Panasonic th42py85 migoczący obraz

tttppp

New member
niestety przy obrazie z dvd też to się pojawia. Dodatkowo np przy włączeniu menu ustawień dvd pojawia sie poziome migotanie obrazu w lini w której znajduje się jakiś napis. Tzn w momencie gdy się kończy widać migotanie obrazu w poziomie do końca ekranu na wysokości tego napisu.
Odnosnie całej dyskusji o wychwytywaniu tych zielonych szczegółów przez nasze zmysły to moje się chyba wyostrzyły(to oczywiście złośliwość), na początku zupełnie tego nie dostrzegałem obraz zaczął się wrażnie zielony i migoczący (to drugie zjawisko nie jest stałe pojawia się nieregularnie) od momentu podłaczenia plazmy do kompa.
Jeśli natomiast tego typu efekty są standardem plazm panasonica to z przykrością musze stwierdzic iż jest to bubel. Telewizor za 500 złotych odbiera obraz znacznie lepiej.
Czekam z niecierpliwością do piątku do wizyty serwisu.
Czy ktoś już korzystał z ich usług? chodzi mi o odbiór z domu , chodzi mi o to czy będą chcieli mnie spławić czy zabiorą go do sieie żeby go przetestować,
cd. nastąpi :(

oto jedno ze zdjęć :

[img=http://img372.imageshack.us/img372/5642/img0103vu4.th.jpg]
płyta dvd, poprawiony obraz do 1080p (onkyo)
jutro podeśle coś z jasnej i ciemnej scenerii

zrzut z tv:


[img=http://img88.imageshack.us/img88/3664/img0107zk0.th.jpg]
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

seneka

Member
tttppp
Nie wiem czy twój aparat trochę nie fałszuje kolorów, ale jeśli to wygląda w rzeczywistości tak jak na fotkach to raczej tragedia.

Czy możesz zrobić screena z tego samego urywka filmu tyle że na kompie ? Wystarczy wyłączyć przyspieszenie sprzętowe (przesunąć na Brak)
http://www.poradykomputerowe.pl/por...bic_zrzut_ekranu_z_odtwarzanego_filmu-67.html
kliknąć Zastosuj i OK i w czasie odtwarzania filmu kliknąć na klawiaturze PrintScreen, następnie otworzyć jakiś program graficzny i kliknąć Wstaw.

Wtedy możnaby było dokładnie stwierdzić jaka jest różnica między plazmą a rzeczywistym obrazem.

Ewentualnie jak robić zrzuty konkretnymi programami mozna przecztać tu
http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?f=2&t=174215&st=0&sk=t&sd=a
 

ArtS007

New member
Bez reklam
Tu nawet nie ma się co zastanawiać nad zgodnością obrazu z oryginałem. To ewidentna usterka. Szkoda, że nie zamieściłeś fotek od razu.

ArtS :)
 

kavoo

New member
Bylem dzisiaj w warszawskim Saysonicu i porownywalem organoleptycznie na roznych sygnalach 42PY800 z 42PY85. Oba graly bardzo dobrze, na tym drugim nawet w przypadku marnego sygnalu nie bylo mowy o takich zielonych zafarbach jak na zdjeciach.

Zdjecia te swoja droga sa przepaskudnie wykonane i nic z nich nie wynika. Czym ty je robiles... kamera internetowa? :hmm:
 

kavoo

New member
A jak sadzisz? ;)


Jasne, ze nie bylo zadnych zielonych cieniow czy konturow, ani nawet fioletowych wezy strazackich ;) Po prostu swietny obraz i zywe, soczyste kolory. Na demie Panasonica z BR (jakies przedstawienie cyrkowe) troche jakby obraz byl przeostrzony, ale to pewnie kwestia ustawien samego obrazu w telewizorze i indywidualnych preferencji.

Natomiast nie da sie ukryc, ze w tym one-sheet-of-glass wszystkie okna czy naslonecznione, biale sciany beda sie odbijac jak cholera - jak zerknalem na ekran pod ostrym katem, to niemal moglem czytac napisy na kartonach ze sluchawkami, ktore staly na oswietlonych halogenkami polkach dobre kilka metrow od telewizora. Przy czym nalezy od razu dodac, ze i tak spokojnie dalo sie ogladac to, co telewizor pokazywal - po prostu w takich sytuacjach, dokladnie jak w przypadku telewizorow kineskopowych, trzeba "przestawic" wzrok na ignorowanie tych odbic i wszystko dobrze widac.
 

jedrek_125

New member
Jest tak jak mowi Arts , ewidentnie uszkodzony tv :) tylko serwis , nawet zdjecia ,,kiepskiej jakosci nie sa w stanie zamaskowac anomalii w obrazie ,
Wlasciwie mamy tutaj piekny przykald jalowej dyskusji na temat cech obrazu bez obrazu :) , takie wątki powinny sie jak słusznie zauważył arts zaczynac od dobrego zdjecia i tyle . Mam py85p od samego poczatku jak tyylko wszedl na rynek i nie mam zadnych problemow z obrazem , ,,krysztal , zadne poswiadki zielone ghostki itp, itd. Obraz z nosnikow cyfrowych dvd, blue-ray, N-ka HD rewelacja , jakbym mial tyle sie stresowac na temat obrazu to pierwsze kroki skierowalbym do serwisu :)
Pozdro
 

tttppp

New member
Plazma już w serwisie. Niestety czas oczekiwania na przyjazd serwisu w wawie to około od 1 do 1,5 tygodnia. Teraz około srody mam się dowiedzieć co to za usterka i ile to potrwa. Panowie stwierdzili że jak matryca to nawet do 1 miesiąca :( miejmy nadzieje że uda się załatwić to szybciej.
 

jedrek_125

New member
No widzisz , :):) zamiast ,,tydzien,, dyskutowac na forum , juz dawno bys mial tv w domu naprawiony , lub nowy :) czasami lepiej pójść taradycyjną drogą .
pozdro
 

tttppp

New member
serwis - nawet do 5 tygodni

Zanim zacząłem dyskutować :) to najpierw zadzwoniłem po serwis. Ponad tydzień musiałem czekałem na przyjazd serwisu :), a właściwie jak się potem okazało nie tyle serwisu, ale jedynie ludzi którzy telwizor do serwisu przewieźli. Nie było żadnego pytania o rodzaj usterki, bo to podobno właśnie sprawdzają na miejscu. Naprawa telewizora w domu u klienta to jest podobno możliwa jedynie na stronie internetowej:???:
Około środy ma być rozpoznanie, a naprawa w najgorszym wypadku (gdy niezbędna będzie wymiana matrycy) może trwać 2, 3 lub nawet 4 tygodnie. Czyli czarny scenariusz to naprawa telewizora po 5 tygodniach licząc od zgłoszenia usterki w serwisie.
Okazało się też, że oryginalny karton jest niezbędny przy wymianie telewizora na nowy - gdyby nie to, że usterka pojawiła się parę dni po uruchomieniu tv, to spewnościa karton byłby już dawno w śmieciach. Trzeba by miec oddzielny pokój w mieszkaniu do przechowywania wszystkich kartonów :twisted:
 

RheeTCT

New member
A czy już wiadomo co to było?Z tym kartonem to są prawdziwe jaja.Serwis nie ma swojego zestawu transportowego - to tylko w Polsce możliwe.
 
Ostatnia edycja:

tttppp

New member
z kartonem miałem szczęście nie zdążyłem wyrzucić, natomiast nie wyobrażam sobie trzymania go przez następne dwa lata. W serwisie nie potrafią mi powiedzieć co się stało z telewizorem, jakoś nie mam szczęścia na rozmowę z technikiem, jedyną osobą do kontaktu jest Pani odbierająca telefony. Potrafi udzieli tylko informację dotyczące tego że części są już zamówione i będą za tydzień. Dopiero po telefonie do Pansonica dowiedziałem się kiedy przyjdą części do serwisu (22/07/2008)i że montaż trwa dzień...
Właśnie zadzwoniłem i udało mi się dowiedzieć chociaż jednej rzeczy wymianie będzie podlegać jak powiedziała miła Pani "płytka D odpowiedzialna z RVDS" Części z Panasonica już zostały wysłane i mam dzwoni w środę to jest 23/07/08.
Galimatias z tymi datami :(
a ja chcę tv !!!!!
 

yogibabo

New member
Z tym serwisem to naprawdę jaja :twisted: 17.06 zabrali tv z martwymi pikselami. Po trzech tygodniach stwierdzono wymiane matrycy, ale ponieważ wiedzieli, że nie wyrobia sie w 28 dniach (warunki gwarancji) przyznali mi wymiane sprzetu na nowy, na co maja 21 dni od daty, w której upłynął termin wykonania naprawy. Nastepnie stwierdzili, że dostawa nowego tv to może byc kolejny miesiąc albo i dłużej (w du.... maja chyba wlasne warunki gwarancji i klientów) i w przyszłym tygodniu maja mi zwrócić pieniądze na konto. Zobaczymy czy dotrzymają terminu :krol: Jesli nie to jak wroce z urlopu (1 sierpnia) to wtedy będzie z nimi rozmawiał już rzecznik praw konsumentów.:twisted:
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
mattu , yogibabo
Jaki to jest serwis w jakim mieście ?
A o zwrocie kasy rozmawiasz z serwisenm czy ze sklepem ?

Jeśli mozecie to podajcie nr zlecenia, datę imiejscowość gdzie jest sprzęt - na priw,
 

yogibabo

New member
Do serwisu nie mam zarzutów. Te wszystkie przedłuzajace sie terminy to powolne działanie panasonic polska ( procedury, długa realizacja w przypadku zamówienia podzespołu czy nowego egzemplarza w magazynie centralnym - do 3 tygodni etc., a czas leciał, termin 28 dni na naprawę zblizał sie nieubłaganie, a ich reakcja była jak u ślimaka, którego popedzałem telefonami, telefonicznie monitorujac stan swojej sprawy ). Fakt, jednego tylko nie mogę im zarzucić - braku kultury i uprzejmości w podejściu do klienta. Uzgodniłem, że chce przelew z panasonic polska, wiec im przesłałem numer konta, tak więc nie sądzę aby tym obarczali sprzedawcę, chyba, że jestem w głębokiej niewiedzy.
Kiki - po powrocie z urlopu skontaktuje sie z Tobą bo powaznie rozważam Cię jako sprzedawcę mojego nowego tv( jak mi do tego czasu zwróca kasę :roll: )
 
Do góry