Panasonic TH-42PY700 i PY70 Full HD

darek_k napisał:
Poczytajcie avforum , sporo wątków na temat węży i przebarwień najbardziej widzianych przy szybkich scenach.
Rozumiem że ktoś kto posiada Panasonica nie chce słyszec że kupił TV w którym wystepują "NIDOCIĄGNIĘCIA" ale ja chciałbym wiedzieć co jest złego w każdym TV więc prosze nie pisac o ukrywaniu WAD TV poniewaz dla spokoju Waszego "sumienia" sporo osób będzie wprowadzonych w błąd przy zakupie.
PANAS jest tani i to jest jego atut, zachodznie fora dokładnie piętnują błędy w działniau tych TV i ich serwisy wymieniaja moduły a u NAS słychać tylko "Nie piszcie o wadach i błędach bo Panasonic jest najlepszy...", po prostu płakac się chce jak się widzi takie posty.

Nie rozpędzaj się za daleko gościu, czytaj z uwagą co piszą poprzednicy !!
Nikt nie mówi że Panasonic jest perfekcyjny i że jest wolny od wad, ale jak się czyta taki post Kikiego to ręce opadają"

"O czerni nie rozmawiajmy bo nie ma o czym.
Panasonic Niemcy - też to potwierdził - więc szkoda bić pianę.
Dziś przyjechały Hitachi 9700 i tu jest znakomita czerń - ale to też jest wyzsza klasa od Panasonica.
Za kilka dni mają się pojawić plazmy Loewe Modus - w niewiarygodnych cenach / srebrne i czarne/ .
Szkoda więc czasu na Panasonica"

Węże i inne koszmary gdzieś tam się przewijają, ale nie oznacza to że można sobie od tak besztać tą firmę za to, że np. weszło jakieś zakichane Hitachi co umiejętnie czyni Kiki,


albo brzydactwo Loewe Modus
 

jjb

New member
O czerni nie rozmawiajmy bo nie ma o czym.
Panasonic Niemcy - też to potwierdził - więc szkoda bić pianę.
"O czerni nie rozmawiajmy bo nie ma o czym.
Panasonic Niemcy - też to potwierdził - więc szkoda bić pianę.
Gdyby koledzy ze zrozumieniem czytali post w ktorym przytoczylem te informacje to zrozumieliby ze chodzi o pierwsze 100 godzin dzieki ktorym panasonice nie maja najmniejszych problemow z powidokami. Po uplywie okolo 100 godzin (oczywiscie w indywidualnych przypadkach moze to byc mniej lub wiecej) czern staje sie czarna tak jak czarna byc powinna....nie ma co opowiadac glupot ze jest inaczej tym bardziej podpierac sie naprawde fachowymi porownaniami fotograficznymi (zapraszam to watku testy "fotograficzne" a rzeczywistosc). Zamieszczalem wiele testow renomowanych czasopism, moge zamiescic dodatkowych pare ktore chwala panasonica za doskonaly obraz.... oraz doskonaly stosunek cena / jakosc do tego nalezy dodac opinie zadowolonych uzytkownikow.
I nie chodzi tutaj o jakis "patriotyzm" wzgledem panasonica. Jesli sprzet ktory kupilem gra zle to go oddaje i kupuje inny.. taki ktory mnie usatysfakcjonuje i glupota jest twierdzenie ze jest inaczej.

pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

darek_k

New member
Tylko weźcie pod uwage że tego typu fora służa właśnie wychwytywaniu niedoskonałości sprzetu , a to że ktoś go kupi wiedząc o niej to inna sprawa wszak mozna wówczas przeciwdziałać.
najlepszym przykładem niech będa plazmy Pioneera(Panasa zostawiamy), jeżeli ktoś nie wiedziałby że się wypalają powidoki to doznałby szoku po wydaniu 10 000 za najdroższą plazmą w sklepie, ale jeżeli wie to może ją użytkować w sposób właściwy. To samo tyczy sie Sharpa nowe modele i na każdym forum głównie piszą o "bandingu"
http://www.hdtvtest.co.uk/Sharp-LC46XD1E/Conclusion.php
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=845752&page=11&pp=30
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?p=10743034#post10743034

a KIKI że jego modele nie mają, i kto ma racje?

Czy KIKI który byc może otrzymał takie modele które nie posiadały bandingu, chodzi jednak o to że kludzie kupują te Sharpy bo maja najlepszy obraz HD (pomimo niedociągnięć).

Kiedyś były "Rubiny" bez pilota z 3 potencjometrami i nie słyszałem złego słowa (poza tym że wybuchały) o tym TV a przecież miały swoje niedociągnięcia, to samo jest z Panasami, Pionnerami , Sharpami,Sona'mi itp , ale jeżeli wie się w czym sa dobre i jakie maja wady można wówczas dopasowac model do swoich potrzeb.
 

atrius

New member
Problem w tym ze seria PY nie posiada tunera DVB a seria PZ takowy ma a kosztują w zasadzie tyle samo - na polski rynek jak zwykle towar gorszy ... ale do tego Panasonic Polska juz nas zdazyl chyba przyzwyczaic ...
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Plazma Full Hd 50 PY 700

witam
Otrzymalismy najnowszy model Panasonica Full hd.
Byliśmy bardzo zadowoleni że szybko zapoznamy sie z jej jakością.
Tym bardziej że zależało nam na porównaniu z Pioneerem - i to z sygnałów HD jak i SD.
3536834c6617af9emed.jpg

Pobiera dość sporo prądu , wyprodukowana w Czechach.

Tak wygladają gniazda
1a1730aa4dd20a97med.jpg


Ma trzy x HDMi i wszystko co potrzeba.
http://www.panasonic.com.pl/oferta.php?prod=3587
Jest błyszcząca .


31919b98df5c3d26med.jpg


96ff627953e62805med.jpg


I to koniec radości - bo plazma przestała działać. Obecnie znajduje się w serwisie.
Mimo próśb pod adresem Panasonica Polska , że telewizor długo nie pograł - kazano nam czekać na naprawę . I nie pomogły prośby ,że to ważna informacja dla oczekujacych na ten model. Wręcz stwierdzono ,ze ich tak jest mało więc nie ma się czym przejmować .
Oczywiście nie ma to wpływu na jakość telewizora . Czekamy więc ze spokojem . Plazma jest w cenie sugerowanej 12.999 zł + podstawka - których brak obecnie w magazynach.
Kontunuować będziemy jak plazma wróci do nas.
 

jarwisz

New member
Bez reklam
niby odbiornik super
wszystko ma co trzeba - nawet HDMI front

.....
tylko .... ta oprawa świecąca ...brrr i ...
ta awaryjność sięgająca 100% /jak nie mają na wymianę to pewnie duży procent szybko ulega awariii/
czyżby model nie dopracowany a wydany w pośpiechu by nie odstawać od Sharpa?
 

ArtS007

New member
Bez reklam
Nie ma na wymianę, bo może to jedyny lub jeden z nielicznych egzemplarzy na całą Polskę. Mówię serio. Nie można na podstawie takiej informacji wnioskować o 100% awaryjności.

ArtS :)
 

Zonk

New member
wnioskować może i nie można ... ;)

ale reklamę to sobie zrobili świetna po prostu :)

"Oto Nasza nowa plazma Full HD. Patrzcie jaka ładna, jak ładnie gra... ups. Zapraszamy za 2 tygodnie" :)
tym niemniej takie rzeczy się zdarzają ( ot chociażby słynne pady windowsa podczas prezentacji ). Poza tym to tylko maszyna ;)
A akurat to,że nie chcieli dać innej bynajmniej nie świadczy o tym, że tak się psują .. już bardziej tak jak inni napisali, że po prostu za mało ich jest w Polsce, ew. pomyśleli sobie "po co dawać im następną skoro tą w ciągu 5 min. popsuli" :p
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
ha ha
Nie ujmując Panasonicowi - nie pamietam kiedy sie zdarzyło aby plazma sie zepsuła po minucie działania. Dzwonilismy do serwisu czekają na części.
Prosiłem o interwencję osoby wpływowe w Panasonic Polska - ale widocznie nie bardzo im zależy na prestiżu.
Zapewne każdy z Was by się wkurzył - jak otrzymałby sprzęt który nie kosztuje 5 zł - a gra jedną minutę .
 

Zonk

New member
no jasne, że by się wkurzył ;)

co prawda lepsze to niż sprzęt który się psuje dzień / tydzień po okresie gwarancyjnym ... :)

a skoro "wpływowe osoby" nie są tym zainteresowane .. to potwierdza się rzecz znana od dawna .. czyli,że polskim oddziałom niekoniecznie zależy na utrzymaniu dobrej pozycji marki .. a szkoda
 

ArtS007

New member
Bez reklam
Zonk napisał:
tym niemniej takie rzeczy się zdarzają ( ot chociażby słynne pady windowsa podczas prezentacji ).
Wprawdzie nie w temacie, ale aby było sprawiedliwie i po równo, byłem kiedyś świadkiem prezentacji jakiegoś programu pod Solarisem (dla niewtajemniczonych to Unix Suna) i też się zwiesił.

Wracając do telewizorów. Z pewnością zdarzają się takie, co nawet sekundy nie wytrzymują, gdyż uszkadzają się po drodze z fabryki do klienta.

ArtS :)
 

Mabri

New member
Coś ostatnio Panasonic nie ma szczęścia do Kikiego albo vice versa.
100% awaryjności - niezłe jaja i nikt tego nie prostuje?!
 

hoodlum

New member
Właśnie coś Panasonic jest ostatnio strasznie be u Kikiego. Po co było w ogóle zaczynać test i o tym pisać robiąc 4 fotki jak plazma nie działa. Wystarczyło napisać mamy felerny model Panasa i czekamy na nowy do testu i tyle. No tak ale trzeba było napisać ze ma wysoki pobór prądu ( na marginesie jezeli kogos stać kupować tv za ponad 10 tys to pobór prądu go tyle obchodzi co poziom opadów w Burkina Faso).:blagam: Mimo to czekam na wiarygodny test Kikiego i pozdrawiam ( o ile bedzie nowy sprawny model).
 

maszek

New member
Bez reklam
Made in Czech Republic i... wszystko jasne.:D
Ech, gdzie te czasy, kiedy sprzęt z napisem Made in Japan kupowało się w Pewexie ;)
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
sprzęt jest od kilku dni w serwisie . Nie pisałem właśnie dlatego aby nie było że znów jest be . Ale totalny brak zainteresowania Panasonic Polska z informacją - róbta co chceta - to nie jest oczekiwana klasa.
Również żeby niebyło wątpliwości jaka będzie droga / najlepiej przerobić na własnej skórze/ - jeśli komuś z Was stanie się podobna przygoda.
Na co możecie liczyć i jaka czeka Was opieka.
Pracuję z Panasonic Polska ok. 20 lat i takiego podejścia nie pamiętam nigdy.
Oczywiście nie mam pretensji do sprzętu . Mam nadzieję że jego jakość znacznie będzie odbiegła od działań pracowników.
 

jarwisz

New member
Bez reklam
kiki napisał:
sprzęt jest od kilku dni w serwisie . Nie pisałem właśnie dlatego aby nie było że znów jest be . Ale totalny brak zainteresowania Panasonic Polska z informacją - róbta co chceta - to nie jest oczekiwana klasa.

mam zasadnicze pytanie:
"Czy za sprzęt który miałeś do dyspozycji płaciłeś jakieś pieniądze.
Czy to Panasonoc Polska użyczył Ci sprzętu do prezentacji wel reklamy"

może tu jest pies pogrzebany?

pozd i czekam na info
 

bluray

Banned
Objaśniam:
" .. Czekamy na części .."
Czytamy: naprawa potrwa dłużej niż zgodnie z warunkami gwarancji.
Prawo stanowi:
Gwarantem jest sprzedawca oraz servis autoryzowany.
Nabywca sam wybiera kogo uszczęśliwi zepsutym sprzętem.
Przy czym sprzdawca ma tylko 14 dni na usunięcie usterki a po tym okresie nabywca decyduje czy ksa czy jakiś dowolny produkt.
 

wa12

New member
maszek napisał:
Made in Czech Republic i... wszystko jasne.:D
Ech, gdzie te czasy, kiedy sprzęt z napisem Made in Japan kupowało się w Pewexie ;)

Czesi to tylko skaładają. Części i tak są pewnie z Chin, jak cała elektronika. Na miejscu to może tylko obudowę robią na wtryskarkach.
 

ArtS007

New member
Bez reklam
Marne pocieszenie, ale opowiem. Kupiłem kiedyś magnetofon Technics z systemem Dolby B, C i dbx. Oczywiście był Made In Japan. A dbx nie działał. Wymienili na inny egzemplarz i działał. Podobnie było z magnetowidem Panasonic stereo. Nie działało nagrywanie. A on też był Made In Japan. Nie ma więc reguły. Może to moje szczęście? ;)

ArtS :)
 

me_th_od

New member
bluray napisał:
Objaśniam:
" .. Czekamy na części .."
Czytamy: naprawa potrwa dłużej niż zgodnie z warunkami gwarancji.
Prawo stanowi:
Gwarantem jest sprzedawca oraz servis autoryzowany.
Nabywca sam wybiera kogo uszczęśliwi zepsutym sprzętem.
Przy czym sprzdawca ma tylko 14 dni na usunięcie usterki a po tym okresie nabywca decyduje czy ksa czy jakiś dowolny produkt.
glupoty piszesz ....
przejrzyj odpowiednia ustawe - http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=321
polecam rowniez komentarz - http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=139#1

sprzedawca ma 14 dnia NA POWIADOMIENIE O SPOSOBIE ROZWIAZNIA reklamacji a nie na naprawe.
poza tym gwarantem wcale nie musi byc sprzedawca - najczesciej sprzedawca a gwarant to dwie rozna rzeczy i w zwiazku z tym nabywcy przysluguja wtedy inne prawa ;)
BTW to rowniez sposob zadoscuczynienia przez sprzedwace jest okreslony co do kolejnosci zaspokojenia roszczenia AFAIR ;)
 
Ostatnia edycja:
Do góry