Panasonic 50ST30

Adrian85

New member
Bez reklam
TEST


Panasonic TC-P50ST30

Nowa seria ST30 jest Panasonic niedrogi, super płaski 3D w osoczu. Kiedy Cleveland w osoczu w stanie uzyskać jeden w celu dokonania przeglądu, jestem chętny, aby zobaczyć najnowsze plazmowe z wysoką wydajność z marką, że mam wielki szacunek dla.
Chris miał złamanie 50ST30 w prawo obok jest droższy brat, 50VT25. Byłem mile zaskoczony, na ST30 to usprawnione profil, nie tylko jest grubość obniżek, ale ramka jest ładne i wykończenia, jak również.
ST30 podnosi co uważam za średnią kwotę blask na plazmie, w pokoju umiarkowanie oświetlonym, odbicia są nieuniknione, ale nie zbyt rozpraszać. Jest to ekran ma godną pracę pobytu ciemności, z nieco światła słonecznego w pokoju, więc przy odrobinie wysiłku jest to czerń nie będzie działać na pokrycie w ciągu dnia. Jednak to wciąż nie jest wielki mecz dla super jasnych pokoi, bo to światła jest umiarkowana w porównaniu do wielu plazm.

Przed kalibracją:

Zacząłem razem z ST30 w jego najbardziej dokładne tryb obrazu, Cinema. trybie Standard i Vivid wyglądała bardzo nienaturalnie. Inna niż tryb obrazu, nic innego na ST30 w regulacji obrazu został zmieniony na tym pierwszym etapie oglądania. 1080i oraz 1080p/24 źródeł HDMI były testowane.
Najpierw odbyło się mój wierny DVE scenę w restauracji. Jak obraz pojawił się i marchewki i inne kolorowe żywności cukrem na ekranie, ja zauważyłem, że początkowo wyglądało trochę marchwi płaskie i pozbawione krawieckich. Przesuwanie było sprawne, być może zbyt gładka, ale obraz wyglądał szczegółowe i czyste. Dark obiekty wyglądały neutralne i dobrze widoczne, że nie pogrążyła się w czarną blob jak na niektórych telewizorów. Ogólnej prezentacji był przyjemny, nieco płaskie, aż ludzie przychodzili do widzenia. W tym momencie zobaczyłem, że ST30 udało się odcieni skóry ten stolik jest i purplish w tym samym czasie.
Po przeprowadzce do innego materiału, widziałem jakieś dziwne lśniące i blokowaniu w budynkach w sekund otwarcia The Dark Knight. Te artefakty były irytujące, ale na szczęście nie trwała długo. Blacks i kontrast spojrzał nieuregulowanych w umiarkowanym oświetleniu. To zdjęcie zostało bez ziarna, a ja po raz kolejny pod wrażeniem naturalnych szczegółów szuka cienia. Jednak odcienie skóry nie wygląda realistycznie, a kolory takie jak żółty autobus szkolny wyglądał trochę blado i wyciszony.

Kalibracja:

Tryb Cinema skalibrowany dobrze, z doskonałą wydajnością. Zauważyłem, silny, pełen rozkład na wszystkich skanowania stóp, choć światła był bardziej ograniczony niż się spodziewałem. Udało mi się dostać około 36-37 fL emisji światła z małych okienek pomiarowych, co jest dobrym kwotę ciemnych pomieszczeniach. Podobnie jak inne plazmy Panasonic, szczegóły w cieniach było nieco przesadzone. Na szczęście, że jest znacznie lepiej w przeciwnym prezentacji szczegółów w cieniach jest zbyt ciemny.
Od światła w trybie Cinema byłaby zbyt niska w jasnym pomieszczeniu, ja również skalibrowany tryb Custom, do wykorzystania jako tryb dzienny. Custom posiada wiele zaawansowanych korekt w menu użytkownika. Udało mi się uzyskać nieco więcej światła z Custom, aw połączeniu z niższym gamma, Custom wydaje się być przyzwoity wybór w sytuacji, gdy Cinema wygląda zbyt ciemny. Custom Panel Regulacja jasności pozwala na jeszcze jaśniejszy obraz, choć dekodowania kolor staje się nieliniowa z poziomu sygnału przy połowie i wysokie stanowiska. Tylko niskie ustawienie się, aby umożliwić dokładne odwzorowanie kolorów, z klasy średniej i wysokiej podejmowania odcieni skóry wyglądają buraka ćwikłowego. Na zdjęciu także zauważalny pompowania i niestabilność na wysokim ustawienie. Ze względu na niskie limity Panel ustawień jasności światła, Custom skończyło się tylko trochę jaśniejszy niż Cinema.
Nie było wyboru Motion Sprawniejsze na ST30, był na słaby (niski) domyślnie. Wyłączając ją, wykonane naczynia wygląda o wiele bardziej realistyczne i wyeliminować migotanie / blokowanie artefaktów. Z 1080p/24 wejścia i Motion Sprawniejsze wyłączony, patelnie i ruch pojawił się bardzo podobny do plazmy LG PK550, innymi słowy, wyglądają świetnie!
Poziom czerni, mierzone Trichromat Milori-1 metr profilowane off i1Pro Spectro oraz z czarnym kocem blokowanie światła otoczenia, mierzona 0,0135 fL w czasie przeglądu. Stosując się kilka dni później, mam mniejszą liczbę. Byłem mile zaskoczony, że poziom czerni mierzy dokładnie to samo ze zmienionym przeciwieństwie do pomiaru stosunku ANSI, która wskazuje, bardzo stabilny czerni. Zmieniony kontrast ANSI w wyniku dobrego pomiaru 1981:1.
Po włączeniu do materiału demo, byłem zaskoczony widząc, że odcienie skóry nadal nie wyglądają bardzo realistycznie, ponieważ pomiary nie wykazały żadnych nietypowych problemów. Choć były one ulepszone w porównaniu z obecnie ustawień pola, skończyło się na konieczności dokonania korekty dość silny zielony odcień w kierunku, aby wyeliminować brzydkie purplish wygląd. Przy ostatnim podkręcić kompletne, nadszedł czas, aby spędzić trochę czasu z poważnym graczem Blu-Ray.


Po kalibracji:

ST30 wyglądała bardzo dobrze z każdym materiałem demo wrzuciłem to sposób. W tym czasie słońce zaszło, i było dość ciemno. Obrazy miały dobry kontrast i nie było już dobre wrażenie głębi. Szukałem znaki pływające czarne i brudne życie ekran i nic nie znalazłem. Obraz był stabilny i czysty, bez konturów. Szczegóły w cieniach spojrzał neutralne i dobrze widoczne. Obraz był otwarty i łatwy w oczy, z czystego białka. Jeśli już, ogólnej prezentacji pochylił się nieco w kierunku zimnej stronie. Kolor był dobry, choć niezbyt żywe, w większości scen. Jednak w zależności od oświetlenia sceny, chciałbym czasami wrażenie, że dźwięki ciała były trochę zielonkawy lub trochę fioletu. Żółte nadal się wyciszony, choć tylko przez malutkie stopnia.

Panasonic TC-P50VT25 (FW 3.5) vs Panasonic TC-P50ST30

Oczywiście, z VT25 siedział obok ST30, zrobiłem nieuniknione porównania przed i po kalibracji. Wyświetla karmiono wysokiej jakości wzmacniacz HDMI dystrybucji.
Umiarkowane oświetlenia w pomieszczeniu
Olśnienie: blask podobne, ale VT25 jest trochę więcej filtrowane / stonowane i nieco bardziej fioletowy odcień.
wymywania ekranu (wyłączone zasilanie): bardzo blisko, ale ekran ST30 pozostaje nadal nieco ciemniejsze.
Szum: nieco bardziej słyszalne z VT25, choć nie wystarczy być zaniepokojony.
Źródło: 1080i oraz 1080p/24 z DVE i The Dark Knight Blu Rays.

Przed kalibracją: VT25 THX trybie ST30 trybie kinowym, wszystkie ustawienia fabryczne dla wybranego trybu

1080i DVE restauracji: kolor VT25 żywsze, marchew wygląda bardziej realnie na VT25. Naczynia ruch znacznie bardziej płynne na ST30, czasami zbyt gładki, VT25 patelnie wygląd w porównaniu z przerwami. Fleshtones zbyt purplish na ST30, i trochę zbyt rudy na VT25, VT25 wygląda bardziej przyjemne i naturalne z fleshtones. VT25 ma nieco bardziej pop i głębokości w tej scenie najczęściej jasne. Biali wyglądają trochę niebieskawy na VT25, trochę bardziej poprawne na ST30. VT25 silniejsze ogólnej barwy. ST30 ma nieco więcej szczegółów w cieniach, ciemne obiekty na zdjęciu są nieco bardziej widoczne i wyraziste. Ogółem preferencje dla VT25 powodu lepiej fleshtones i energię.
The Dark Knight 1080i: ST30 ma jakieś dziwne, bardzo krótko połyskujące panoramowanie artefakty w budynkach podczas otwarcia sceny. Naczynia kolejny spojrzeć prostszymi na VT25. Dark obiekty wyglądają bardziej neutralne ST30, lekko purpurowe na VT25. VT25 miał więcej głębi i pop, a kolory wyglądają znacznie bardziej ekscytujące, choć nieco przesadzone. Większość kolory są bardziej realistyczne i naturalne w VT25, z wyjątkiem bardzo ciemnych obiektów, których kolor wygląda na bardziej neutralne ST30. Żółty autobus szkolny wygląda nieco blado w ST30. Blacks i kontrast wygląda nieco lepiej na ST30, najprawdopodobniej dlatego, że ekran wypłukuje nieco mniej w umiarkowanym oświetleniu pokoju.
1080i DVE montażu: ponownie kilka błyszczących artefaktów ruchu w ST30, mimo że miski wygląd ogólny płynniej niż VT25. Niewielkie fałszywych konturów widoczne w chmury na VT25, wygląda jak białe chmury mieć lekko zielonkawy "warstwa" i subtelny gradiations w jasnych chmury warstwowe spojrzenie na VT25. Tylko pojawia się w niektórych scenach, nie wszystkie sceny z chmur. ST30 jest wolny od tego artefaktu.
1080p/24 DVE restauracji: większość komentarzy dla 1080i zastosowania. Naczynia wyglądają trochę zbyt gładki na ST30. Naczynia wyglądają bardziej niepewny w VT25, ale bardziej jak film. VT25 jasne obiekty są lekko zaznaczony, ale ogólnie jest w głębi, żywiołowość i fleshtones są lepsze.
The Dark Knight 1080p/24: większość komentarzy dla 1080i zastosowania. Znowu okolicznościowe lśniące i topornie tryska w ST30, widoczne w zjechana budynków. ST30 ma łagodny "opera mydlana" wygląd, patrząc z patelni trochę zbyt wygładzone, nie tak źle, jak typowy LCD, ale wystarczy, aby odebrać część jak film. Ogólnie rzecz biorąc, VT25 jest o wiele bardziej naturalny.


Po kalibracji (VT25 THX 96Hz, kino ST30, zarówno skalibrowany do 36 fl, najczęściej ciemny pokój):

Nie ma wyboru płynność ruchu na ST30, był na słabym. Wyłączając go eliminuje efekt telenoweli i połyskujące / artefakty blokowania. Co ciekawe, ruch jest nadal nieco łagodniejsze z 1080p/24 na ST30 niż VT25 z 96Hz tryb. Projekt z 1080i jest podobny.
Restauracja 1080p/24 (Blu Ray): Kolory teraz blisko, ale VT25 jest wciąż o wiele bogatszy i ST30 kolor wygląda nieco mniej wyraźne. Szczegóły w cieniach wyglądał nieco bardziej neutralne stonowanych na ST30. Jednak ST30 kolor był zmienny bit; facet z lewej wygląda na trochę żółtawe, a kobieta na prawej nie wygląda żółty wystarczy. Bardzo niewielkie. Ogółem preferencje dla VT25 ze względu na nieco bardziej naturalny kolor.
Montage 1080p/24 (Blu Ray): Chmury wyglądają odrobinę odbarwione czasami na VT25. Czasami fioletowy, czasem widzę zielonkawy fałszywych konturów. Contouring było najbardziej widoczne w scenie z helikopterem w powietrzu z chmurami na prawo i opierając się na lewej stronie. ST30 jest fleshtones brak trochę żółty w porównaniu do VT25. Blacks są nieco ciemniejsze na VT25. Ogółem preferencji jest niepewna. Nieco chętniej fleshtones i czerni w VT25, ale wolą szczegółów w cieniach i bardziej naturalne chmury / biel na ST30.
Dark Knight 1080p/24 (Blu-Ray): Nieco więcej ziemi stonowanych prezentacji z VT25. Wyjątkowo ogólnie podobne, tylko z brzegu małe szczegółowo cień na ST30. Szczegóły w cieniach odrobinę niebieskawy na VT25. VT25 pojawia się tylko czasami nieco jaśniejsze, prawdopodobnie ze względu na różne gamma. Więcej dowodów na kolor i zmienność fleshtone na ST30-niektóre twarze wyglądają bardziej niektóre sceny fioletowe, a niektóre wyglądają bardziej żółtawy. Blacks nieco ciemniejszy VT25. Ogółem lekkie preferencji dla VT25.

Ogólnie jestem zadowolony z ST30, szczególnie biorąc pod uwagę, jak dobrze w porównaniu z doskonałą VT25. Zaskoczyło mnie, że te dwie wyglądała znacznie bardziej podobne niż różne, najczęściej subtelne różnice dominuje moje przeglądania notatek. Dzięki Panasonic!

__________________
HDTVbyChadB.com.
 

atomer

New member
Fajny opis, ale może są jacyś posiadacze tego telewizora na tym forum i mogliby napisać coś od siebie. Waham się pomiędzy tym Panasem a Samsungiem PS51D6900. Za pierwszym przemawia cena, drugi chyba lepiej świeci. Dodam, że ani jednego ani drugiego nie widziałem na oczy :) Miał może ktoś okazje je porównać? Będę wdzięczny za pomoc.
 
Do góry