Witam wszystkich
Od dawna obserwuje dyskusje na forum ale po raz pierwszy zabieram głos. Nie chciałbym się wypowiadać, który sprzet jest lepszy, a który gorszy. Chciałbym tylko potwierdzić słowa Kikiego co do podejścia Panasonic Polska. Jest ono jak z innej epoki. Ja miałem problem z telefonem bezprzewodowym. Po kilkunastu interwencjach telefonicznych otrzymałem nowy sprzet po....2 miesiącach. Nie pomagały rozmowy z nikim. Poprostu maja taką procedurę, ze olewają totalnie Klienta. Ja mam w domu duzo sprzetu Panasonica (telewizor, dvd) i żaden nigdy nie zawiódł...ale zawsze był sprowadzany z Niemiec. Nie istotna jest awaria, bo to oczywiście się zdarza każdej Firmie, ale sposób rozpatrzenia reklamacji. W Panasonic POlska to tragedia, uwierzcie mi. Mam nadzieje, że nikogo nie uraziłem swoim pierwszym postem. Pozdrawiam wszystkich.
Marcin