Panasonic TX-P42UT50B - pasy/zacieki na ekranie

Tika

New member
Bez reklam
Hej. Kilka dni temu zakupiłam Panasonica TX-P42UT50B, oczywiście skuszona dobrymi recenzjami w sieci, lecz ostatnio podczas meczu w tv zauważyłam pionowe paski, coś w rodzaju jakby zacieków (obraz z telewizji cyfrowej naziemnej), inni domownicy nie zauważyli ale ja jestem przeważnie wyczulona jeśli chodzi o jakość sprzętu. Jeśli chodzi o zakup to przy wyjmowania z pudełka wyglądał na nowy, wszystkie folie, kartoniki itp. Czy jest to wada fabryczna czy po prostu ten model tak ma? Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?

Ps. załączam fotkę w/w problemu zrobionej za pomocą aparatu (wrzuciłam jpega na tv z zielonym tłem za pomocą telefonu, jeśli ma to jakieś znaczenie)

imageshack.us/a/img534/5370/zielonetlom.jpg
 

aferdzyn

New member
Ja mam coś takiego w modelu p42gt30e, wczoraj wysłałem go na gwarancji do serwisu. Jest wątek o paskach na forum w modelu s30 ale nikt nie raczył napisać jak zakończyły się jego przypadki. Widzę że te plazmy które miały mieć taki super obraz są do bani, mnie też wnerwiają takie przebarwienia i nie są to wypalone powidoki.
 

pejotwroc

New member
Jestem ciekaw jak zakończyła się Twoja przygoda z serwisem. Mam to samo w 42ST50. Tylko wywaliłem już karton więc nie wiem jak to by było z wysyłką. Wysłać bez oryginalnego opakowania aż strach.
 

Tika

New member
Bez reklam
chciałam zwrócić TV do sklepu na zasadzie zwrotu towaru zakupionego na odległość, ale nie chcą przyjąć TV, bo mówią, że rozpakowanych nie przyjmują, to niby jak miałam sprawdzić, że tv jest sprawny czy wadliwy?

Ps. TV kupiony tydzień temu
 

aferdzyn

New member
P42gt30e, po tygodniu telewizor wrócił z serwisu. "Sprawdzenie, producent nie uznał zgłaszanego zjawiska za defekt, sprzęt sprawny", więc radzę unikać tej technologii i firmy. Taki finał mojej sprawy. Nie wiem jak u innych.
 

przemek_24

New member
ale macie ludzie problemy :) u mnie też chyba występuje to zjawisko, ale powiem szczerze, że zauważyłem je dopiero po 2 miesiącach od zakupu i prawdę mówiąc przy normalnym użytkowaniu tv w ogóle mi to nie przeszkadza, ponieważ w moim przypadku jest to całkowicie niewidoczne, zauważyłem je dopiero jak odpaliłem pionowy pas do odświeżania. co więcej mój panas buczy i też mi to nie przeszkadza bo pierwsze buczenie usłyszałem po kilku tygodniach od zakupu jak całkowicie wyciszyłem tv :) więc jak wyżej przy normalnym oglądaniu wg. mnie problem nie istnieje, a słuch mam naprawdę wrażliwy ;) ale z własnego doświadczenia wiem, że macie chyba syndrom pierwszych dni po zakupie plazmy. ja też jak kupiłem mój tv to w pierwszych tygodniach byłem przewrażliwiony na punkcie powidoków, migotania obrazu itp. powiem szczerze, że były dni, że chciałem go zwrócić i kupić leda. jednak dzisiaj 4 miesiące po zakupie mogę powiedzieć jedno, nie żałuję, że kupiłem plazme, co więcej ciesze się, że ją kupiłem, jestem bardzo zadowolony powidoki póki co nie występują, nie bawiłem się w żadne docieranie, oglądam na całkiem sporym kontraście i mam gdzieś jakieś drobne jego wady typu migotanie obrazu itp.
 

przemek_24

New member
Tika natomiast jeżeli jednak będziesz chciała zwrócić tv, a kupowałaś go na zasadach umowy sprzedaży na odległość to oczywiście możesz go zwrócić bez podania przyczyny w terminie 10 dni od otrzymania towaru powinaś złożyć oświadczenie kupującemu, że chcesz zwrócić towar, ten nie ma prawa do odmowy przyjęcia towaru. następie zwracasz towar w terminie 14 dni od złożenia w/w oświadczenia, a sprzedawca zwraca Ci pieniądze. postrasz ich uokikiem i rzecznikiem praw konsumentów powinno zadziałać.
 

pejotwroc

New member
U mnie ten pas po prawej stronie ekranu jest zawsze widoczny jak jest jakieś jednolite tło. Więc jest to trochę upierdliwe. Ciekawe czy kolega który wysłał telewizor do serwisu też widział pasy w prawie każdej scenie czy tylko na planszach testowych i meczach piłki nożnej.
 

aferdzyn

New member
Widziałem je na meczach i na jednolitych jaskrawych tłach. Wnerwia mnie w tym tv to że miał być taki super a jest to zwykły gniot. Trzeba się będzie przyzwyczaić, w st50 też ludzie widzą te pasy, więc ten typ tak ma:)
 

Tika

New member
Bez reklam
Tika natomiast jeżeli jednak będziesz chciała zwrócić tv, a kupowałaś go na zasadach umowy sprzedaży na odległość to oczywiście możesz go zwrócić bez podania przyczyny w terminie 10 dni od otrzymania towaru powinaś złożyć oświadczenie kupującemu, że chcesz zwrócić towar, ten nie ma prawa do odmowy przyjęcia towaru. następie zwracasz towar w terminie 14 dni od złożenia w/w oświadczenia, a sprzedawca zwraca Ci pieniądze. postrasz ich uokikiem i rzecznikiem praw konsumentów powinno zadziałać.

mieszkam w UK i TV również z tutejszego internetowego sklepu, który odmawia przyjęcia TV, bo twierdzi, że rozpakowanych nie przyjmują, wiem, że prawo w UE konsumenta wszędzie jest takie same(czyli sklep postępuje bezprawnie odmawiając przyjęcia), poza tym serwis Panasonica twierdzi, że sklep powinien przyjąć TV bez łaski, na razie czekam na serwisanta, który ma stwierdzić usterkę, jeśli ją stwierdzi, wtedy sklep nie będzie już miał wymówki i musi wymienić na sprawny lub oddać pieniądze, nie chcę go serwisować, ponieważ to sklep odpowiada za sprzedaż wadliwego towaru

Ps. w UK jest taka promocja, że dają 2 pary okularów za free (zamawia się na stronie Panasonica), zamówiłam 2 tygodnie temu i do to tej pory nie przyszły
 
Ostatnia edycja:

Tika

New member
Bez reklam
był serwisant z Panasonica i stwierdził usterkę ekranu (wystawił ekspertyzę), sklep dzwonił do Panasonica w celu potwierdzenia ekspertyzy, telewizor został odesłany do sklepu(na ich koszt), teraz czekam na zwrot pieniążków (sklep nie ma na wymianę tego samego modelu, podobno tego modelu już nie produkują) i powoli rozglądam się za innym tv, prawdopodobnie też plazmowy

Ps. ekspertyza serwisanta kosztuje(na szczęście nie tak dużo), ale może uda się aby to sklep ją pokrył (przecież to sklep sprzedał mi wadliwy tv i za niego odpowiada)
 
Ostatnia edycja:
Do góry