Panasonic TX-P50VT30E

robertos80

New member
No to już jest kręcenie się w kółko. Raz piszecie, że krytykują tylko Ci, którzy VT30 nie mają a użytkownicy wyłącznie chwalą i są zadowoleni a teraz przyznajecie, ze użytkownicy jednak tez krytykują i to dlatego, ze... wady są niewidoczne w testach. Przyznam, ze stopień "zakręcenia" tej teorii jest dla mnie już zbyt duży:shock: Zostaję więc przy swoim czyli, że są tym wkurzeni. Takie bolączki jak zielona poświata, green ghosting, skoki jasności czy wiele innych (aktualnych i częściowo wyeliminowanych) można zauważyć prawie od razu, tym bardziej że większość testów nie trwa kilka godzin a najmniej kilka dni. Po drugie telewizory do testu otrzymuje się dzięki uprzejmości itd... kojarzysz tą formułkę? No właśnie... Jak sądzisz, czy dostarczający sprzęt do testów sprawdzi go wcześniej pod kątem wad oraz niedociągnięc i wybierze najlepszy, pozbawiony problemów czy weżmie pierwszy lepszy z półki? Myślę, że jednak zatroszczy się o to, żeby nie było "wpadki", która (gdyby wyszła w czasie testów) mogłaby bardzo drogo kosztować! A więc testy prezentują raczej ogólne mozliwości danego modelu a nie jego wady fabryczne. CZasami coś się przemknie ale generalnie w testach nie widziałemopisany zbyt wielu tego typu usterek.


Muszę Cię rozczarować, bo kablówki także korzystając z z dvb-s i anten satelitarnych a to, że u nich sygnał zanika trochę później wynika m.in. z wielkości anten i ich tzw. zysku. Zresztą te przykłady są trochę nie trafione - ja nie mam pretensji, że kiedy np. nie ma prądu znika mi obraz na tv. A jeśli nadal uważasz, że Twoje przykłady są trafione, to w takim razie bezwarunkowo przyznajesz, że wszystkie wymienione wady plazm są immanentą częścią tej technologii (podobnie jak zanik sygnału gsm czy problemy z dvb-s w czasie ulewnego deszczu).

don111 załatwię Ci Nobla jeśli pokażesz mi uciążliwy i widoczny efekt halo w trakcie filmu.;) Pozdrowienia dla wszystkich!

chciałbym też dowiedzieć się, co Ty wybrałbyś na moim miejscu?
 

GORB

New member
ja 2 mies temu szukalem telewizora i bralem pod uwage 50VT30 byl za 2000 Euro ...
dolozylem do 9706 Phila (2200 Euro).. bylo warto

A ja poszedłem w drugą stronę i finalnie kupiłem uboższego brata, czyli 50G30. Też uważam, że było warto, bo obraz super, a oszczędziłem ok. 2,5 tys. zł. Myśłę, że różnica w obrazie 2D nie jest warta tej kwoty, a 3D w moim przypadku odpada - astygmatyzm.
 

Marucins

Member
marucins zproboj pliki mkv przerobic mkvmerge tzn dokladnie zrobic naglowki no compression powinno byc ok


Nic nie pomogło, albo ja sam coś źle ustawiam. Wrzucam screen czy oto ustawienie chodzi.

Dodatkowo zamieszczam filmik o jakim przycinaniu wspomniałem post wyżej (możliwość podglądu).

Podgląd -> FILM (IMG_2299.MOV) Zippyshare.com

- Jak widać na filmie, obraz skacze a dźwięk sobie spokojnie leci. Film po wcześniejszym "przemuxowaniu" z opcją none compression.


ibvZcpFxUyN9QG.png
 

maciejlub

New member
Hej
Czy ktoś z posiadaczy VT30 robił juz u siebie kalibrację obrazu? Jak tak to podzielcie się wrażeniami.
Mam dostęp do urzadzenia Xrite i1, tylko nie mam softu żeby to odpalić. Czym to mogę ruszyć?

Ciekawa sprawa - telewizor ma zaawansowane funkcje ułatwiające profesionalną kalibrację, a jak zadzwoniłem do serwisu Panasonic-a w Poznaniu z zapytaniem czy świadczą takie usługi, to mam wrażenie, że koleś słyszał o tym po raz pierwszy.
 
Ostatnia edycja:

wawi

New member
Witam właśnie jestem już posiadaczem tego telewizora TX_P50VT30E
Zakup przez sklep .oleole. pl /telewizory-led-lcd-plazmowe/panasonic-tx-p50vt30e.bhtml#afterSearch-panasonic+tx-p50vt30e||
dostawa do 24H
telewizor wisi na ścianie na uchwycie M VESA Super Slim Tilt & Turn/ VESA Wallmount
youtube.com/watch?v=3YtL8Us65Bo

uchwyt super polecam
 
Ostatnia edycja:

Rossik

New member
Rossik.
Bardzo jestem ciekawy jak się rozwija temat naprawy Twojego TV. Z poprzednich postów wnoszę że był u Ciebie serwisat, usterkę potwierdził i co się dzieje dalej? Oddałeś już TV do serwisu?
Serwisant odwiedził mnie w czwartek 15 XII ponownie. Miał wgrać soft eliminujący problem zielonej poświaty. Okazało się, że soft który wgrywał był zwykłym softem w wersji 1.801, a tą wersję mój TV pobrał wcześniej z netu i już była na pokładzie (aktualizacja z v1.7). Serwisant podobno jeszcze coś wgrywał, tak twierdzi. W każdym razie nie ma najmniejszej nawet poprawy w temacie zielonej poświaty po drugiej wizycie serwisu. Dzisiaj serwisant miał się kontaktować ponownie z centralą w W-wie. Jakie są ustalenia po tym kontakcie nie wiem. Sam serwisant widać zna się na TV, jednak postawa centrali i tego co jest jeszcze nad nią rozczarowuje - specjalista z centrali w W-wie z którym rozmawiałem potwierdził, że dostają polecenia co robić gdzieś z wyższej góry i w zasadzie o sofcie wgrywanym do TV nic nie wiedzą. Nie wiem czy boją sie zapytać czy "wyższa góra" nie chce im powiedzieć. Ponadto usilnie twierdzą, że mój przypadek jest nietypowy i spotykają się z tym problemem zielonej poświaty po raz pierwszy.
 

Rossik

New member
NIE KOLEGO TO WY POSIADACZE PISZECIE O SKOKACH JASNOśCI RWANIU OBRAZU POWIDOKACH GREEN HOSTINGU ZUŻYCIU PRĄDU I ITD,[\QUOTE]

Green ghosting to cecha każdej plazmy wynikająca z zasady jej działania ... Skoki jasności występują w plazmach Panasonica od lat.
:)

Nie wiem czy Green Ghosting jest problemem w VT30, raczej nie. Co innego Green Tinge (Green Tint). Jesli byś na to trafił i zobaczył u siebie, to nie sadzę abyś taki TV chciał oglądać i robiłbyś chyba wszystko bu Ci sprzęt wymienili. To nie jest zwykła bolączka plazm, sa podobno egzemplarze bez tej wady.
Jeśli chodzi o problem skoków jasności w VT30 - w USA na którymś forum wyczytałem, że ten problem już jest tam rozwiązany. Tam serwisanci podobno wymianiają jakąś płytkę elektroniczną i problem znika. Nie wiem czy w USA problem skoków jest dokładnie taki sam jak w EU ani na ile różnią się ich wersje VT30, by ta sama wymiana części elektroniki rozwiązała i u nas problem. Dla mnie osobiście skoki jasności to nie problem.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
W Polsce jak nigdzie w Europie jest możliwość skorzystania z prezentacji w domu.
I sprawa jest bardzo prosta. Przecież w domu na spokojnie okaże się komu co najbardziej przeszkadza. Po co te stresy przez następne lata z powodu źle wybranego telewizora.
Testuj telewizory w domy przed zakupem.
Nie dołączaj do - "Mądry Polak po szkodzie"
 

Filodendron

New member
Witam forumowiczów! Stałem się również posiadaczem 50vt, telewizor przed zakupem sprawdziłem i na moje oko nie ma martwych pikseli ani zielonych plam ale mam jedną uwagę, w porównaniu do mojej poprzedniej plazmy (Panasonic 42PY85P) w rożnych scenach biały ma zabarwienie jakby różowawe. Na planszach testowych biały wyświetlany jest poprawnie. Sygnał to tnk hd z modułu. Czy to wynika z "nowości" tej plazmy, musi się dopalić czy może trzeba coś poustawiać. Oczywiście tv nie skalibrowany, przepracuje z 500h pomyślę o kalibracji. Za wszelkie info z góry dzięki.
 

maniek86krk

Klub HDTV.com.pl
vip
Dzis wlaczylem z ciekawosci plansze testowe zeby sprawdzic jak wyglada zielona plama na moim TV po zakupie i wlaczeniu bialej planszy testowej mialem zielona plame przez cala wysokosc TV na srodku. Dzis po przepracowaniu 378h ku mojemu zaskoczeniu zielona plama jest od srodka tv do dolu i zrobila sie znacznie mniej widoczna gorna czesc ekranu jest juz calkowicie biala tak jak na bokach tv jestem z tego faktu bardzo zadowolony zobaczymy co bedzie po przeproacowaniu 500 h
 

wawi

New member
Hej, też szukam bardzo płytkiego uchwytu do VT30, ale do wersji 65". Z tego co czytałem w instrukcji do wersji 65", producent zaleca min. 7cm odległości od ściany!

telewizor wisi na ścianie na uchwycie M VESA Super Slim Tilt & Turn/ VESA Wallmount

Zobacz sobie ten filmik youtube.com/watch?v=3YtL8Us65Bo
Uchwyt ten można wysunąć max do około 35 cm
Kolego nie będzie problemu by ustawić TV 7cm od ściany...
Pozdrawiam
 

Ropuszek

New member
Serwisant odwiedził mnie w czwartek 15 XII ponownie. Miał wgrać soft eliminujący problem zielonej poświaty. Okazało się, że soft który wgrywał był zwykłym softem w wersji 1.801, a tą wersję mój TV pobrał wcześniej z netu i już była na pokładzie (aktualizacja z v1.7). Serwisant podobno jeszcze coś wgrywał, tak twierdzi. W każdym razie nie ma najmniejszej nawet poprawy w temacie zielonej poświaty po drugiej wizycie serwisu. Dzisiaj serwisant miał się kontaktować ponownie z centralą w W-wie. Jakie są ustalenia po tym kontakcie nie wiem. Sam serwisant widać zna się na TV, jednak postawa centrali i tego co jest jeszcze nad nią rozczarowuje - specjalista z centrali w W-wie z którym rozmawiałem potwierdził, że dostają polecenia co robić gdzieś z wyższej góry i w zasadzie o sofcie wgrywanym do TV nic nie wiedzą. Nie wiem czy boją sie zapytać czy "wyższa góra" nie chce im powiedzieć. Ponadto usilnie twierdzą, że mój przypadek jest nietypowy i spotykają się z tym problemem zielonej poświaty po raz pierwszy.


Czy po Twoich "reklamacjach" (mam zastrzeżenia) ktokolwiek odpowiedział Ci na piśmie, telefonicznie itd?, czy Twoje zastrzeżenia były tylko obserwacjami które przedstawiłeś telefonicznie? Zgłosiłeś wniosek o reklamacje? mam wrażenie że rozmawiasz z nimi telefonicznie, przedstawiasz problem i nic po za tym.... i dlatego jałowo to wygląda...

Złóż formalny wniosek o wadę, telefonicznie bądź w innej formie, powinieneś dostać jakiś dokument o usterce--> a na to jest odpowiedni czas by ją osunęli, a nie zabawa w kotka i myszkę...

Rossik,
działaj bardziej zdecydowanie i bez zbędnych emocji, to co serwis wyprawia - robi to z Twojej nieświadomości jak większości użytkowników tego tv--> a nuż odpuści...

Trzymam kciuki :)


W Polsce jak nigdzie w Europie jest możliwość skorzystania z prezentacji w domu.
I sprawa jest bardzo prosta. Przecież w domu na spokojnie okaże się komu co najbardziej przeszkadza. Po co te stresy przez następne lata z powodu źle wybranego telewizora.
Testuj telewizory w domy przed zakupem.
Nie dołączaj do - "Mądry Polak po szkodzie"
Z szacunku do innych użytkowników, wypadało by odpowiedzieć choćby "maniek86krk" na które nie raczyłeś się pofatygować...

Po za tym temat jest o konkretnym modelu , a stresy polegają temuż że modelu a nie innemu...
Nie chodzi o źle dobrany TV a wady fabryczne...
I też mam podać Ciebie jak ty mnie przed paroma dniami o łamanie regulaminu- "wycieczki osobiste"?

Zacznij szanować innych a nie tylko widzisz swój interes!!

p.s. Liczę na obiektywność a nie stronniczość administratorów, to forum jest dla wszystkich! prostolinijnych, szczerych i tym bardziej nie łamiących regulamin :)
 
Ostatnia edycja:

Rossik

New member
Witam forumowiczów! Stałem się również posiadaczem 50vt, telewizor przed zakupem sprawdziłem i na moje oko nie ma martwych pikseli ani zielonych plam ale mam jedną uwagę, w porównaniu do mojej poprzedniej plazmy (Panasonic 42PY85P) w rożnych scenach biały ma zabarwienie jakby różowawe. Na planszach testowych biały wyświetlany jest poprawnie. Sygnał to tnk hd z modułu. Czy to wynika z "nowości" tej plazmy, musi się dopalić czy może trzeba coś poustawiać. Oczywiście tv nie skalibrowany, przepracuje z 500h pomyślę o kalibracji. Za wszelkie info z góry dzięki.
Możesz podac mi kilka informacji?
1. Czy Twój P50VT30E był zapakowany w folię czy tylko zabezpieczony styropianem?
2. Jaki jest numer seryjny Twojego egzemplarza?
 

Rossik

New member
Czy po Twoich "reklamacjach" (mam zastrzeżenia) ktokolwiek odpowiedział Ci na piśmie, telefonicznie itd?, czy Twoje zastrzeżenia były tylko obserwacjami które przedstawiłeś telefonicznie? Zgłosiłeś wniosek o reklamacje? mam wrażenie że rozmawiasz z nimi telefonicznie, przedstawiasz problem i nic po za tym.... i dlatego jałowo to wygląda...
Rossik, działaj bardziej zdecydowanie i bez zbędnych emocji, to co serwis wyprawia - robi to z Twojej nieświadomości jak większości użytkowników tego tv--> a nuż odpuści...
Reklamację zgłosiłem pisemnie na zasadzie niezgodności towaru z umową, bezpośrednio w sklepie.
Jako uzasadnienie niezgodności podałem: 1. obraz nie odpowiada jakością innym egzemplarzom VT30 a nawet konkurencyjnym plazmom (brak w nich tej poświaty zielonej). 2 Jakośc obrazu nie odpowiada publicznym zapewnieniom producenta lub jego przedstawicieli z reklam i katalogów oraz z informacji prasowych. 3. TV posiada funkcję kalibracji ISFccc, która jest u mnie bezużyteczna. Chciałem dodać, że mój TV nie spełnia wymagań certyfikacji THX, ale tego nie mam potwierdzonego.

Sklep odpowiedział pisemnie w ciągu 2 tygodni, że z uwagi na wysoki koszt TV będzie naprawiany, a nie wymieniany. Potem nastąpiły 2 wizyty serwisanta: oględziny - zdjęcia do ekspertyzy w centrali - polecenie centrali do serwisanta o wgraniu nowego softu - wgranie softu w ostatni czwartek. Efektu naprawy brak, poświata pozostała. Serwisant miał wczoraj dzwonić do centrali, że problem nie jest rozwiązany. Jaka będzie decyzja centrali nie wiem. Mój następny krok to pismo ponowne do sklepu, że naprawa się odbyła, ale serwis nie jest w stanie usunąć usterki i żądam ponownie wymiany lub zwrotu pieniędzy. Co odpowiedzą nie wiem.

Wczoraj dzwoniłem też do centrali reklamacyjnej sklepu (to duża krajowa sieć) w W-wie. Zgłosiłem, że naprawa TV nie była skuteczna. Człowiek po drugiej stronie pyta mnie - "Czy po naprawie TV świeci?" - ja że świeci :D Człowiek nie wnikał jak świeci, nic go już nie interesowało, tylko stwierdził, cytuję w przybliżeniu ile pamietam "skoro świeci, to znaczy że towar jest zgodny z umową i reklamacja jest zakończona" :shock:. Po tym wiedziałem, że z tym kimś nie ma sensu rozmawiać i będę pisał drugie pismo oficjalne. Chyba że Panasonic odezwie się wcześniej i zaproponuje jakieś rozsądne rozwiązanie problemu.

Dodam, że prosiłem serwisanta, by przekazał do centrali Panasonica moje żądanie dostarczenia wyników ekspertyzy oraz informacji na temat softu, który mieli wgrywać do TV. Ekspertyzy nie dostałem ani ja ani sklep ani informacji o sofcie (sami nic nie wiedzą). Sklep odpowiedział na moją reklamację do 14 dni, bo takie są wymagania ustawy (gdyby nie zdążyli to z automatu oznacza, że moje roszczenia uznali), ale wysyłając mi pismo nie znali także wyników ekspertyzy z centrali Panasonic'a. Nie znam przepisu wg którego mógłbym zmusić centralę Panasonica do udzielenia mi informacji o wynikach ekspertyzy mojego TV. Jeśli ktoś zna taki dokument, na który można się powołać, to proszę niech poda. Na pewno skorzystam ;-) i pewnie nie tylko ja.
 
Ostatnia edycja:

Blendor

New member
rossik fabrycznie tv jest zapakowany w 2 folie piankowa i zwykla !!
nastepnie na dwoch rogach ma taka tasiemke zabespieczajaca naklejona
jesli tego nie miales calkiem prawdopodobne ze trafiles na poserwisowke
 

Rossik

New member
rossik fabrycznie tv jest zapakowany w 2 folie piankowa i zwykla !!
nastepnie na dwoch rogach ma taka tasiemke zabespieczajaca naklejona
jesli tego nie miales calkiem prawdopodobne ze trafiles na poserwisowke
Dzięki za info. Wydawało mi się że nie było foli, ale poleciałem sprawdziłem, była folia - pianka z jednej strony a zwykła z drugiej.

Tasiemki wciśnięte w krawędzie TV także były.

Jeśli ktoś w ciągu ostatniego tygodnia nabył P50VT30, proszę o podanie numeru seryjnego i informacji czy może zauważył u siebie problem poświaty zielonej. Może w końcu zorientowali się w fabryce paneli plazmowych, że jest coś nie tak i poprawili linię produkcyjną (jeżeli problem powstaje na produkcji). Chciałbym wiedzieć, na jakie numery seryjne najnowsze można obecnie liczyć dla P50VT30.
 
Ostatnia edycja:
Do góry