Panasonic 42AS650 - aplikacje nie działają pomimo połączenia z netem

Jakuza

New member
Dzisiaj pojawił się problem z moim Panasonic-iem 42AS650. Mianowicie przy próbie włączenia aplikacji internetowych takich jak Youtube czy Ipla wyskakuje mi błąd "Aby móc korzystać z Aplikacji i usług telewizor musi być połączony z internetem". Po kliknięciu na stan sieci TV informuje, że jest połączony z internetem. Jednak przy ponownym włączeniu aplikacji pojawia się komunikat powyżej. I tak można w kółko. Z TV problem występuje zarówno przy połączeniu przewodowym jak i bezprzewodowym. Z routerem wszystko w porządku, bo inne urządzenia w domu działają bezproblemowo. Ktoś ma jakiś pomysł co może być problemem?
 

medvet

New member
Witam. To musi być problem z serwerem. Na AX900 u mnie taki sam komunikat. Ale na VT30 działa - korzystają z innego serwera. Kiedyś już coś takiego było. Wtedy padł serwer Panasonica dla nowych modeli. Jak nie będzie do rana, to trzeba im zgłosić na infolinię.
pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

Kapsel71

New member
Temat niżej opisałem ten sam problem, ja już przebudowałem całą sieć od nowa szukałem niestworzonych rozwiązań a wychodzi na to że faktycznie cos z serwerami Panasonic. Dzisiaj już jest informacja o pracach konserwacyjnych. Tylko dlaczego wczoraj tego nie było i człowiek pół wieczoru spędził na naprawie problemu którego nie ma?
 

mirekwr1

Member
U mnie również zdarzyło się to dwu- czy trzykrotnie. Nie ma to nic wspólnego z siecią, bo np. sprawdzanie aktualizacji oprogramowania odbywa się normalnie.
 
Do góry