Panasonic olewa klientów

Galczych

New member
Ten panasonic co jest teraz to nie ten ktorego wszyscy pamietaja z przed 20 15 czy 10 ciu lat. Ja po ostatnich przejsciach powiedzialem sobie ze juz nigdy nic tej firmy nie kupie - nawet baterii alkaicznych staram sie nie kupowac. Tak tez doradzam swoim znajomym ktorzy chca zakupic cos ze sprzetu RTV i pytają o poradę. Tak tez wam radzę. Jakosc manty, traktowanie PRL-owskie kilenta, jedyne co to jeszce z "inowacyjnoscią" im wychodzi. Ale marke buduje sie latami - a raz zawiedziony klient szybko nie powroci - moze to sie kiedys zmieni ale dzis sa calkowicie pod kreską.
 

ErniK28

Member
Oddali Panasa ale...

W piątek 17 lipca, przywieźli Panasa pv70p po ok 3 tyg, naprawiony, wymieniona matryca, paskow nie ma...ALE...
w sobote zaczely sie cyrki... otoz włączam tv - dzwiek jest obrazu nie ma... WTF? nagle obraz sie pojawia i za kilkanascie sekund pokazuja sie poziome paski - jakby zaklocenia - znika najpierw kolor a za chwile calkiem obraz i tak kilka razu - po kilkanascie sekund, obraz jest/ nie ma...
wylaczylem na chwile, wlaczylem jeszcze raz - odpalil sie bez problemu i gral bez problemow przez kilka godzin...
pozniej przez tydzien z wlaczeniem nie bylo klopotow, ale wczoraj znow taka sytuacja, po wlaczeniu dzwiek jest, obrazu nie ma, - wylaczylem/wlaczylem i juz normalnie dzialal...

co sie dzieje, moze montujac nowa matryce czegos dobrze nie przylutowali - nie podlaczyli stad problemy z 'zaskakiwaniem' obrazu, i jak im zglosic ta usterke? przeciez jak wezma i powlaczaja pare razy bedzie ok, to jeszcze obciaza mnie za wzywanie serwisu bez uzasadnienia?
moze jak wlaczy sie tv bez obrazu to nagrac to na kamerke i zarzucic film na rapida - dac linka serwisowi panasa do filmiku coby zobaczyl co sie dzieje z tv...
musze to zglosic bo serwis mam do 20 pazdziernika, a pozniej 'martw sie sam kliencie', ale JAK to zglosic?
 

yogibabo

New member
Twój pomysł z nagraniem jest dobry - tylko zamiast wrzucać gdzieś na serwer wypal im płytkę i dołącz do telewizora jak będa zabierać
 

mexxmen30

New member
nie wiem czy to ten sam servis Panasonica, ale mi padło kino domowe zadzwoniem bezposrednio do servisu w W-wie bo nie chciało mi sie wlec sprzetu do MM i czekac . Wiec zadzwoniem o 9,30 rano pan ładnie wytłumaczył mi co ma zawierac paczka czyli F-re Vat i samo kino bez kabli kolumn i pilota i podał mi numer do DHL z ich danymi aby wysyłka była freee wiec zaraz zadzwoniłem do DHL i o 11 był kurier po sprzet, jakie było moje zdziwienie jak za 2 dni ten sam kurier dostarczył mi naprawiony sprzet wiec sadze ze z pominieciem sklepu MM wszysko odbyło sie w expresowym tepie. Szkoda tylko ze nikomu nie chciało sie skrobnac nawet przez kompa jakiegos wydruku co to była za usterka.............

Tak wiec ja jestem na plus :)
 

piotrr80

New member
Witam ! A co w przypadku gdy usterka TV została zgłoszona tel. do Panasonic TV Home Service , telewizor mam w domu a na naprawę czekam już ponad miesiąc - jak to się ma do tych 28 dni na naprawę ?
Czy jest w ogóle ustalony jakiś termin naprawy gwarancyjnej ?
 
Ostatnia edycja:

piotrr80

New member
Już się dowiedziałem ile jest dni dzwoniąc do Panasonica 14 lub 28

Mój przypadek:

Zgłosiłem telefonicznie awarię TV 10 lipca , po 3 dniach kontaktuje się ze mna serwis że została zamówiona część , dzwoniłem jeszcze dwa razy w między czasie ale części nie mieli - jak tylko przyjdzie to od razu oddzwonią , po miesiącu oczekiwań dzwonie do Panasonica że TV jeszcze nie naprawiony , po godz. dzwoni do mnie serwis że jest już część (dziwne przez miesiąc nie było a po tel się znalazła)
Na następny dzień przyjezdza serwisant z płytką , rozkręcił założył , TV nie działa :) powiedział że musieli przysłać uszkodzoną , założył starą i poszedł:)

Daje sobie rękę uciąć że wiedział że płytka jest uszkodzona i jego szef na pewno też , przyjechał tylko tak od picu tylko po co ?
 
Ostatnia edycja:

bumbum

New member
O kurde!!! Masakra!!! Przed chwilą właśnie padł mi PH46PY8. Błysk od spodu tv z prawej strony i diodka czerwona tylko miga 7 razy. Zgłosiłem do tego centrum serwisowego,gość przyjął zgłoszenie i mam czekac 24h na kontakt serwisanta z mojego rejonu (Zielona Góra).
w/g regulaminu gwarancji:5. "Jeżeli masa wadliwego Produktu przekracza 10 kg, Kupujący, korzystając z uprawnień
wynikających z niniejszej gwarancji i na jej zasadach, może w najbliższym Serwisie zgłosić prośbę
o odebranie Produktu wskazując miejsce, w którym Produkt się znajduje. Po uzgodnieniu
z Kupującym wadliwy Produkt zostanie odebrany w godzinach pracy serwisu maksymalnie w ciągu
7 dni poczynając od pierwszego dnia roboczego następującego po dniu zgłoszenia." ale "8. Usterka zgłoszona w okresie gwarancji, o którym mowa w pkt.4 zostanie usunięta przez Serwis
w możliwie krótkim czasie." , czyli krótki czas to moze byc pół roku? Kurde ale się wkopałem, a miałem kupic Pioneera. Czy ktos z Was miał pozytywnie załatwione naprawy gwarancyjne? Pocieszcie mnie ze to tylko jeden taki przypadek. Nie wytrzymam tygodnia bez TV a co dopiero kilka miesięcy.
 

kowal801

New member
Bez reklam
Jakie miesiące , 2 tyg maja na usuniecie usterki,akurat firma Panasonic;) jako z nielicznych ma bardzo dobry serwis.
 
Ostatnia edycja:

bumbum

New member
Serwis zielona góra Ton-Color przyjechał w ciągu 2 dni.Zabrali tv. Czas naprawy wpisany na karcie to 14dni. Zobaczymy czy faktycznie, aczkolwiek Pan który zabierał TV oznajmił ze od Panasonica najdłuzej ida częsci zamienne.
 

tobot

Member
Dzięki Panowie! Wspaniały :( wątek. :( Prawie zostałem posiadaczem kamerki HDC-TM300 i TX-P42V10. Dzięki Wam szukam czegoś innego i wysyłam link do tego tematu znajomym. Ciekawe jak ci, co zaufali innym tzw. wielkim... :/
Acha: kiki jakoś nie odpowiedział na pytanie o swoje doświadczenia z panasonic'iem (celowo piszę z małej literki, :p). Pewnie nie chce, ale to tak, jak by odpowiedział. Sorry kiki - rozumiem. Chociaż... globalizować nie ma co. Firmę tworzą ludzie, a pewnie ci z napisem panasonic na plecach i czapkach nie specjalnie różnią się od innych, z innymi napisami. Szkoda.:niewiem:
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
powiem inaczej. Nigdy , ale nigdy prze ponad 20 lat nie miałem żadnego problemu z serwisem Panasonica.
Wszystkie sprawy w których pomagaliśmy ( nawet b.trudne) zostały rozwiązane na korzyść klienta.
 

ErniK28

Member
no i padlo

Moj post nt. problemu na stronie 5 niniejszego watku...
A teraz stal sie problem, reklamacja nie byla zgloszona bo TV zaczal normalnie dzialac...
Po krotce przypomne o co chodzi:
Problem zaczal wystepowac po 'naprawie' w serwisie gwarancyjnym Panasonic- wymienili panel - na poprzednim wywalilo pionowa kreche - po kilku dniach po zwrocie zaczely sie dziac dziwne sprawy z obrazem - lekkie zaniki, kolorowe paseczki, - pozniej sie poprawilo, dzialal kilka miesiecy, i teraz w zime (w swieta) znow zaczely sie cyrki, tylko powazniejsze, ale po kilku dniach ustapilo, i tak minal miesiac, teraz juz wogole chyba padlo, bo brak wogole obrazu, wyglada tak jakby 'podswietlenie' dzialalo, ale brak obrazu... (teraz obraz wyglada tak jak w 1:06 filmiku)
Tutaj macie film pogladowy jak wygladaly problemy z obrazem -> http://w413.wrzuta.pl/film/7ujzkaXNnOL/problem_z_plazma - uwaga,rozmiar 24MB
udalo sie uchwycic 'mocne' objawy, przewaznie byly o wiele lzejsze...
Dodam tylko ze jak sie juz rozgrzal - objawy ustepowaly - po 10-15 minutach... (w tym czasie, 1/2 razy obraz 'zadrzal')
Podsumowujac, dzwiek jest, obrazu nie ma, gwarancja minela w pazdzierniku...;/ co moglo sie zepsuc i ile taka impreza moze kosztowac? :(
 

bumbum

New member
TV naprawiony w ciągu 14 dni, aczkolwiek serwis nie raczył powiadomic mnie ze mają zamiar przywieź TV, dowiedziałem się o tym od kierowcy który sam zadzwonił do mnie że juz jedzie a ja miałem pilny wyjazd. # dni próbowałem się dodzwonic do serwisu aby zapytac kiedy przywiozą. Niestety nikt nie odbierał moich telefonów.
 
Do góry