Koncentracja Matsushity na produkcji i dystrybucji telewizorów plazmowych przyniosła firmie duże zyski. Najbardziej znana marka koncernu, Panasonic, jest liderem w sprzedaży plazm na świecie. Mimo spadku cen i stałej ostrej konkurencji, działalność firmy w tej dziedzinie jest bardzo dochodowa.
Bitwa między producentami TV LCD i telewizorów plazmowych, o kontrolę nad rynkiem płaskich ekranów jest dla konsumentów bardzo korzystna. Zmusza firmy do ciągłego poprawiania jakości swoich produktów i obniżki cen
„Odnieśliśmy sukces, ponieważ w odpowiednim momencie skoncentrowaliśmy się produkcji paneli plazmowych” – powiedział jeden z dyrektorów Matsushita Pan Masaaki Fujita. „Ludzie są naprawdę poruszeni kiedy widzą jakość obrazu oferowaną przez nasze telewizory”
W najbliższym czasie PDP będą z pewnością nadal walczyć z LCD o dominację w przedziale dużych płaskich ekranów. Pogodzić obie technologie może dopiero wejście na rynek nowego gracza, jakim może być SED, jeżeli uda się firmom Toshiba i Canon obniżyć cenę gotowych wyrobów.
źródło :nowetrendy.pl
Bitwa między producentami TV LCD i telewizorów plazmowych, o kontrolę nad rynkiem płaskich ekranów jest dla konsumentów bardzo korzystna. Zmusza firmy do ciągłego poprawiania jakości swoich produktów i obniżki cen
„Odnieśliśmy sukces, ponieważ w odpowiednim momencie skoncentrowaliśmy się produkcji paneli plazmowych” – powiedział jeden z dyrektorów Matsushita Pan Masaaki Fujita. „Ludzie są naprawdę poruszeni kiedy widzą jakość obrazu oferowaną przez nasze telewizory”
W najbliższym czasie PDP będą z pewnością nadal walczyć z LCD o dominację w przedziale dużych płaskich ekranów. Pogodzić obie technologie może dopiero wejście na rynek nowego gracza, jakim może być SED, jeżeli uda się firmom Toshiba i Canon obniżyć cenę gotowych wyrobów.
źródło :nowetrendy.pl