Wciąż czekam, wciąż proszę zadzwoni później
w piątek upływa mi 28 dni od przyjęcia tv do serwisu. Zadzwoniłem dzisiaj i dowiedziałem się że z informacji w systemie wynika iż część z Panasonica Polska dotarła już do serwisu ale co ciekawego powiedziała miła Pani z obsługi fizycznie jeszcze jej nie ma. Wywołało to moje wielkie zdziwienie, zapytałem co dalej, ona na to mam dzwonić w piątek. W piątek nie będę już dzwonił jak powiedziałem tylko przyjadę do serwisu, bo do piątku tv miał by w domu naprawiony. Zadzwoniłem do Panasonica Polska zrelacjonowałem sytuację wzbudziło to zdziwienie konsultanta nie mniejsze niż moje, powiedział że zorientuje się osobiście i oddzwoni, czekam na telefon.
Mam anielską cierpliowoś ale powoli pękam.
w piątek upływa mi 28 dni od przyjęcia tv do serwisu. Zadzwoniłem dzisiaj i dowiedziałem się że z informacji w systemie wynika iż część z Panasonica Polska dotarła już do serwisu ale co ciekawego powiedziała miła Pani z obsługi fizycznie jeszcze jej nie ma. Wywołało to moje wielkie zdziwienie, zapytałem co dalej, ona na to mam dzwonić w piątek. W piątek nie będę już dzwonił jak powiedziałem tylko przyjadę do serwisu, bo do piątku tv miał by w domu naprawiony. Zadzwoniłem do Panasonica Polska zrelacjonowałem sytuację wzbudziło to zdziwienie konsultanta nie mniejsze niż moje, powiedział że zorientuje się osobiście i oddzwoni, czekam na telefon.
Mam anielską cierpliowoś ale powoli pękam.