Panasonic TX-L47ET5e - WiFi zniknęło.. :(

buda102

New member
Witam

Od jakichś 2 tyg użytkuję telewizor PANASONIC Tx-L47ET5E. Do tej pory z Wifi było wszystko w porządku - youtube i inne działały aż miło.

A dzisiaj nie wiadomo czemu brak połączenia... WTF?? Ktoś pomoże?

EDIT:
Zrobiłem 2 rzeczy - podniosłem router na biurko (leżał za biurkiem) i odłączyłem na kilka minut TV z gniazdka i... działa. Zobaczymy jak długo :)
 
Ostatnia edycja:

buda102

New member
Sorki za post pod postem, ale edit nie działa :(

Problem powrócił... Jesli ktoś coś na temat WIFI w ET5 wie to poproszę o cynk..
 

wiesiol

New member
Sorki za post pod postem, ale edit nie działa :(

Problem powrócił... Jesli ktoś coś na temat WIFI w ET5 wie to poproszę o cynk..
Nie tobie pierwszemu i nie ostatniemu zapewne.Mi najpierw pomogło wgranie aktualizacji najnowszej routera(rekord 2 dni "trzymał" łącze).Niestety tylko połowicznie,bo zdarza sie to samo co u ciebie i wtedy tylko wtyczka zostaje.... W temacie z testu tego tv jeden gościu napisał,że mu działa bez awari,ale z 2 m. a nawet z 6 m. :D tylko po co wtedy wifi.Jeśli to problem softu,to warto to zgłosić do serwisu ale jeśli wina adaptera w tv,to chyba jakiś spór zbiorowy może tylko pomóc.Teksty na forum mówiące,że inne sprzęty nie zrywają łącza wskazują jednak na winę adaptera w tv niestety.Pozostaje jeszcze kupienie wypasionego routera za parę stówek i można by tak zaryzykować,tylko żeby była pewnośc.
 

buda102

New member
Nie tobie pierwszemu i nie ostatniemu zapewne.Mi najpierw pomogło wgranie aktualizacji najnowszej routera(rekord 2 dni "trzymał" łącze).Niestety tylko połowicznie,bo zdarza sie to samo co u ciebie i wtedy tylko wtyczka zostaje.... W temacie z testu tego tv jeden gościu napisał,że mu działa bez awari,ale z 2 m. a nawet z 6 m. :D tylko po co wtedy wifi.Jeśli to problem softu,to warto to zgłosić do serwisu ale jeśli wina adaptera w tv,to chyba jakiś spór zbiorowy może tylko pomóc.Teksty na forum mówiące,że inne sprzęty nie zrywają łącza wskazują jednak na winę adaptera w tv niestety.Pozostaje jeszcze kupienie wypasionego routera za parę stówek i można by tak zaryzykować,tylko żeby była pewnośc.

Niestety ale raczej nie jest to wina routera bo mam w domu drugi komputer, którym łączę się przez kartę bezprzewodową na USB i nigdy nie miałem problemu z łączem mimo, że tamten komputer jest w piwnicy (2 kondygnacje niżej niż router), a TV stoi w tym samym pokoju....

Przyznam trochę, że jestem nieco zawiedziony tym faktem (a tym bardziej moja córka, której włączałem do tej pory bajki z Youtube na TV)
 

buda102

New member
KIKI, dzięki za kontakt, ale na razie nie dzwoniłem, bo chyba znalazłem rozwiązanie (specjalnie czekałem dwa dni i sprawdzałem).

Jak mi się nie chce połączyć od razu, to EXIT i jeszcze raz (czasem 2 razy) i łączy się bez problemu. Bez wyłączania TV.
 

irekura

New member
miałem ten sam problem z Panasonic TX-L47ET5e wifi pojawiało się po przywróceniu ustawień fabrycznych. Wyjąłem pendrive i dysk hdd- problem zniknął, sieć bezprzewodowa śmiga jak należy
 

cwirek11

New member
witam

własnie wgralem aktualizajcę i efektem jest brak wifi. Do tej pory było wszystko super. Auto nie znajduje sieci to samo ustawienia ręczne. Router zrestartowany i nic. Laptop i telefon łączą się z siecią tv nie. Co jeszcze moge zrobic???
 

Tsubasa

New member
Bez reklam
Nie wiem dlaczego, ale po odłączeniu dysku twardego Internet w telewizorze natychmiast zaczął działać. Wie ktoś może o co tu chodzi?
Możliwe że port USB nie wyrabia prądowo, przetestuj z aktywnym HUB'em. Karta sieciowa może korzystać z magistrali USB.

Jakies propozycje?
Jaki posiadasz router. Karta sieciowa w TV nie wykrywa sieci, rozłącza się, nie może się połączyć, nie przydzielane są IP lub DNS'y, jaki masz poziom sygnału swojej sieci. Napisz coś więcej. Do testu wyłącz zabezpieczenie sieci (później sprawdź na WPA/WPA2 AES, hasło bez polskich ogonków i znaków specjalnych jak $%^), wyłącz filtrowanie MAC (lub wpisz MAC karty z TV + przydziel IP na stałę), zmień kanał (w komputerze przez inSSIDer sprawdź jaki przedział pasma masz najmniej zajęty i ustaw najbardziej optymalny kanał). Wpisz ręcznie IP, Bramę, Maskę, DNS'y w TV.
Przywróć jeszcze ustawienia fabryczne w TV (2 razy pod rząd), zaktualizuj oprogramowanie.
 
Ostatnia edycja:

miki80

New member
Problemy z wykrywaniem sieci wi-fi, to wina softu w telewizorze, stało się to po wgraniu wersji 1.261.Trzeba czekać na nową aktualizacje bo w Panasonicu nie da się wrócić do starej wersji,a może tylko ja nie wiem jak?A narzazie pomaga wyjęcie wszystkich urządzeń podpiętych do usb, odłączenie na moment z gniazdka tv i już ładnie łapie sieć .
 
Ostatnia edycja:

Kubson122

New member
Ma ktoś może rozwiązanie do tego problemu ponieważ jak pierwszy raz podłączyłem skonfigurowałem połączenie wifi i wszystko ładnie działało a teraz próbowałem włączyc NEta w tv i sie okazuje, że nie działa. Przywróciłem ustawienia fabryczne i nadal nie działa i pokazuje się komunikat:

"NIe wykryto adaptera sieci WLAN!
Podłącz adapter sieci WLAN i Wybierz "Spróbuj ponowanie""

z góry dzięki za odpowiedz :)
 

Kubson122

New member
Ma ktoś może rozwiązanie do tego problemu ponieważ jak pierwszy raz podłączyłem skonfigurowałem połączenie wifi i wszystko ładnie działało a teraz próbowałem włączyc NEta w tv i sie okazuje, że nie działa. Przywróciłem ustawienia fabryczne i nadal nie działa i pokazuje się komunikat:

"NIe wykryto adaptera sieci WLAN!
Podłącz adapter sieci WLAN i Wybierz "Spróbuj ponowanie""

z góry dzięki za odpowiedz
 

sprzeciw

New member
Problemy z wykrywaniem sieci wi-fi, to wina softu w telewizorze, stało się to po wgraniu wersji 1.261.Trzeba czekać na nową aktualizacje bo w Panasonicu nie da się wrócić do starej wersji,a może tylko ja nie wiem jak?A narzazie pomaga wyjęcie wszystkich urządzeń podpiętych do usb, odłączenie na moment z gniazdka tv i już ładnie łapie sieć .

Potwierdzam. Wyciągnąłem z gniazda USB wszystkie urządzenia, szybki restart TV. Trochę długo szukał ale znalazł sieć i można było się zalogować. Mam wgrany soft 1.261.
Z ww. powodu był nawet w serwisie. Serwis stwierdził, że wszystko jest oK i odesłali TV.
 

krystek0770

New member
No właśnie. Mój telewizor 55ST50 też jest w serwisie i właśnie dzisiaj dzwonił do mnie jakiś elektronik i powiedział że nie widzi żadnego problemu. Dla testu włączył telewizor na 24h pod pełnym obciążeniem wszystkich USB i że nic się nie działo i Internet i DLNA działa bez zarzutu. Powiedziałem żeby jeszcze jakąś kartę SD w slot. Powiedział że tak zrobi i z tego co teraz pomierzył to moduł wifi ma prądu więcej niż wystarczająco. Teraz przetestuje z kartą SD i jeszcze raz do mnie zadzwoni. Także wychodzi na to, że to wina softu.
 
Do góry