Panasonic TX-50CX700E tryb sklepowy i zacinanie filmów

maaxtreme

New member
W jednym z innych postów zastanawiam się nad zakupem TV do ok. 3500zł i 50-55 cali. Od początku byłem ukierunkowany na tego Panasa tj. czytałem opinie, testy, rankingi itp. Jednak po odwiedzeniu dziś Media Expert przeżyłem mały szok. Sprzedawca porównał mi tego Panasa do Samsunga UE48JU6440 twierdząc, że lepszy obraz ma jednak Szajsung. Ku mojemu zdziwieniu faktycznie tak było - obraz w Panasie momentami cukierkowy, przesycony kolorami, widoczne przeczerwienienie. Wrzucił swój pendrive z filmami w 4K (Hong Kong i jakieś rybki) - na Szajsungu płynnie a Panas klatkuje :hmm: i bądź tu mądry?! Czy to wina trybu sklepowego czy jednak Panas taki wcale dobry nie jest? Możecie mi podpowiedzieć jak wyłączyć ten tryb sklepowy?
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
Być może trafił się "trefny egzemplarz Panasa". Sprzedawca wciskał Ci zwyczajne kit. Samsung jest na nędznej matrycy 50/60Hz, więc daj sobie z nim spokój, bo to badziewie. Panas ma 100/120 Hz i jest o klasę lepszy :)
Jeśli chcesz UHD i Samsunga to JU7000 to świetny model, ale i cena dużo wyższa.
 

pawelhd

New member
maaxtreme weź pod uwagę, że telewizory w sklepach mają ustawienia fabryczne/ sklepowe (zazwyczaj jest to tryb dynamiczny) bez kalibracji oraz oświetlenie w postaci neonówek znacząco zniekształca to co oglądamy. Masz też różne kąty patrzenia i odległości przy danych modelach. Pamiętaj również, że każdy doradca handlowy ma swoje "skyrzywienia" do firm marek (różnego rodzaju szkolenia, przedstawiciele handlowi itp). Co sklep to inna opinia.

Z tych dwóch modeli Samsung vs Panasonic zdecydowanie brałbym Panasonica CX700, ewentualnie dopłać stówkę do CXE720 - tam masz dodatkowy pilot smart. Panasonic ma zdecydowanie lepszą jakość obrazu, kontrast i kolory. Plusem Samsunga jest bardziej intuicyjny smart tv.

P.S. Z tego co mi wiadomo to Media Expert daje na te dwa modele 14 dni na zwrot bez podania przyczyny więc co szkodzi zabrać TV na testy do domu :)
 

maaxtreme

New member
P.S. Z tego co mi wiadomo to Media Expert daje na te dwa modele 14 dni na zwrot bez podania przyczyny więc co szkodzi zabrać TV na testy do domu :)

Tak do końca chyba też nie jest, bo akurat z tym osobnikiem co wczoraj rozmawiałem w sklepie uświadomił mnie o jednej rzeczy dotyczącej zwrotu towaru w ciągu 14 dni. Płacąc 60zł sprawdzą mi go i ustawią zanim zabiorę go do domu i wtedy jest możliwy zwrot w ciągu 14 dni. Jednak gdy po prostu kupię TV i zabiorę go do domu a tam okaże się że ma bad pixel(-e) to już nie mogę go oddać...Paranoja
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
Tak do końca chyba też nie jest, bo akurat z tym osobnikiem co wczoraj rozmawiałem w sklepie uświadomił mnie o jednej rzeczy dotyczącej zwrotu towaru w ciągu 14 dni. Płacąc 60zł sprawdzą mi go i ustawią zanim zabiorę go do domu i wtedy jest możliwy zwrot w ciągu 14 dni. Jednak gdy po prostu kupię TV i zabiorę go do domu a tam okaże się że ma bad pixel(-e) to już nie mogę go oddać...Paranoja

Możesz to obejść, tj. zamówić ze sklepu internetowego Media Expert z dostawą do domu. Wówczas możesz zwrócić TV w ciągu 14 dni bez podania przyczyny, tj. odesłać go do sklepu internetowego i muszą go przyjąć i zwrócić Ci kasę, bo to wynika z obowiązujących przepisów :)
 

racuh

Banned
Tak do końca chyba też nie jest, bo akurat z tym osobnikiem co wczoraj rozmawiałem w sklepie uświadomił mnie o jednej rzeczy dotyczącej zwrotu towaru w ciągu 14 dni. Płacąc 60zł sprawdzą mi go i ustawią zanim zabiorę go do domu i wtedy jest możliwy zwrot w ciągu 14 dni. Jednak gdy po prostu kupię TV i zabiorę go do domu a tam okaże się że ma bad pixel(-e) to już nie mogę go oddać...Paranoja

Media Expert reklamuje się tym że masz 14 dni satysfakcji albo zwrot pieniędzy, rozmawiałeś z niekompetentną osobą. Sam brałem w stacjonarnym ME Samsunga i go zawiozłem z powrotem proponowali mi inne modele ale powiedziałem że nie chcę bo nie mają nic co mnie interesuje. Zwrócili mi kasę od razu do ręki.

PS. Kupowałem w listopadzie.
 

Stanley

Member
Bez reklam
Media Expert reklamuje się tym że masz 14 dni satysfakcji albo zwrot pieniędzy, rozmawiałeś z niekompetentną osobą. Sam brałem w stacjonarnym ME Samsunga i go zawiozłem z powrotem proponowali mi inne modele ale powiedziałem że nie chcę bo nie mają nic co mnie interesuje. Zwrócili mi kasę od razu do ręki. PS. Kupowałem w listopadzie.
A nie jest przypadkiem tak, że owe 14 dni satysfakcji w stacjonarnych Media Expert dotyczy tylko określonych produktów, i/lub marek, tudzież pojawia się co jakiś czas, sezonowo? Pytam z ciekawości, dosyć dawno nie byłem w ME żeby się dokładniej przyjrzeć.
Natomiast przy zakupach przez internet 14 dni na zwrot mamy obligatoryjnie na każdy sprzęt, pomijam pewne wyjątki (towary łatwopsujące, rozpieczętowane nagrania na CD/DVD/BR, itp.).
 

racuh

Banned
A nie jest przypadkiem tak, że owe 14 dni satysfakcji w stacjonarnych Media Expert dotyczy tylko określonych produktów, i/lub marek, tudzież pojawia się co jakiś czas, sezonowo? Pytam z ciekawości, dosyć dawno nie byłem w ME żeby się dokładniej przyjrzeć.
Natomiast przy zakupach przez internet 14 dni na zwrot mamy obligatoryjnie na każdy sprzęt, pomijam pewne wyjątki (towary łatwopsujące, rozpieczętowane nagrania na CD/DVD/BR, itp.).

Nie wiem czy to dotyczy określonych produktów, jak ja wchodziłem do sklepu to przed był wielki szyld "14 dni satysfakcja gwarantowana albo zwrot pieniędzy"
W samym sklepie przy każdym telewizorze, podkreślam przy każdym zaraz przy cenie była taka sama informacja, nie ważne czy był to LG Sharp czy Samsung. Nie wiem jak to było z innymi produktami oprócz TV ale nie interesowało mnie to bo byłem skoncentrowany tylko i wyłącznie na kupnie telewizora.

Ale fakt, niechętnie informują kupującego o możliwościach zwrotu a dopiero jak zawiozłem TV oddać to tak samo niechętnie go przyjmowali. Nie wiem jak jest teraz ale na 100% od początku października na pewno do wigilii jak przejeżdżałem to widziałem ten szyld obok sklepu. po świętach nie miałem jeszcze okazji tamtędy jechać więc nie wiem czy dalej tak jest.
 

Stanley

Member
Bez reklam
Nie wiem czy to dotyczy określonych produktów, jak ja wchodziłem do sklepu to przed był wielki szyld "14 dni satysfakcja gwarantowana albo zwrot pieniędzy"
W samym sklepie przy każdym telewizorze, podkreślam przy każdym zaraz przy cenie była taka sama informacja, <...>

Ok, powiem inaczej - jeżeli sklep stacjonarny umożliwia zwrot, w razie wątpliwości trzeba dopytać się o szczegółowe warunki, poprosić nawet o jakiś regulamin, rozmowę z przełożonym. W każdym razie, jeżeli rzeczywiście tak było jak napisał @maaxtreme, że możliwość zwrotu uzależniali od jakiejś dodatkowej opłaty (regulacja w sklepie? bez sensu, przecież najważniejsze jak będzie odbierał w domu), moim zdaniem było coś nie halo.

Natomiast jeszcze jeśli chodzi o:
Jednak gdy po prostu kupię TV i zabiorę go do domu a tam okaże się że ma bad pixel(-e) to już nie mogę go oddać...Paranoja
moim zdaniem żadna paranoja, bo w tym przypadku już reklamujesz sprzęt (uszkodzone pixele), a nie zwracasz jako 100% sprawny, lecz nie spełniający Twoich oczekiwań, np. nie pasował do koloru krawata. Identycznie by było przy zakupie przez internet. Dlatego przy zwrotach bez podania przyczyn (zakładam, że była taka możliwość) najlepiej pominąć milczeniem pewne, hm, nazwijmy zauważone niedoskonałości. Zresztą skoro bez podania przyczyn, to bez podania przyczyn.

Pozdrawiam.
 
Ostatnia edycja:

Kilmar

New member
Cześć
a dlaczego chcesz o kupić akurat w MM?
Pytam bo chcę ten sam model i szukam tak żeby było najtaniej/najlepiej
MM jest za 5400, podczas gdy choćby w Saturnie za ok 500 mniej
 

Stanley

Member
Bez reklam
Cześć
a dlaczego chcesz o kupić akurat w MM?
Pytam bo chcę ten sam model i szukam tak żeby było najtaniej/najlepiej
MM jest za 5400, podczas gdy choćby w Saturnie za ok 500 mniej
Odpisujesz pod moim postem, bez cytatu wskazującego do kogo się odnosisz, więc jakby kierujesz wypowiedź do mnie.
No ja akurat w ogóle nie chcę kupić, a w dyskusji było o Media Ekspert, a nie Media Markt, oraz zeszło trochę na możliwość zwrotu.
Poza tym chyba każdy by chciał, żeby było najtaniej/najlepiej. Wyszukiwarek w necie nie brak.
Przy zakupie swojego tv ok. 2 lat temu oczywiście też kierowałem się ceną, tzn. porównywałem "upatrzony" model między sklepami. Jednak zdecydowałem się na zakup w dużej sieci, ze stacjonarnymi placówkami (akurat padło wtedy na Media Ekspert), gdzie w razie czego uważam łatwiej reklamować, choć oczywiście to nie reguła. Lecz kupiłem przez internet, czyli z możliwością zwrotu bez żadnej łaski (wówczas było 10 dni, teraz 14).
 
Ostatnia edycja:

Kilmar

New member
Odpisujesz pod moim postem, bez cytatu, więc jakby kierujesz wypowiedź do mnie.
No ja akurat w ogóle nie chcę kupić, a w dyskusji było o Media Ekspert, a nie MediaMarkt, oraz zeszło trochę na możliwość zwrotu.
Poza tym chyba każdy by chciał, żeby było najtaniej/najlepiej. Wyszukiwarek w necie nie brak.

Rzeczywiście - mój błąd.
W sprawie "najtaniej/najlepiej" - dzięki wielkie za oczywistą oczywistość.
Myślałem, że skoro maaxtreme chce kupić taki sam TV to mogę go zapytać czemu akurat tam - widać nie
Wyłączam się z wątku bo nie chce trollować ale na przyszłość - trochę więcej spokoju zalecam.
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
14 dni na zwrot w Media Expert cały czas jest. Dziś potwierdził to sprzedawca jak oglądałem przelotem TV 55" UHD Sony X8508C. Powiedział, że bez podania przyczyny mogę go oddać i zwracają kasę bez problemu. Niestety cena i to w promocji jest u nich bez rewelacji - 5499 zł. W MM mieli w grudniu podobny model X8505C za niecałe 4600 zł i wówczas bym go wziął, gdyby nie ułomny soft w postaci braku możliwości nagrywania, a ta funkcja jest dla mnie niezbędna. Czekam do lutego na obiecany upadate Sony. Jak Sony oleje update to zapewne wezmę samsunga JU7000 jak będzie w dobrej promo, jak w grudniu za 5014 zł:)
 

maaxtreme

New member
Rzeczywiście - mój błąd.
W sprawie "najtaniej/najlepiej" - dzięki wielkie za oczywistą oczywistość.
Myślałem, że skoro maaxtreme chce kupić taki sam TV to mogę go zapytać czemu akurat tam - widać nie.

Zajrzałem do Media Expert, bo akurat w mojej miejscowości to jedyny sklep, w którym mają go wystawionego na półce i można się nim pobawić. Na chwilę obecną najciekawszą ofertą z "sieciówek" kusi OleOle.pl Panasonic TX-50CX700E, Telewizor LED 3D - cena i opinie - OleOle! (mają także raty 10x0% gdyby ktoś nie chciał od razu wysypywać się z kasy). Posiadają punkty bodajże w 12 miastach Polski więc myślę, że w razie czego nie będzie też większego problemu
 

maaxtreme

New member
Jesteście w stanie napisać mi jak konkretnie w tym modelu Panasa samemu wyłączyć tryb sklepowy, bo raczej mam ograniczoną ufność co do tych sprzedawców i wolę sam większość rzeczy robić, a bynajmniej mieć pojęcie na ten temat
 

racuh

Banned
Jesteście w stanie napisać mi jak konkretnie w tym modelu Panasa samemu wyłączyć tryb sklepowy, bo raczej mam ograniczoną ufność co do tych sprzedawców i wolę sam większość rzeczy robić, a bynajmniej mieć pojęcie na ten temat

Poproś aby Ci przełączyli na DVB-T, w żadnym sklepie nie robili mi problemów i włączali zwykłą TV, a w media expert dali mi nawet pendriva z stałymi obrazami i filmami w mkv abym sobie pooglądał czy nie ma żadnych wad.
 

shazza

Member
Miałem w grudniu ten sam dylemat przy zacinaniu CX700 no i po paru próbach z tv w markecie znalazłem ideał TCL S6806 -radzi sobie ze wszystkimi plikami 4K płynnie.Procesor 4-rdzeniowy widać jest lepszy niż w panasonicu a i cena/na wyprzedaży w Saturnie 50 cali-1999/.Jestem mega zadowolony:)
 

maaxtreme

New member
Kupiłem 3 dni temu Panasa za 3419zł w Media Expercie i jeszcze nie zdążyłem się nim dobrze nacieszyć. Wypucowałem go, bo miał parę łapek po zdjęciu z ekspozycji i przyznam, że jakość obrazu jest rewelacja - czarny to jest naprawdę czarny! Kiedyś nie zwracałem na to uwagi, ale teraz widzę gołym okiem różnicę w stosunku do poprzedniego Philipsa LCD 42 cale. Jeśli chodzi o podświetlenie, które wg KiKiego miało być takie słabe...hmmm chyba mam wyjątkowy egzemplarz, bo nie zauważyłem nic co mogłoby wzbudzić moje wątpliwości. Faktycznie jeśli chodzi o zabiegi upiększające obraz one z reguły go psują, więc warto zastanowić się nad ich wyłączeniem (mają głównie rację bytu w lepszych jakościach). YouTube w 4K chodzi jak szalony - zero cięć, jednak jeśli chodzi o pliki multimedialne, nie miałem jeszcze czasu potestować. Także na świeżo bez większego zagłebiania się w szczegóły - TV robi wrażenie... tym bardziej za tą cenę;)
 
Do góry