Panasonic seria PV80 i PV8

Topgun

New member
Szuka ktoś Panasa 50pv8 ?

Witam.
Słyszałem,że ten model jest poszukiwany i trudno dostępny.
Jeśli ktoś z was chce takowy kupić to są do kupienia w Realu M1 Marki tuż przy Trasie Toruńskiej w cenie 3699zł.

Pozdrawiam
 

fuji

New member
bogdan_bronowice napisał:
W jaki sposób masz dostarczany sygnał do telewizora? Kabel antenowy, dekoder satelitarny? Jeżeli jest to jakiś zewnętrzny dekoder to czasem takie dekodery również mają opcję automatycznej zmiany formatu obrazu i w związku z tym zachowanie, które opisujesz mogłoby być spowodowane ustawieniami (czy też ogólniej działaniem) takiego dekodera.

Pozdrowienia!

Podłączony mam analogowy sygnał antenowy (zewnętrzna antena balkonowa).
 

mykacz

New member
Nie działające HDMI w pv80 - ciąg dalszy.

Witam,

Parę tygodni temu poruszałem problem nowego Panasa pv80, w którym nie działało HDMI. Minęło w sumie prawie sześć tygodni i oto jak problem został "rozwiązany" za pośrednictwem usługi Home Service Panasonica.

Po zgłoszeniu problemu 26 stycznia reakcja była dość szybka, tzn już za dwa dni był u mnie technik. Ale oczywiście o godzinie, o której jemu pasowało - musiałem się zwolnić z pracy przez to. Człowiek przyjechał z własnym DVD i stwierdził to samo co ja, że HDMI nie działa. I na tym usługa Panasonic Home Service się zakończyła. Technik, skąd inąd sympatyczny człowiek, stwierdził, że nie jest w stanie tego naprawić, bo potrzebny jest nowy moduł HDMI. Czas naprawy miał wynieść ok. 3 tygodni. Niestety telewizor nie mógł oczekiwać u mnie w mieszkaniu na nowy moduł, i musiał zostać zabrany do serwisu, aby "wszystkie parametry telewizora i matrycy były dostępne dla serwisu przy sprowadzaniu odpowiedniego modułu".

Szkoda też, iż o dwa dni za późno zorientowałem się, że HDMI jest walnięte. Bowiem minęło 12 dni od kupna i Agito nie chciało już mi wymienić tej plazmy. Jak wiadomo kupując w necie mamy 10 dni na oddanie sprzętu bez podania przyczyny.

Minęły trzy tygodnie... dzwonię do serwisu, a modułu jeszcze nie ma. Tydzień później okazało się, że moduł został przysłany, ale jakiś nie pasujący (to na jaką cholerę brali TV na cztery tygodnie, jeżeli jeszcze sprowadzili zły moduł HDMI!). Minęło pięć tygodni, gdy wreszcie zadzwonił technik, że moduł przyszedł, a cała wymiana trwała bodajże dzień. Jeden dzień wymieniano HDMI a pięć tygodni TV, za który wciąż płacę raty, zapuszczał korzenie w serwisie...
Po pracy pojechałem po odbiór sprzętu do serwisu. Na odbiór w serwisie czekałem 40 minut tylko dlatego, że nie mogli znaleźć tego telewizora! Ale wreszcie się udało. Przyjechałem do domu i pierwsze co zrobiłem po podłączniu sprzętu to sprawdzenie HDMI. I co? Ano cud, miód i maliny. DVD z Fergusona podłączonego pod HDMI wymiata. Kolory, dźwięk, detale... wszystko piękne. I byłoby super gdyby nie okazało się że fachmeni spierniczyli inną rzecz...

Naprawili HDMI ale sprawili, że menu telewizora oraz obraz, niezależnie od źródła sygnału są przesunięte w poziomie o jakieś 4-5 cm w dół! No szlak mnie trafił w tym momencie! Jak w PRL normalnie. Fachmeni jak Alternatywy 4 jasny gwint! Znowu czekam na kontakt z serwisem i zachodzę w głowę na ile tym razem zabiorą moją plazmę i co spier... tym razem.

Ku przestrodze podaję namiary na ten serwis: Centrum Serwisowe Ton Color Zielona Góra. I odradzam. I nie dziwcie się, że coraz mniej jestem zadowolony zarówno z telewizora, jak i z usług Panasonica. Miałem nadzieję, że kupując ten polecany model, uznanej firmy, będę miał telewizorek na lata. Przyszedł uszkodzony, spędził 5 tygodni w serwisie i wrócił z niego też uszkodzony. Szczerze pisząc radzę się poważnie zastanowić tym, którzy planują wybór Panasonica. Nie żebym od razu psioczył i na tę plazmę, i na całą firmę, ale podałem swój przykład ku przestrodze...
 

nom73

New member
To muszę kupić dzisiaj kabelek DVI->HDMI i sprawdzić, czy u mnie działają wejścia. :)
W Euro RTV do 7 dni wymieniają, pierwszy egzemplarz wymienili bez problemu (wyłączał się sam po kilkunastu minutach).
 

szachu_pl

New member
Jak tak czytam jakie ludzie mają ostatnio problemy z nowymi plazmami, to mam wrażenie, że teraz to sa chyba jakieś nie do końca sprawne egzemplarze. Śledzę ten wątek od początku i wcześniej nie było takich problemów.
 

yogibabo

New member
mykacz - po co odbierałeś telewizor po 5 tygodniach z serwisu ? Nalezał ci się nowy egzemplarz lub zwrot gotówki - to jest chyba najlepsza metoda na poprawę jakości przez Home Service Panasonic.
 

mykacz

New member
yogibabo - bo nie chcialem kopać się z koniem przez następne miesiące; wymieniać pism z Panasaonic'iem; straszyć sądami i rzecznikiem praw konsumentów; i może byłem/jestem głupi etc.

W każdym razie jeśli do jutra rana nie będzie odzewu ze strony serwisu (technik dzisiaj nie znalazł czasu by się ze mną skontaktować) to wysyłam pismo bezpośrednio do Panasonica z żądaniem wymiany telewizora lub zwrotu gotówki. Myślę, że mam na to szanse: telewizor przyszedł niesprawny, naprawa trwała pięć tygodni i plazma wróciła z niej z inną wadą. To chyba wystarczy, co nie?
 

zeus626

New member
mykacz napisał:
Witam,

Parę tygodni temu poruszałem problem nowego Panasa pv80, w którym nie działało HDMI. Minęło w sumie prawie sześć tygodni i oto jak problem został "rozwiązany" za pośrednictwem usługi Home Service Panasonica.

Po zgłoszeniu problemu 26 stycznia reakcja była dość szybka, tzn już za dwa dni był u mnie technik. Ale oczywiście o godzinie, o której jemu pasowało - musiałem się zwolnić z pracy przez to. Człowiek przyjechał z własnym DVD i stwierdził to samo co ja, że HDMI nie działa. I na tym usługa Panasonic Home Service się zakończyła. Technik, skąd inąd sympatyczny człowiek, stwierdził, że nie jest w stanie tego naprawić, bo potrzebny jest nowy moduł HDMI. Czas naprawy miał wynieść ok. 3 tygodni. Niestety telewizor nie mógł oczekiwać u mnie w mieszkaniu na nowy moduł, i musiał zostać zabrany do serwisu, aby "wszystkie parametry telewizora i matrycy były dostępne dla serwisu przy sprowadzaniu odpowiedniego modułu".

Szkoda też, iż o dwa dni za późno zorientowałem się, że HDMI jest walnięte. Bowiem minęło 12 dni od kupna i Agito nie chciało już mi wymienić tej plazmy. Jak wiadomo kupując w necie mamy 10 dni na oddanie sprzętu bez podania przyczyny.

Minęły trzy tygodnie... dzwonię do serwisu, a modułu jeszcze nie ma. Tydzień później okazało się, że moduł został przysłany, ale jakiś nie pasujący (to na jaką cholerę brali TV na cztery tygodnie, jeżeli jeszcze sprowadzili zły moduł HDMI!). Minęło pięć tygodni, gdy wreszcie zadzwonił technik, że moduł przyszedł, a cała wymiana trwała bodajże dzień. Jeden dzień wymieniano HDMI a pięć tygodni TV, za który wciąż płacę raty, zapuszczał korzenie w serwisie...
Po pracy pojechałem po odbiór sprzętu do serwisu. Na odbiór w serwisie czekałem 40 minut tylko dlatego, że nie mogli znaleźć tego telewizora! Ale wreszcie się udało. Przyjechałem do domu i pierwsze co zrobiłem po podłączniu sprzętu to sprawdzenie HDMI. I co? Ano cud, miód i maliny. DVD z Fergusona podłączonego pod HDMI wymiata. Kolory, dźwięk, detale... wszystko piękne. I byłoby super gdyby nie okazało się że fachmeni spierniczyli inną rzecz...

Naprawili HDMI ale sprawili, że menu telewizora oraz obraz, niezależnie od źródła sygnału są przesunięte w poziomie o jakieś 4-5 cm w dół! No szlak mnie trafił w tym momencie! Jak w PRL normalnie. Fachmeni jak Alternatywy 4 jasny gwint! Znowu czekam na kontakt z serwisem i zachodzę w głowę na ile tym razem zabiorą moją plazmę i co spier... tym razem.

Ku przestrodze podaję namiary na ten serwis: Centrum Serwisowe Ton Color Zielona Góra. I odradzam. I nie dziwcie się, że coraz mniej jestem zadowolony zarówno z telewizora, jak i z usług Panasonica. Miałem nadzieję, że kupując ten polecany model, uznanej firmy, będę miał telewizorek na lata. Przyszedł uszkodzony, spędził 5 tygodni w serwisie i wrócił z niego też uszkodzony. Szczerze pisząc radzę się poważnie zastanowić tym, którzy planują wybór Panasonica. Nie żebym od razu psioczył i na tę plazmę, i na całą firmę, ale podałem swój przykład ku przestrodze...

W takim przypadku trzeba się powoływać na rękojmię a nie na gwarancje.Rękojmia jest bardziej restrykcyjna w stosunku do gwarancji.
Niestety przerabiałem ten temat z Xbox360 powołałem się na gwarancje i czekałem prawie 2 miechy,powiedziano mi wprost że mogłem się powołać na rękojmie sprawa była by załatwiona w 14dni.
 

szachu_pl

New member
Nie ma już w Polsce "rękojmy". Możesz się powołać na gwarancję lub też "niezgodnegość towaru z umową". Najlepiej napisz/zadzwoń/przejdź się do lokalnego Rzecznika Praw Konsumenta, on powinien Ci doradzić co powinieneś zrobić.
 

qwert

New member
Mykacz możesz też ustawić samemu obraz przesuwając go w pionie bądz w poziomie w menu serwisowym. Ja u siebie sprawdzałem tą opcję i można to spokojnie wyregulować.
Nie zmienia to faktu że serwis dał ciała po całości z "naprawianiem" i powinni oddać Ci dobrze ustawiony tv, w określonym przez nich czasie etc.
 

janusz23

New member
Taka mała rada. Podłącz zawsze kabel KAŻDY przy wyłączonym TV. W sklepie widziałem jak Super sprzedawca zepsuł wejście HDMI próbował różne DVD przy włączonym TV i przy chyba trzecim przestało grać:)
 

mower

New member
Instrukcja

Witam. Czy ktoś z was mógłby mi udostępnic polska instrukcje do pv80, ale ta szczegółową w pdf-ie. Gdzies mi sie zawieruszyła i w necie też nie mogę znaleźć tej szczegółowej. Z góry dzieki. Pozdrawiam
 

quadrun

New member
Widzę, że macie sporo problemów ze swoim Panaskiem. Przykra sprawa bo ja akurat jestem posiadaczem PV80 i za żadne skarby nie oddałbym go. Co do sprzedawców z marketów to goście są "mistrzami" w swoim fachu :lol:.
Teść kupował ostatnio TV i to jest po prostu skandal co koleś mu naopowiadał.
W każdym bądź razie mam nadzieje, że Wasze problemy z TV jak najszybciej sie skończą. Pozdrawiam.
 

mykacz

New member
qwert - jak to zrobic? Tzn wiem jak wejść do menu serwisowego i znalazłem informacje jak się po nim poruszać, ale jaka to jest opcja i jak ją ustawić, aby nie zrąbać czegoś innego.

Swoją drogą gość z serwisu się ze mna wczoraj skontaktował, i powiedział, że oczywiście zrobi to jak najszybciej, ale na razie nie wie jak. Nie zgodziłem się aby zabrał plazmę znowu do serwisu na parę tygodni i ma do mnie zadzwonić, jak się dowie :p

Dziwi mnie jedna rzecz: Autoryzowane Centrum Serwisowe, a wiedzą mniej niż ludzie na forum tutaj :p
 
Ostatnia edycja:

janusz23

New member
Czy mierzył ktoś pobór prądu na czuwaniu? Na ceneo piszą, że mierzyli i wychodzi 40 Wat nawet przy wyłączonym przycisku pod TV????????????
 
Do góry