Panasonic TX-P50VT30E

Mielonka

New member
Co do powidowków/wypaleń w VT30 - udało mi się zrobić powidok albo go wypalić poprzez granie na konsoli. Najdłuższa sesja miała ok 6h. Od kilku dni obserwuję powidok, który albo się wypalił albo baaaaardzo długo znika. Wydaje mi się, że jego intensywność trochę osłabła ale równie dobrze może być to odczucie powodowane podświadomą chęcią pozbycia się tego. Nie jest szczególnie zauważalny i uciążliwy ale wiedza o tym, że tam jest doprowadza mnie do złości... no i mam syndrom odstawienia PS3.
 

devil-80

New member
Co do powidowków/wypaleń w VT30 - udało mi się zrobić powidok albo go wypalić poprzez granie na konsoli. Najdłuższa sesja miała ok 6h. Od kilku dni obserwuję powidok, który albo się wypalił albo baaaaardzo długo znika. Wydaje mi się, że jego intensywność trochę osłabła ale równie dobrze może być to odczucie powodowane podświadomą chęcią pozbycia się tego. Nie jest szczególnie zauważalny i uciążliwy ale wiedza o tym, że tam jest doprowadza mnie do złości... no i mam syndrom odstawienia PS3.

Czy zniknie to po jakimś czasie czy nie ma na to szans?
Też chcę kupić ten telewizor 5 lat gwarancji itp,ale mam zamiar grać na xbox czasami mogę też dłużej pograć 5-6 godzin czy w takim wypadku lepiej kupić inny model jaki?
 

Alcatraz

New member
W przypadku grania 5-6 godzin na konsoli to ja bym jednak plazmy nie kupował. To zdecydowanie technologia do wieczornych seansów filmowych a nie wielogodzinnych sesji z grami.
 

devil-80

New member
ok ale chodzi mi o granie dzienne 5-6 godzin a nie non stop bez przerwy . Czyli powiedzmy 3 godzinki gram nastepnie albo wyłączam telewizor albo oglądam jakiś kanał tv i później dopiero wracam do grania na kolejne pare godzin . Czy w takim wypadku mogę kupić plazmę?
 

Alcatraz

New member
Poczytaj wczesniejsze wpisy. Koledzy piszą, że jeśli przerwy w wyświetlaniu statycznych obrazów (a w grach często jest ich sporo i są kontrastowe) będą zbyt krókie to ten czas będzie się sumował i wyświetlanie w międzyczasie czegoś innego nie pomoże. A jeśli planujesz granie 5-6 godzin dziennie to siłą rzeczy te przerwy nie będą zbyt długie a więc ryzyko spore.
 

Mielonka

New member
Nie gram po 5-6 godz. dziennie. Czasem co 2-3 dzień, a czasem 1 w tygodniu, a czasem 3 dni pod rząd.

W internecie jest wiele opinii użytkowników i "specjalistów" od plazm, którzy głoszą hasła, że współczesne plazmy (vide neoPDP Panasa) są praktycznie odporne na powidoki i wypalenia. Bzdura. Ta technologia jest i póki co będzie podatna na powyższe przypadłości ale na pewno w mniejszym stopniu niż kiedyś. Plazmy niestety trzeba używać z rozwagą (o czym się niestety przekonałem na sobie) ale nie zmienia to faktu, że VT30 jest udanym produktem i wartym polecenia.

@devil-80 - nie wiem dlaczego mnie pytasz czy zniknie, skoro z treści mojej wypowiedzi wynika, że nadal powidok jest.
 

claudio

Member
ja tam gram po ok. 2 godzinki na PS3, a ostatnio ze szwagrem w COD: BO w 3D gralismy kolo 4 godzin i niema wypaleń.
Mam nadzieje ze nie bede mial z tym problemow ;)
 

marek467

New member
Witam ponownie wszystkich posiadaczy vt30.
Posiadam 55VT30E od 02.09 i co - opinie bardzo dobre a ja mam BUBLA za prawie 9tys.
Od dłuższego czasu walczę z dużym "czerwonym" szumem w górnej części ekranu. Już trzy zgłoszenia do serwisu , który sobie wogóle z tematem nie radzi . Sprawdzali , moduł wymieniali teraz mówią ,że inny moduł trzeba wymienić . Jaja jak berety . Ja rozumiem ,że mam gwarancję ,że jeśli sobie nie poradzą to wymienia na nowy ( chyba) ale tyle kasy i tyle kłopotów - no cóż ŻAŁUJĘ WYDANYCH PIENIĘDZY NA TEN REKLAMOWANY BUBEL.
 

Ropuszek

New member
Byłem w sobotę w euro rtv agd bo cena tej plazmy spadła do 6290 zł.

Pytałem sprzedawców o możliwość sprawdzenia, powiedzieli mi że owszem mogę sprawdzić na miejscu ale przed tym muszę zapłacić ( co jest dla mnie dziwne), a gdy będzie coś nie tak według mnie, zamówią mi następny egzemplarz.
Uważam że zawsze mam możliwość sprawdzenia, i dopiero po tym dokonać transakcji, oni są innego zdania....

Zrobili mi nawet zamówienie (o które nie prosiłem) dzisiaj patrze na necie i cena w tym sklepie skoczyła do 6490zł -->dziwne....

Patrzę na to zamówienie, rezerwacja jest do jutra,czyli teoretycznie mam do jutra czas na zakup w tej cenie z rezerwacji (6290zl).

Proszę pomóżcie :niewiem:
 

IceBreaker

New member
Witam ponownie wszystkich posiadaczy vt30.
Posiadam 55VT30E od 02.09 i co - opinie bardzo dobre a ja mam BUBLA za prawie 9tys.
Od dłuższego czasu walczę z dużym "czerwonym" szumem w górnej części ekranu. Już trzy zgłoszenia do serwisu , który sobie wogóle z tematem nie radzi . Sprawdzali , moduł wymieniali teraz mówią ,że inny moduł trzeba wymienić . Jaja jak berety . Ja rozumiem ,że mam gwarancję ,że jeśli sobie nie poradzą to wymienia na nowy ( chyba) ale tyle kasy i tyle kłopotów - no cóż ŻAŁUJĘ WYDANYCH PIENIĘDZY NA TEN REKLAMOWANY BUBEL.

Marek jaką masz wersję firmware? Z tego co się zorientowałem to najnowszy firmware jest lekarstwem na czerwony szum w górnej partii ekranu i nic tu nie trzeba wymieniać w serwisie.
 

marekwar

New member
Soft 1.801

IceBreaker - Marek już pisał, że ma najnowszy soft a problem nadal występuje. Cytat poniżej.
U mnie pokazuje soft 1.801. Ale mam TX-P42VT30 , nie wiem czy jest zależny od wielkości matrycy. Najnowszy soft rozszerza możliwości Viera Cast np. o płatny serwis Wealth 3D.
Czerwone kropki nadal występują, szczególnie widoczne na równomiernym żółtym tle oraz przy przesuwaniu się białego pasa. Aby to dostrzec trzeba włożyć nos w TV
 

doktor1975

New member
Witam ! Od pewnego czasu po wyłączeniu i ponownym włączeniu telewizora automatycznie rozszerza się obraz chociaż ustawiłem format 16:9 .Wciskam na pilocie Aspect i powracam do formatu 16:9 .Nie wiem czy dzieci coś pokombinowały , na dekoderze od satelity tez ustawiłem 16:9 .Z góry dzięki za pomoc .
 

Ropuszek

New member
Ponawiam prośbę - wszyscy wyrzucili pudełka? :niewiem:

ostatni jakaś dziwna posucha w temacie... na moją prośbę też nikt nie odpowiedział...
50VT ma wymiary 133 x 84 x 26 cm z tego co czytałem tu na forum,wymiarów 55VT niestety nie widziałem tutaj.

Zauważyłem że od paru dni TV drożeje...


Ja już zamówiłem i najwcześniej będzie w piątek ewentualnie w sobotę :)

I też mam pytanie:

Będę miał możliwość sprawdzić tv, nie mam laptopa, ale posiadam ps3.
Czy jest jakiś program, filmik czy obrazy jpg itd które by umożliwiały w szybki sposób sprawdzić matryce tego tv?
 

marek467

New member
Marek jaką masz wersję firmware? Z tego co się zorientowałem to najnowszy firmware jest lekarstwem na czerwony szum w górnej partii ekranu i nic tu nie trzeba wymieniać w serwisie.

Niestety TO NIE TEN TROP gdyż:
1. przed wymianą modułu aktualizowałem soft do 1701
2. po wymianie modułu też aktualizowałem do 1801
Najlepsze ,że fahowcy z W-wy też nie wiedza o co chodzi. Bujam się więc z problemem dalej

p.s
sorrki że nie podam wymiarów pudła do 55 ale jest ono w serwisie
 

maniekn274

New member
Bez reklam
ostatni jakaś dziwna posucha w temacie... na moją prośbę też nikt nie odpowiedział...
50VT ma wymiary 133 x 84 x 26 cm z tego co czytałem tu na forum,wymiarów 55VT niestety nie widziałem tutaj.

Zauważyłem że od paru dni TV drożeje...


Ja już zamówiłem i najwcześniej będzie w piątek ewentualnie w sobotę :)

I też mam pytanie:

Będę miał możliwość sprawdzić tv, nie mam laptopa, ale posiadam ps3.
Czy jest jakiś program, filmik czy obrazy jpg itd które by umożliwiały w szybki sposób sprawdzić matryce tego tv?
nie sądzę żeby kurier chciał czekać aż ty wszystko podłączysz,10min to nie wiele,a jak był by mróz -20 to też byś na biegu chciał podłączać,sprawdz tylko przy nim czy jest cała matryca pod światłem i czy niema uszkodzeń mechanicznych i wsio,chyba że odpalisz mu na butelkę to pewnie by ze 20min poczekał.
 
Do góry