 

supmario

Klub HDTV.com.pl
VIP
Ja śledząc ten (lub podobny) wątek dot. pękających ramek w nowych modelach samsunga jeszcze przed zakupem pytałem przedstawiciela tej firmy w sklepie dla mądrych inaczej co z takim fantem robić gdyby pojawilo sie pęknięcie. Odpowiedź - reklamować w serwisie i w zasadzie powinni wydać nowy TV. (dosłownie - nie słyszał o przypadku by nie wymienili TV).
 

4052GD

New member
supmario napisał:
Ja śledząc ten (lub podobny) wątek dot. pękających ramek w nowych modelach samsunga jeszcze przed zakupem pytałem przedstawiciela tej firmy w sklepie dla mądrych inaczej co z takim fantem robić gdyby pojawilo sie pęknięcie. Odpowiedź - reklamować w serwisie i w zasadzie powinni wydać nowy TV. (dosłownie - nie słyszał o przypadku by nie wymienili TV).




heheh nie slyszal bo nie pracuje on w serwisie, a w sklepie takie informacje ma raczej z drugiej reki:p a serwis na wymiane nie chce isc za bardzo.
 

darko3382

New member
Pękająca obudowa Samsunga 6

Od kilku miesięcy jestem posiadaczem tego modelu.Faktycznie po jakimś czasie zauwarzyłem rysy ,pęknięcia- na początku przypisałem to dzieciakom .
Napisałem do Samsunga co zrobić z rysami,pękającą obudową.

W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:


Jeżeli wada obudowy występuje wewnątrz a zewnętrznie nie nosi żadnych
śladów uszkodzenia, wówczas serwis gwarancyjnie wymienia obudowę na nową.

Konsultant : Piotr , Maciaszek
Centrum Obsługi Klienta
Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
 

ALEX-77

New member
A mi po 7 miesiącach eksploatacji w modelu LE40A756 zaczęła odklejać się w dolnych rogach na dole obudowa i to dość znacznie ,chyba z ciepła odkształcił się ten plastik,miał ktos juz doczyniania z takim przypadkiem ??czy można to reklamować ??
 

w81

New member
Witam ja również mam Samsunga A756 i również na prawym dolnym rogu zauważyłem takie pękniecie w środku obudowy. Dodam ,że tv mam 10 miesięcy.
 

barbiq

New member
To samo u mnie w 656, jakiś czas temu odkryłem na rancie pod matrycą niewielkie pęknięcie, przez 2miesiące pęknięcie urosło ok 10cm! ale cale szczęście że jeszcze 4 lata mam gwarancję mechaniczną:) poczekam aż pozbędą się tych modeli z magazynów,zgłoszę wadę to może uda mi się wyrwać coś lepszego:D może........
 

samsunguser

New member
Witam.

Mam chyba podobny problem z obudową mojego b650. Załączam fotki.

Chodzi o te szare przebarwienie/odbarwienie/skazę na obudowie na wysokości przycisków. Coś jakby tam się rozkleiło w środku albo jakieś powietrze dostało. Miał ktoś może taki problem?

Okazuje się, że znajomemu, który kupował ten sam model razem ze mną, też pojawił się taki "efekt" w tym samym czasie co mi (2-3ce od momentu kupna). Ma ktoś doświadczenia z reklamowaniem tego? Lepiej w ramach gwarancji czy niezgodności towaru z umową?

Pozdrawiam
 

Attachments

  • DSCN6165.JPG
    DSCN6165.JPG
    928 KB · Wyś: 276
  • DSCN6166.JPG
    DSCN6166.JPG
    782,6 KB · Wyś: 164
  • DSCN6167.JPG
    DSCN6167.JPG
    858 KB · Wyś: 220

misiek1003

New member
no właśnie u mnie od 2 miesięcy zaczęły pojawiać się pęcherzyki powietrza teraz nawet czuć je od drugiej strony jak by odpryski, serwis stwierdził że TV nie podlega gwarancji bo to uszkodzenie mechaniczne od uderzenia, w kulki sobie lecą i to ostro, to już druga reklamacja wcześniej gasło podświetlanie matrycy istna masakra,
 

blow

New member
Witajcie.
U mnie jest to samo w TV Le40A656 zgłosiłem to do serwisu samsunga no i odpowiedz iż "wymienią mi obudowę razem z ramką" w której mam pęcherzyki powietrza dziś ma przyjechać do mnie gościu z serwisu wiec zobaczymy co powie zaznaczam iż jedzie z nowa obudową i ma to zrobić na miejscu w domu.
Jak TV stoi w zacienionym miejscu to bąbelki są niewidoczne natomiast w słońcu wygląda to jakbym miał uszczerbioną ramkę w bezbarwnych miejscach.
 

blow

New member
Witajcie.
U mnie jest to samo w TV Le40A656 zgłosiłem to do serwisu samsunga no i odpowiedz iż "wymienią mi obudowę razem z ramką" w której mam pęcherzyki powietrza dziś ma przyjechać do mnie gościu z serwisu wiec zobaczymy co powie zaznaczam iż jedzie z nowa obudową i ma to zrobić na miejscu w domu.
Jak TV stoi w zacienionym miejscu to bąbelki są niewidoczne natomiast w słońcu wygląda to jakbym miał uszczerbioną ramkę w bezbarwnych miejscach.

c.d.
Aaa wiec tak :)
Gość dziś przyjechał do mnie do domu z nowa ramka do TV wymiana trwała ok 15min. przy tym czasie zadałem mu dużo pytań co jest z ta ramką ze są one takie bublowate :(
Powiedział iż jest to wada tej serii TV i że jak znów coś wyjdzie to znów mi wymienią na nową i że już nie jednym montował ramke nawet 3 razy bo co chwile jakieś bąbelki wewnatrz się pojawiały.
Seria A spaprali ramkę ale w serii B jest już OK i nie ma z tym problemów.
Dużym plusem jest to iż pozbyłem się wszystkich mikro rys i mam szkiełko jak z fabryki.
Więc jeśli ktoś ma też podobny problem z ferelna ramką wystarczy znaleść jakieś bąbelki i dzwonić na infolinie serwisu Samsunga i niech wymieniają na nową a tym bardziej że robia to w domu bez żadnego problemu.
Może jak 5 razy wymienia ramkę to będę walczył o wymianę TV na inny :) seria B :)
 

vibor

New member
A u mnie popękała podstawa tzn sam trzpień pomiędzy TV a szklaną podstawą w 32B650. Serwis stwierdził ,że pewnie moją wina bo to uszkodzenie mechaniczne. Mają już kilka szt. z tym problemem podstawy i wszystkie tak samo uszkodzone ( element ten zreszto był montowany w fabryce a nie przez użytkownika). Koszt podstawy to ok 120pln a samego trzpienia ok 45 pln - problem z tym ,że czekam już 3 tygodnie i towaru brak i nie wiadomo kiedy bdzie :(. Najlepsze jest też to, że w tym trzpieniu jest kilka frezów zrobionych w fabryce( poprzecznie) które też mają pęknięcia. Wg mnie spaprali coś w fabryce i szukają jelenia. Żeby to reklamować trzeba oddać razem z TV i czekać nawet miesiąc na TV :) z powodu podstawy. ( na nic tłumaczenia ,że TV można powiesić i nie jest potrzebny do na czas reklamacji/wymiany podstawy).
 
Do góry