Panasonic th42py85 migoczący obraz

tttppp

New member
Wciąż czekam, wciąż proszę zadzwoni później
w piątek upływa mi 28 dni od przyjęcia tv do serwisu. Zadzwoniłem dzisiaj i dowiedziałem się że z informacji w systemie wynika iż część z Panasonica Polska dotarła już do serwisu ale co ciekawego powiedziała miła Pani z obsługi fizycznie jeszcze jej nie ma. Wywołało to moje wielkie zdziwienie, zapytałem co dalej, ona na to mam dzwonić w piątek. W piątek nie będę już dzwonił jak powiedziałem tylko przyjadę do serwisu, bo do piątku tv miał by w domu naprawiony. Zadzwoniłem do Panasonica Polska zrelacjonowałem sytuację wzbudziło to zdziwienie konsultanta nie mniejsze niż moje, powiedział że zorientuje się osobiście i oddzwoni, czekam na telefon.
Mam anielską cierpliowoś ale powoli pękam.
 

tttppp

New member
Jestem jednak rozczarowany działaniem Panasonic Polska. Nie ustalono co faktycznie stało się z częściami i kiedy będzie naprawa. W systemie odnotowano że części dotarły natomiast nie ma ich w serwisie. Nie robiłem tego jeszcze wcześniej ale stanowczo nie polecam serwisu w Warszawie przy ul. Białostockiej. Generalnie zero informacji zwrotnych. Jak sam nie będziesz dzwoni co drugi dzień to nic się nie dowiesz, chociaż mimo tego też ciężko się czegokolwiek dowiedzieć.
Jestem rozczarowany bo sprzęt kosztował mnie dobre kilka tysięcy złotych, firmę Panasonic ceniłem sobie bardzo za jakoś sprzętu a przy trudnościach w postaci napraw gwarancyjnych wychodzi ich duży nieprofesjonalizm. Do tej pory polecałem telewizor bo jest on naprawdę bardzo dobry pod warunkiem że sprawny , w chwili obecnej (może to przejściowe rozgoryczenie) nie polecam bo w przypadku usterki brak profesjonalnej obsługi gwarancyjnej, niestety z informacji zawartych na stronie Panasonic większość okazuje się by tylko chwytami marketingowymi.Natomiast czytając to wszystko ma się wrażenie że kupiło się dobry markowy samochód lub też średniej klasy llimuzynę, gdzie firma dba nie tylko o samą sprzedaż ale i o zadowolenie klienta. Niestety nic bardziej mylnego.
 
Ostatnia edycja:

tttppp

New member
Dzisiaj przywieżli telewizor, włączyłem i ręce mi opadły, dokładnie to samo co wcześniej, zieleń, zieleń i jeszcze raz zieleń, do tego przejścia tonalne pomiędzy kolorami w postaci tęczy (odcięte poszczególe odcienie). Załamka. Nie chcę go oddawać po raz kolejny do tego samego serwisu bo mam przeczucie że czekają mnie jeszcze 4 naprawy, zanim wymienią go na nowy.
O ile dobrze odczytałem w książeczce gwarancyjnej wymienili płytkę D-Board.
Dzwoniłem do Panasonica czekam na telefon we wtorek co zaproponują. Na razie nie dane mi jest się cieszyć z piękna plazmy i technologii ful HD.
 

yogibabo

New member
tttppp - po co przyjmowałeś tv po upływie 28 dni? W moim przypadku kiedy minął termin naprawy, zażądałem nowego tv lub zwrotu gotówki - dostałem gotówkę po około półtoratygodniowym oczekiwaniu (na tv czekałbym ok 20 dni i nie było pewności, że zostałby dostarczony na czas(termin mają 21 dniowy) i musiałbym wtedy występować na drogę cywilno prawną, a na to nie miałem czasu i ochoty. vbmenu_register("postmenu_230447", true);
 

tttppp

New member
telewizor mi zwrócono ale nie sprawny, znowu dzwoniłem do Pansonica bo serwisie powiedzieli że mogą go wziąść na kolejną naprawę. W Panasonicu zaproponowali mi kolejną wizytę technika i owszem przyszedł do domu technik ten sam co naprawiał tv. Stwierdzil że telewizor jest popsuty co było bardzo odkrywcze. Po telefonicznych negocjacjach z Panasonicem w końcu zgodzili się wymienić telewizor na nowy Podstawą wymiany było uznanie telewizora za nieprawiony.
Teraz cierpliwe czekam na tv. Pewnie się zejdzie ale o tyle dobrze.
SERWIS BIAŁOSTOCKA wg mnie jest bardzo niesolidnym serwisem pomijając to wszystko co napisałem w tym wątku to telewizor po naprawie przywieziono bez opakowania, do chwili obecnej nie dostarczono mi kompletu styropianu z którym był oddany, tv był brudny zakórzony i wytłuszczony (może się czepiam ale podobno mogą nie zabrać do naprawy telewizora w takim stanie). Dzięki nim pewnie też trochę dłużej poczekam na wymianę bo dopiero po kolejnej interwencji Panasonica wystawili jakiś dokument (trwało to godzinę) który ma rozpocząć procedurę wymiany.
Moje ogólne przypuszczenie jest takie że tego tv nawet tam nie naprawiali, że tak naprawdę część nie została wymieniona.
Po raz kolejny nie polecam Białostockiej.
Duża pochwała należy się Panasonicowi Polska za w sumie profesjonalne podejście i załatwienie sprawy. Dziwie się jednak że współpracują z takim serwisem.
Okazuje się że sława tego centrum serwisowego idzie w świat osobiście znam już dwie inne osoby źle potraktowane i niezadowolone z ich usług.
Mam nadzieje że niedługo dostanę tv i bęe mógł napisac ostatecznego posta. czekam....
 
Ostatnia edycja:

yogibabo

New member
tttppp napisał:
Duża pochwała należy się Panasonicowi Polska za w sumie profesjonalne podejście i załatwienie sprawy.

Z pochwałami zaczekaj jak dostarcza Ci nowy tv. Siedź im na karku i dzwoń co kilka dni pytając o stan sprawy albo zażądaj kasy bo szybciej kupisz nowy za zwrócone pieniądze niz dostaniesz nowy tv. Ja jak usłyszałem, że przyznano mi nowy tv to tez byłem szczęśliwy ale jak po tygodniu zadzwoniłem do panasa i tam dowiedziałem się, że nic nie wiedzą o tym że mają mi wymienić tv to się wk..... i od tego czasu dzwoniłem co drugi dzień z zapytaniem co w mojej sprawie, tak że w końcowym etapie nie musiałem podawać numeru sprawy bo na hasło tv do wymiany i zwrot kasy osoba obsługujaca infolinie wiedziała kto dzwoni.
tttppp - a jak było ze zwrotem tv ? Bo po zakwalifikowaniu tv do wymiany trzeba go zwrócić wraz z wszystkimi akcesoriami oraz w oryginalnym opakowaniu. :hmm:
PS. Przed reklamacja swojego tv przeczytałem na stronie panasa ohy i ahy nad gwarancją udzielana na tv plazmowe i musze przyznać, że ten mit prysnął zaraz po tym jak na drugi dzień po zgłoszeniu przez strone www reklamacji zadzwonił do mnie serwis. Od tego momentu to juz masakra. Poza kulturą obsługi, pozostałe działania wyglądały tak jak naprawy sprzętu rtv za PRLu, tyle tylko, że zmienił się sposób kontaktu z serwisem i dystrybutorem (dawniej producentem) - teraz jest telefoniczny i emailowy, a kiedyś trzeba było każdorazowo fatygować sie osobiście.
tttppp - powodzenia
 

tttppp

New member
yogibabo napisał:
tttppp - a jak było ze zwrotem tv ? Bo po zakwalifikowaniu tv do wymiany trzeba go zwrócić wraz z wszystkimi akcesoriami oraz w oryginalnym opakowaniu. :hmm:
telewizora jeszcze nie zwróciłem chciaż serwis zadzwonił i chciał go zabrać powiedziałem że nie oddam dopuki nie dostanę drugiego , w Panasonicu się zgodzili. Odnośnie akcesoriów to posiadam wszystkie natomiast opakowanie posiadam częściowo całe, to jest całe oddałem do serwisu niekompletne otrzymałem z powrotem, właściwie to początkowo wogóle nie dostałem, ale o tym wie Panasonic Polska, pozatym poszło juz pare pism w tym temacie.
 

tttppp

New member
Telewizora nie wymienią na nowy bo nie... oddadzą pieniądze, z tym że się przeciąga bo najpierw czekałem na decyzje czy wymienią czy oddadzą kasę, potem ten co to załatwiał poszedł na urlop, potem stwierdzili że oddadzą pieniądze i wyślą do 7 dniu, po 7 dniach że sprawdzą w księgowości, rzeczywiście pieniądze nie poszły mają by dzisiaj, nie bardzo w to wierzę, generalnie spychologia. Jak co drugi dzień nie zadzwonisz to nic nie załątwisz
 

tttppp

New member
Dzisiaj otrzymałem pieniądze :), teraz tylko muszę się skontaktować żeby odebrali ode mnie tv jak najszybciej, bo zamawiam nowy, oczywiście ten sam :)
 
Do góry