Panasonic PY/PZ800 (42,50,58 cali)

chittara

New member
Witam!

Chciałbym się dowiedzieć co forumowicze myślę o tym ekranie? Może mają coś innego do zaproponowania w tej cenie, ale o tych samych/podobnych parametrach?

Dziękuje za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam.



P.S.

Właśnie zamówiłem tą plazmę i chciałbym się dowiedziec czy dobrze wybrałem, czy mam skorzystać z opcji zwrotu i kupić coś innego.



A, i jeszcze czym on się różni od wersji z jednym zerem?
 
Ostatnia edycja:

jtd

New member
Bez reklam
To zamowiles ja i nie wiesz nawet czym sie rozni od PV80? Co za podejscie :eek:
 

luciopucio

New member
chittara a wiesz jaki telewizor zamowiles? Bo to raczej wazne. Jedno zero a wiele wazy.
W innym poscie piszesz o PY80.
 

chittara

New member
Ano, faktycznie, tam się pomyliłem, ale to przez to, że się podjarałem w końcu to 8 tys. A mógłbyś mi powiedzieć co wchodzi w skład tej wagi? Bo jestem laikiem, kierowałem się wyłacznie wielkością, rozdzielczością, kontrastem i tym, że telewizor polecił mi znajomy. Dzięki za odpowiedzi.
 

izik11

New member
Dobrze wybrałeś ale jak poczytasz na forum to sie dowiesz że tauzena wydałes na darmo bo PY85 ma to samo (prawie .. bo to co ma PY800 więcej i tak nie wykorzystasz) ... wszysko o co pytasz jest juz na forum, poczytaj troszeczke

Aha .. Inna sprawa że PY 85 nie jest jeszcze w sprzedaży .. na ale masz zawsze PY 80 ...

W każdym razie wybór dobry ;-)
 

chittara

New member
Chciałbym się jeszcze zapytać, bo mam możliwość zmiany. Kupić ten model PY800P czy tańszy PY80P, a zaoszczędzoną kasę dołożyć na kino domowe?
 

kavoo

New member
Nie rozumiem... pytasz ludzi na forum jaki telewizor masz kupic?

Zawsze wydawalo mi sie, ze jesli sie podejmuje decyzje o zakupie czegos (zwlaszcza, jesli planuje sie wydac na to cos calkiem spory kawalek grosza), to decyzja ta powinna byc przemyslana przede wszystkim pod katem wlasnych potrzeb, a nie czyichs opinii.