panas tx-p50s10e nie działa mryga 7 razy czerwona dioda led

tomsien

New member
Witam wszystkich mam panasonica TX-P50S10E używany jest od lutego, wszystko było w najlepszym porządku wczoraj gdy wyłączyłem mojego tv przyciskiem na obudowie a później po ok. 30 min. ponownie go włączyłem tv się nie włączył po mruganiu zielonej diody led przełącza się tv na czerwoną diodę i dioda mruga 7 razy i się wyłącza a później ponownie mruga znowu tyle samo ta dioda. Ekran pozostaje ciemny. Jeżeli możecie to dajcie znać co jest nie tak i co mogę zrobić oprócz tego że mogę zadzwonić po serwis. Pozdrawiam cześć.
 

dredsons

New member
Bez reklam
Tylko serwis im szybciej tym lepiej ,racziej w domu tego nie naprawią ,nie znam się na elektronice ale objawy są mi znane.Prawdopodobnie szlag trafił jakiś moduł czy cuś ,jeżeli bedą mieli na miejscu to pół biedy, gorzej jak bedą musieli zprowadzać z Niemiec to od 2 do 3 tygodni w naprawie:(:(:(
 

tomsien

New member
Dzięki za info przyjechali panowie z serwisu i zabrali TV do naprawy nie bardzo mogli mi powiedzieć co się stało czas naprawy min 7 dni więc pozostaje czekać pozdrawiam i dzięki za info cze.
 

jaco.37

Member
Bez reklam
Na pewno to nic poważnego.U mnie w X10 był ten sam objaw.Telewizor zabrał serwis.Minęły 2 tygodnie i nic... Zadzwoniłem do serwisu i pytam się co z moim telewizorem.Oni na to że nie mogą zlokalizować usterki i może to jeszcze trochę potrwać... Grzecznie podziękowałem i zaraz zadzwoniłem ze skargą na serwis do PANASONIC POLSKA.Jeszcze tego samego dnia oddzwoniono do mnie z PANASONICA że telewizor przywiozą mi jutro i tak też się stało. Wnioskuję z tego że to nic co mogło by ich zaskoczyć.Reszta wniosków nasuwa się sama...
 

tomsien

New member